Listwy pasują między wszystkimi C6. Wyjęcie przedliftowych proste. Wystarczy odkręcić 2 wkręty w dolnych rogach drzwi i pociągnąć listwę w kierunku tyłu auta. Jeśli zebrało się tam dużo syfu, to będą ciężko schodzić, nie nalezy się bać użyć siły. Ja musiałem się prawie zawiesić na nich.
Montaż poliftowych jest na te same dwie śruby, ale nie wsuwa się listw na kołki, tylko przykleja taśmą dwustronną od dołu i od góry. Dzięki temu nie wpada pod nie syf i woda, więc nie puchną i drzwi nie rdzewieją
[ Dodano: 2018-04-09, 15:00 ]
Nowy sezon, dalsze mody.
W ostatni weekend wpadł grill RS6 :D Z racji że grill RS6 nie ma otworów pod czujniki PDC, musiałem przerzucić je w zderzak.
Do tego lekka korekta lakieru one-step i na to wosk Soft99 Authentic. Efekty poniżej
W planach na najbliższy czas mam nadzieję za miesiąc, max dwa kupić i założyć przedni zderzak S-Line z polifta
Audi A6 C6 Avant 2.7TDI Quattro + Tiptronic
- Dahsheg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 25 lip 2016, 17:25
- Imię: Dahsheg
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków / Gliwice
Grill udało mi się dorwać ori
Jak zwykle w euforii modzenia zapomniałem zrobić dokumentacji fotograficznej prac
W skrócie.
Co należy mieć:
Podstawa to założenie poliftowej belki. Niby można bić młotkiem w starą i "dorobić" wytłoczenia, ale jakoś miałem przed tym opory. Tym bardziej że później chcę założyć poliftowy zderzak
Najwięcej czasu zeszło mi na dokładne wymierzenie miejsca, w którym wywiercić dziury. Trzeba przyłożyć do zderzaka nową belkę i zobaczyć gdzie dokładnie będzie środek wytłoczenia. Na wewnętrznej stronie zderzaka, obok grilla zauważysz poziomą linię. Polecam wywiercić dziurę 30mm od wewnętrznej krawędzi i ok. 5mm nad tą linią. Ja wywierciłem na linii, 30mm od wew. krawędzi i widzę że mogłyby być te 5mm wyżej a mam problem z jednym czujnikiem bo łapie ziemię. Muszę spróbować jakoś lekko wygiąć koszyczek.
[ Dodano: 2018-05-15, 09:26 ]
Parę nowych fotek. Pomalowałem belkę na czarno, bo prześwitywała przez otwory na czujniki we wzmocnieniu zderzaka.
Jak zwykle w euforii modzenia zapomniałem zrobić dokumentacji fotograficznej prac
W skrócie.
Co należy mieć:
- Belka przednia z lifta
Koszyczki pod PDC. Ja kupiłem takie: LINK
Otwornica 22mm
Opcjonalnie dla wygody wiązka przednia PDC z lifta
Paczka trytytek
Podstawa to założenie poliftowej belki. Niby można bić młotkiem w starą i "dorobić" wytłoczenia, ale jakoś miałem przed tym opory. Tym bardziej że później chcę założyć poliftowy zderzak
Najwięcej czasu zeszło mi na dokładne wymierzenie miejsca, w którym wywiercić dziury. Trzeba przyłożyć do zderzaka nową belkę i zobaczyć gdzie dokładnie będzie środek wytłoczenia. Na wewnętrznej stronie zderzaka, obok grilla zauważysz poziomą linię. Polecam wywiercić dziurę 30mm od wewnętrznej krawędzi i ok. 5mm nad tą linią. Ja wywierciłem na linii, 30mm od wew. krawędzi i widzę że mogłyby być te 5mm wyżej a mam problem z jednym czujnikiem bo łapie ziemię. Muszę spróbować jakoś lekko wygiąć koszyczek.
[ Dodano: 2018-05-15, 09:26 ]
Parę nowych fotek. Pomalowałem belkę na czarno, bo prześwitywała przez otwory na czujniki we wzmocnieniu zderzaka.
- Dahsheg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 25 lip 2016, 17:25
- Imię: Dahsheg
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków / Gliwice
Generalnie tak, może odrobinę (5mm-10mm niżej żeby trafiły w wytłoczenia na belce).Siyah pisze:Czyli teoretycznie najlepiej zamontować środkowe czujniki na wysokości tych bocznych?
Niżej kilka nowszych zdjęć, wpadł zderzak S-Line polift
(na pierwszych dwóch auto jest brudne i mocno opalcowne - zdjęcia zrobione tuż po założeniu zderzaka )
Do tego tylne tłumiki przelotowe: wspawana rura do środka, w sumie to puszki są tylko żeby były Dźwięk zmienił się mega na plus. Nie jest głośno, w środku różnice słychać tylko przy wyłączonym radiu i jest to bardziej różnica w brzmieniu, jest trochę więcej basowego mruczenia, nie w głośności. Z zewnątrz też jest lekki pazur ale nie ma przesadnego "darcia ryja".
[ Dodano: 2018-09-14, 21:15 ]
Wpadła folia na lampy
(sorry za brudne auto, nie było kiedy i gdzie umyć )
Chciałem jasną, ale wyszło że ciemna też dobrze wygląda (jak dla mnie), a dobrze maskuje te mikro pęknięcia na lampach w klapie
[ Dodano: 2018-09-26, 21:53 ]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga