Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

~vagON A6 4B Avant

Prezentacja w/w aut.
user

Post autor: user » 31 mar 2014, 18:55

jesli chodzi tylko o motorownie to ael ma duuzo lepszy dzwiek, dluzej trzyma temperature oraz szybciej ja łapie, avf jedzie teraz w miare podobnie, spalanie ma nie duzo nizsze :]

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 31 mar 2014, 20:07

Mongolski, czyli dynamika jazdy w serii na korzysć AEL-a ? przypuszczałem, że 130 PS i VNT jednak lepiej obudza ten pojazd do jazdy....

Też planuje przesiadke na AWX/AVF co sie trafi w lepszym stanie to będzie dlatego tak dopytuje :)
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

user

Post autor: user » 31 mar 2014, 23:01

tutaj nie trzeba ciskac gazu -AELa trzeba było "poprosic" tu wystrczy delikatnie depnac i jedzie. ogolnie mimo PRZE sentymentu [dalej twierdze ze c4 ładniejsze:P] do c4 -to akurat mi sie trafiła bogata wersja jak na 1.9 i mało jej brakuje wiec roznica jest duuuza :]
ps "dynamika" w avf jest lepsza ;]

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 01 kwie 2014, 21:26

fajna sztuka ci sie trafiła :) kolorek ciekawy, wypas też :]
A powiedz mi jak względem komfortu, wyciszenia wzgledem C4 ?
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

user

Post autor: user » 13 kwie 2014, 17:51

autko duuzo lepiej wyciszone, a w trasie to jest juz zupełnie cicho ;] tu akurat nie ma porownania do c4 , komfort rowniez -mam 1be -springi krotsze, a amorki trwardsze, mimo to komfort pozostał. tu nawe na gwincie jest przyzwoicie ;]

[ Dodano: 2014-04-07, 22:15 ]
ps.
zastanawiam sie zeby wrzucic IC z 2.5, bawił sie ktos juz w to ? :p

[ Dodano: 2014-04-13, 17:51 ]
po nie dlugiej przygodzie z poprzednim softem przyszedł czas na cos nowego, tym razem 170km i 388 nm -poki co przyzwyczajam noge <figielek>
z tego co sprawdzałem IC w 2.5 jest na przodzie -jak chlodnice, wystarczyło by poprowadzic weze na dol i wstawic w ori miejscie 2.5.

Lukasz_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 03 gru 2013, 14:29
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lukasz_A6 » 13 kwie 2014, 19:49

Mongolski, Ładny wynik, u mnie podobnie. Wrzuć wykres z hamowni ciekaw jestem jak masz moment poprowadzony. Co do IC to może lepiej FMIC wrzucić, chociaż ja na razie na seryjnym nie widzę spadków mocy, ale upałów jeszcze nie było.

user

Post autor: user » 05 sty 2015, 09:40

wykres wraz z dokumentami pojazdu został w garazu... <glupek> -kiedys dorzuce.
IC z 2.5 tez jest na froncie i jest naprawde saznych rozmiarów ;)
dodatkowo, autko dostało nowe kołka -OEM Audi z d3 fat five 18/8,5j, springi -35 eibach ;]

[ Dodano: 2014-04-20, 07:56 ]
Panowie, wymieniał ktos poduszki silnika? czy moge zakupic wersje z dziura na czujnik, czy sa jakies roznice pomiedzy 2,5 a 1,9 -passat a a6? -czy moge poprostu wyszukac najmłodsza poduche i ja wrzucicbez obaw? poduszki wtgladaj tak samo i podobno nie ma to znaczenia z jakiej wersji silnikowej -jest inaczej?

[ Dodano: 2015-01-05, 09:40 ]
poduszka wymieniona, eibach sprzedany, flat five rowniez a wiec poszukwania gewinde i koła na sezon nadal trwajo.. a poki co zimowy set <wysmiewacz>
Obrazek Obrazek Obrazek

drookash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 07 sty 2015, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 07 sty 2015, 21:55

Fajna furka - gratuluję zakupu. Podoba mi się... jest z moim guście - bardzo podobne do mojej ;) Powiedz mi... kto Ci softa robi ? Mam w swoim AVF seryjny programik ale... kusi więcej do stajni zagonić ;)
Co do spadku napięcia ładowania które pokazałeś na filmie to proponuję sprawdzić :
- stan napinacza paska osprzętu - może się sprężyna wyrobiła i pasek ma uślizg
- łożyska kółka napinacza i rolkę prowadzącą paska osprzętu
- sprzęgło alternatora - po zdjęciu paska i kręceniu w prawo lewo nie powinno pukać
Co do poduszek... tylko ORI - przerabiałem temat...
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy :)

user

Post autor: user » 08 sty 2015, 10:14

Hej!
dzieki bardzo, ale autko wizualnie nie duzo sie jeszce pozmieniało ;]
soft robiony u znajomego we wrocławiu, niestety po godzinach wiec zdradzic nie moge :D ..mimo to -polecam !!
co do tych spadków, to tu cos elektrycznie obciaza układ, kiedy wystepuja spadki, slychac jakby załaczenie sie przekaznika pod deska, kiedy sie rozłacza, ładowanie wraca do normy..
poduuszke zakupiłem ori z dziura na czujnik i smiga ;]

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 26 sty 2015, 18:06

No no no- widze ze mamy bardzo podobne autka-tylko ty ladniejszy kolor :[

Powiedz, duzo bylo roboty ze zmiana ICka? Boz tego co pamietam to ma innej dlugosci dolot/wylot..


Jakies fotki z wnetrza masz?
PM+
AVF+
ARE

user

Post autor: user » 27 sty 2015, 09:19

IC jeszcze nie ma -poki co są plany na wrzucenie, rury w 2,5 ida nieco na około, dlatego będzie trzeba troche podciagnac weza od KAMAZa -gruby gietki, mocny, długi i tani -hehe <wysmiewacz>
przy chłodnicach kupa miejsca, jeśli dobrze pojdzie to nie będzie trza wywalac kierowniczek powietrza, mocowania są, więc problemu nie ma ;]
fotek wnetrza niestety nie mam za wiele, ale moge cos poklikac na zyczenie jeśli chcesz? ;]

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 28 sty 2015, 00:53

aaaaaha:) no jak bym nie chcial to bym nie pytal;) Ja tez mysle o icku jakims ale inne rzeczy maja pierwszenstwo;)
PM+
AVF+
ARE

drookash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 07 sty 2015, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 28 sty 2015, 22:57

Działaj działaj... sam się pasuję na moda z fmicem z 2.5 ale... to po wiośnie - najpierw montaż tego co leży i czeka a sporo tego się nazbierało ;)
Będziesz na zlocie AKP w Toruniu za tydzień ?
Jakie miałeś objawy uszkodzenia poduszki? Drżenie budy ? Szarpanie przy zmianie biegów czy coś jeszcze ? Pisałem, że przerabiałem poduszki ale to w B4 80 ośka - 2.0 benz 90KM - tam padły obydwie i moje zdziwienie było gdyż żadna nie wyciekła - jak nówki ale... nie trzymały :(
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy :)

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 29 sty 2015, 00:49

Mongolski, moc to podstawa a widzę, że troszkę ma jej dojść :) Fajny Avancik i od razu mi się podoba ten kolor z dokładkami polakierowanymi :) To jest LZ5K czy inny granat?
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

viewtopic.php?t=70027

user

Post autor: user » 29 sty 2015, 18:41

Niestety na zlocie w Toruniu mnie nie będzie, nie znajde na to czasu..
co do poduszki to w lecie było spoko, ale kiedy zrobiło się zimno zaczeła walic na wolnych po budzie.
Troche mocy dojdzie ale poki co musi wleciec nowy rozrzad.. co do dokładek -na szczescie tak wyjechała z fabryki ;] -kolorek to mingblau -perleffekt -LZ5L
a jeśli chodzi o fotki wnetrza -to miałem się dziś tym zajac, ale znajomy wpadł na garaz z wirtualna zmieniarka i jakos mnie naszło coby uruchomic zamontowwny wg paierków w ASO w 2008 roku Ipod adapter. -musiałem wywalic navke na wierzch, schowek pasarzera w doł i do dzieła;]
na Ipod wszystko gra i bucy jak należy, gorzej z Iphon -z ktorym już chyba nie jest kompatybilny, bo sam sobie wybiera piosenki :D -a ze już się zrobiło ciemno to mam tylko mkałe spy foto :P
-dodatkowo wymontowałem przy okazji parrota, który niebawem pojdzie do szarika, a w związku z tym potrzeba mi zaslepki obok guziczka ESP -posiada ktos takowy ? :p
Obrazek
a reszta fotek -jak pogoda dopisze , zajme sie jutro <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja