A6 C6 2.0TDI - Phantom Black Pearl
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Witam
Powiem inaczej... taki "virus" jak mój kosztuje 700PLN.... ale powiem też że warto
[ Dodano: 2017-10-06, 12:16 ]
Zachciało mi się znowu pogrzebać w aucie... i wymyśliłem zmianę MMI basic plus (bez navi) na MMI 2G High ( z navi).
Lepiej byłoby pewnie wstawić MMI 3G ale dostałem za półdarmo większość zestawu 2G.
W moim przypadku przeróbka nie jest za bardzo kłopotliwa ponieważ w aucie fabrycznie jest już: panel sterowania 8 przyciskowy, system DSP ze wzmacniaczem w bagażniku oraz oprócz jednostki sterującej z CD, zmieniarka CD.
Do przeróbki potrzebuję:
- K-box - tuner radia;
- Navi DVD;
- sterownik MMI - bez CP;
- wyświetlacz z przewodem i ramką zegarów;
- przejściówki, przedłużki, wtyczki, światłowody itp.
Na dachu mam rekinka ale ma on w sobie chyba tylko antenę GSM... ale znalazłem w swoich starych gratach antenę GPS od RNS-E... wtyk pasuje.
W zestawie dostałem także tuner TV...ale mam MMI bez fibera więc tuner idzie precz.
Mam jeszcze jedną wątpliwość co z modułem telefonu bluetooth który jest u mnie fabrycznie zainstalowany? Czy będzie współpracował z nową jednostką?
...co mi z tego wyjdzie to zobaczymy...
Powiem inaczej... taki "virus" jak mój kosztuje 700PLN.... ale powiem też że warto
[ Dodano: 2017-10-06, 12:16 ]
Zachciało mi się znowu pogrzebać w aucie... i wymyśliłem zmianę MMI basic plus (bez navi) na MMI 2G High ( z navi).
Lepiej byłoby pewnie wstawić MMI 3G ale dostałem za półdarmo większość zestawu 2G.
W moim przypadku przeróbka nie jest za bardzo kłopotliwa ponieważ w aucie fabrycznie jest już: panel sterowania 8 przyciskowy, system DSP ze wzmacniaczem w bagażniku oraz oprócz jednostki sterującej z CD, zmieniarka CD.
Do przeróbki potrzebuję:
- K-box - tuner radia;
- Navi DVD;
- sterownik MMI - bez CP;
- wyświetlacz z przewodem i ramką zegarów;
- przejściówki, przedłużki, wtyczki, światłowody itp.
Na dachu mam rekinka ale ma on w sobie chyba tylko antenę GSM... ale znalazłem w swoich starych gratach antenę GPS od RNS-E... wtyk pasuje.
W zestawie dostałem także tuner TV...ale mam MMI bez fibera więc tuner idzie precz.
Mam jeszcze jedną wątpliwość co z modułem telefonu bluetooth który jest u mnie fabrycznie zainstalowany? Czy będzie współpracował z nową jednostką?
...co mi z tego wyjdzie to zobaczymy...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 31 maja 2015, 14:31
- Imię: Andrzej
- Moje auto: 100 C4
- Lokalizacja: Limanowa
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Brałem to pod uwagę... ale zdecydowałem że kamery nie będę montował, za to ciągle chodzi mi po głowie PDC przód... klawisz już nawet posiadam "zainsztalowany" i jestem przygotowany do tego merytorycznie.
Montaż MMI 2G HIGH:
7 dni przygotowań teoretycznych, 2 godziny pracy przy montażu... i zrobione
Wszystko działa jak w oryginale.
Sam montaż to przyjemność, ale kodowanie to męka - chodzenie trochę po omacku... za dużo opcji. Problem miałem przede wszystkim z poprawnym uruchomieniem telefonu. Początkowo po połączeniu przez bluetooth podczas dzwonienia słychać było straszne szumy. Dopiero przekodowanie typu telefonu w liście funkcjonalności MMI naprawiło sytuację. Zaraz po instalacji nie było również sterowania z kierownicy... po kodowaniach też wróciło. Brak wizualizacji PDC... podobnie.
Po uruchomieniu Navi łapało satelity ale nie zmieniało lokalizacji na mapie... potrzebna była mała przejażdżka i to też wróciło do normy.
Finalnie działa i wygląda super.
Montaż MMI 2G HIGH:
7 dni przygotowań teoretycznych, 2 godziny pracy przy montażu... i zrobione
Wszystko działa jak w oryginale.
Sam montaż to przyjemność, ale kodowanie to męka - chodzenie trochę po omacku... za dużo opcji. Problem miałem przede wszystkim z poprawnym uruchomieniem telefonu. Początkowo po połączeniu przez bluetooth podczas dzwonienia słychać było straszne szumy. Dopiero przekodowanie typu telefonu w liście funkcjonalności MMI naprawiło sytuację. Zaraz po instalacji nie było również sterowania z kierownicy... po kodowaniach też wróciło. Brak wizualizacji PDC... podobnie.
Po uruchomieniu Navi łapało satelity ale nie zmieniało lokalizacji na mapie... potrzebna była mała przejażdżka i to też wróciło do normy.
Finalnie działa i wygląda super.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Dzięki kolego.
MMI jak i nawigacja wzbogacona o mapy 2016 roku (w tym miejscu OGROMNE podziękowania koledze predki za bezinteresowne wsparcie)
działa idealnie.
Mam jeszcze jedną modyfikację w planie lub nawet w trakcie realizacji - PDC przód.
Wszystkie "graty" mam już przygotowane, plan montażu szczegółowo rozpisany... tylko ogromny deficyt czasu.
Z tegoż powodu będę robił to na raty:
1. Montaż czujników i instalacji przedniego zderzaka - wiercenie 2-ch otworów w zderzaku pod czujniki, przyklejenie koszyków czujników, montaż uchwytów centralnych czujników, wiercenie podkładki tablicy rej. pod czujniki, montaż instalacji zakończonej kostką.
2. Przeprowadzenie instalacji od zderzaka do lewego słupka w kabinie i zakończenie jej kostkami łączeniowymi.
3. Przeprowadzenie instalacji od serownika PDC do lewego słupka, do przycisku PDC i do głośnika przedniego PDC wraz z jego montażem.
Poza modami niestety wypada mi za 400km konieczność wymiany oleju, filtrów itd...
[ Dodano: 2018-01-29, 09:08 ]
Doszła mi nowa modyfikacja - tak niechcący.
W drodze mojej nieuwagi, przebiłem skórę na oparciu fotela kierowcy. Przebicia mocno nie było widać ale mnie to męczyło strasznie więc znalazłem komplet całkiem przyzwoitych foteli w tym samym kolorze. Podczas montażu zauważyłem że ilość kostek w nowych fotelach jest większa - były to kostki elektrycznego podgrzewania foteli... więc do dzieła. Instalacja jest dość prosta. Jej wykonanie i montaż zajął mi około 1,5h. Niestety bez wymiany panela klimatyzacji się nie obyło.
Modyfikacja finalnie jest zakończona i fotele przyjemnie grzeją.
MMI jak i nawigacja wzbogacona o mapy 2016 roku (w tym miejscu OGROMNE podziękowania koledze predki za bezinteresowne wsparcie)
działa idealnie.
Mam jeszcze jedną modyfikację w planie lub nawet w trakcie realizacji - PDC przód.
Wszystkie "graty" mam już przygotowane, plan montażu szczegółowo rozpisany... tylko ogromny deficyt czasu.
Z tegoż powodu będę robił to na raty:
1. Montaż czujników i instalacji przedniego zderzaka - wiercenie 2-ch otworów w zderzaku pod czujniki, przyklejenie koszyków czujników, montaż uchwytów centralnych czujników, wiercenie podkładki tablicy rej. pod czujniki, montaż instalacji zakończonej kostką.
2. Przeprowadzenie instalacji od zderzaka do lewego słupka w kabinie i zakończenie jej kostkami łączeniowymi.
3. Przeprowadzenie instalacji od serownika PDC do lewego słupka, do przycisku PDC i do głośnika przedniego PDC wraz z jego montażem.
Poza modami niestety wypada mi za 400km konieczność wymiany oleju, filtrów itd...
[ Dodano: 2018-01-29, 09:08 ]
Doszła mi nowa modyfikacja - tak niechcący.
W drodze mojej nieuwagi, przebiłem skórę na oparciu fotela kierowcy. Przebicia mocno nie było widać ale mnie to męczyło strasznie więc znalazłem komplet całkiem przyzwoitych foteli w tym samym kolorze. Podczas montażu zauważyłem że ilość kostek w nowych fotelach jest większa - były to kostki elektrycznego podgrzewania foteli... więc do dzieła. Instalacja jest dość prosta. Jej wykonanie i montaż zajął mi około 1,5h. Niestety bez wymiany panela klimatyzacji się nie obyło.
Modyfikacja finalnie jest zakończona i fotele przyjemnie grzeją.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
...moje wrażenia po modyfikacji softu są na ogromny PLUS, co prawda zazwyczaj jeżdżę dość spokojnie ale jak potrzebuję to czuć różnicę.
Jeżeli chodzi o negatywne odczucia to jeszcze takich nie odnotowałem.
Spalanie z długiego dystansu (od zachipowania) spadło z 7.3 na 6.9 l/100km - a dodam że pomiar spalania mam skorygowany do rzeczywistego z tankowań (108%), a po chipie sporo też "cieszyłem" się z lepszych osiągów .
[ Dodano: 2018-02-26, 06:24 ]
...doszedł mi jeszcze jeden mod w postaci PDC przedni.
Montaż wymaga jednak sporo czasu... ja robiłem to na raty ale podejrzewam że w ciągu zajęłoby to z 5h.
Jeżeli chodzi o negatywne odczucia to jeszcze takich nie odnotowałem.
Spalanie z długiego dystansu (od zachipowania) spadło z 7.3 na 6.9 l/100km - a dodam że pomiar spalania mam skorygowany do rzeczywistego z tankowań (108%), a po chipie sporo też "cieszyłem" się z lepszych osiągów .
[ Dodano: 2018-02-26, 06:24 ]
...doszedł mi jeszcze jeden mod w postaci PDC przedni.
Montaż wymaga jednak sporo czasu... ja robiłem to na raty ale podejrzewam że w ciągu zajęłoby to z 5h.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Powodzenia życzę w modzeniu PDC.
Mogę podpowiedzieć że:
- instalację z tyłu na przód zrobiłem 5 metrową a wystarczy 4,5m (od sterownika do ściany grodziowej) później od ściany do instalacji zderzaka 2m, a później już oryginalna w zderzaku.
- trudność miałem ze znalezieniem koronki fi23mm, ale znalazłem w końcu u "myfriendów" na Aliexpress za 16zł z przesyłką.
- koszyki na skrajne czujniki wziąłem od A8 D4 z tyłu, a środkowe niestety z serwisu (koszt chyba 80zł/kpl).
Mogę podpowiedzieć że:
- instalację z tyłu na przód zrobiłem 5 metrową a wystarczy 4,5m (od sterownika do ściany grodziowej) później od ściany do instalacji zderzaka 2m, a później już oryginalna w zderzaku.
- trudność miałem ze znalezieniem koronki fi23mm, ale znalazłem w końcu u "myfriendów" na Aliexpress za 16zł z przesyłką.
- koszyki na skrajne czujniki wziąłem od A8 D4 z tyłu, a środkowe niestety z serwisu (koszt chyba 80zł/kpl).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga