Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 S-LINE

Prezentacja w/w aut.
vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 07 sie 2012, 00:21

Sonax kupiony i wypróbowany, rurki błyszczą jak ... tak jak trzeba. Przy okazji usunąłem kilka drobnych rys na lakierze. Korzystając z obecności na zagranicznych autostradach sprawdziłem co ten silnik potrafi - licznikowe 231km/h. Ostatnio na forum pojawiło się kilka modów 2.0tfsi, więc chyba moja A6 będzie następną, która przywita się z chipem :P

Awatar użytkownika
elvis220280
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 02 sty 2012, 22:09
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: katowice

Post autor: elvis220280 » 07 sie 2012, 09:53

vagTDI pisze:Sonax kupiony i wypróbowany, rurki błyszczą jak ... tak jak trzeba. Przy okazji usunąłem kilka drobnych rys na lakierze:P
cieszę się że moja podpowiedź została wykorzystana ;)

PiterB5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 16 lip 2012, 22:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: PiterB5 » 11 sie 2012, 20:39

dobry chip nigdy niejest zly :>
Regulamin / ogłoszenia / podpisu - https://a6klub.pl/regulamin-forum-au ... t51872.htm

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 23 sie 2012, 23:44

Stało się - chip w TFSI nie jest zły. Samochód po prostu jakby dostał drugie życie, różnicę czuć już od 2500 obr/min, a po 4000 obr/min wkońcu przyspiesza jak można by się tego spodziewać po turbo benzynie. Wykresu w tej chwili nie mam, ale jeśli dobrze pamiętam to wyszło 238KM i jakieś 315-320NM (a oglądając inne wykresy wiem, że może być sporo więcej NM).

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 784
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 24 sie 2012, 06:55

vagTDI pisze:Stało się - chip w TFSI nie jest zły. Samochód po prostu jakby dostał drugie życie, różnicę czuć już od 2500 obr/min, a po 4000 obr/min wkońcu przyspiesza jak można by się tego spodziewać po turbo benzynie. Wykresu w tej chwili nie mam, ale jeśli dobrze pamiętam to wyszło 238KM i jakieś 315-320NM (a oglądając inne wykresy wiem, że może być sporo więcej NM).
kusisz Kolego kusisz...więc do rzeczy gdzie i za ile (o ile to nie tajemnica)?

vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 24 sie 2012, 09:36

Poszło na PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga