S6 C5 Manual Sedan powraca na forum:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
S6 C5 Manual Sedan powraca na forum:)
Witam,
nadszedł czas żeby przypomnieć o eSie, którą Nowak_Zg posiadał, sprzedał a ja ją odzyskałem:)
Samochód wciąż bezwypadek, zadbany i każda pierdoła na biężąco naprawiana.
Olej Castrol 5W 30 dalej zalewany.
Esę posiadam od lutego 2013. W tym czasie zrobiłem kilka rzeczy:
- Kompletny wydech Milltek od katalizatorów - 4800
- Hamulce EBC przód tarcze + klocki - 2500
- Spoilerek a'la RS6 (musiałem to dokleić bo brakowało mi czegoś na tył a ORI od RS6 sedan nie znalazłem a bynajmniej nie w kwocie która by nie powalała z nóg)
- Chip silnika, nowy program
Przed zabiegami ESA pokazała na hamowni 328 kucków, po wszystkim 352 więc tragedii nie ma.
Mierzone było przy temperaturze 11oC gdyż bałem się, iż przy upałach będzie gorzej a takie wyniki mnie satysfakcjonują w zupełności.
Obecnie czeka ją większy serwis gdyż od lutego przejechałem już 30 tysi nią BEZAWARYJNIE (obecnie 197kkm) i będzie standardowo rozrząd,olej,świeczki,filtry oraz nowe tarcze i klocki na tył.
PS Od poprzedniego właściciela dostałem nowe opony na obecne felgi więc dopóki ich nie zjeżdżę to nie zmieniam.
PS2 Odnośnie Vmax i ACC to powiem tyle, że łyka każde 4.2 w automacie włącznie z S4,S5,A6 C6 4.2, S8 D2, a8 4.2:) więc bardzo jestem zadowolony.
Vmax 280-85 zawsze idzie, 290 na pochyłej autostradce:) 300 niestety nie pękło nigdy.
Spalanie średnio 15LPG. Minimalnie zajechałem z Legnicy do Darłowa na 67L LPG czyli 67gaz/515KM
Maksymalnie nawet przy butowanie nie przekroczyłem 25L/100 LPG
Benzyny troszku mniej.
[ Dodano: 2013-08-03, 14:42 ]
Zapomniałbym dodać, że odnośnie ścigałek to z tymi 4.2 z którymi ja miałem styczność, być może ktoś ma kosę nie do przejścia której nie spotkałem jeszcze.
Dodam, że z S5 manual którą ma gość na Bielanach Wrocławskich dostaję minimalnie ale regularnie baty. 0-200 odjeżdża mi na jedną-dwie długości auta
[ Dodano: 2013-08-03, 14:42 ]
No i ściganie zawsze na V-power racing , jakoś tak żwawiej i pewniej:)
nadszedł czas żeby przypomnieć o eSie, którą Nowak_Zg posiadał, sprzedał a ja ją odzyskałem:)
Samochód wciąż bezwypadek, zadbany i każda pierdoła na biężąco naprawiana.
Olej Castrol 5W 30 dalej zalewany.
Esę posiadam od lutego 2013. W tym czasie zrobiłem kilka rzeczy:
- Kompletny wydech Milltek od katalizatorów - 4800
- Hamulce EBC przód tarcze + klocki - 2500
- Spoilerek a'la RS6 (musiałem to dokleić bo brakowało mi czegoś na tył a ORI od RS6 sedan nie znalazłem a bynajmniej nie w kwocie która by nie powalała z nóg)
- Chip silnika, nowy program
Przed zabiegami ESA pokazała na hamowni 328 kucków, po wszystkim 352 więc tragedii nie ma.
Mierzone było przy temperaturze 11oC gdyż bałem się, iż przy upałach będzie gorzej a takie wyniki mnie satysfakcjonują w zupełności.
Obecnie czeka ją większy serwis gdyż od lutego przejechałem już 30 tysi nią BEZAWARYJNIE (obecnie 197kkm) i będzie standardowo rozrząd,olej,świeczki,filtry oraz nowe tarcze i klocki na tył.
PS Od poprzedniego właściciela dostałem nowe opony na obecne felgi więc dopóki ich nie zjeżdżę to nie zmieniam.
PS2 Odnośnie Vmax i ACC to powiem tyle, że łyka każde 4.2 w automacie włącznie z S4,S5,A6 C6 4.2, S8 D2, a8 4.2:) więc bardzo jestem zadowolony.
Vmax 280-85 zawsze idzie, 290 na pochyłej autostradce:) 300 niestety nie pękło nigdy.
Spalanie średnio 15LPG. Minimalnie zajechałem z Legnicy do Darłowa na 67L LPG czyli 67gaz/515KM
Maksymalnie nawet przy butowanie nie przekroczyłem 25L/100 LPG
Benzyny troszku mniej.
[ Dodano: 2013-08-03, 14:42 ]
Zapomniałbym dodać, że odnośnie ścigałek to z tymi 4.2 z którymi ja miałem styczność, być może ktoś ma kosę nie do przejścia której nie spotkałem jeszcze.
Dodam, że z S5 manual którą ma gość na Bielanach Wrocławskich dostaję minimalnie ale regularnie baty. 0-200 odjeżdża mi na jedną-dwie długości auta
[ Dodano: 2013-08-03, 14:42 ]
No i ściganie zawsze na V-power racing , jakoś tak żwawiej i pewniej:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2013, 21:10 przez Kaiser26, łącznie zmieniany 2 razy.
moje Ex
oby sie sprawowala ...
tutaj sie zaczelo:
viewtopic.php?t=27755&start=0
wyniki z hamowni potwierdzaja to ze dobrze jezdzila jak na "4.2 ktore nie trzymaja mocy"
pozatym szybko sie sprzedawala bo ja sprzedajac ja sprzedalem w ok 3 dni ... i poprzedni wlasciciel ten od ktorego kupiles tez dlugo nie czekal
co tylko potwierdza ze sprzedanie zdrowej sztuki wcale nie jest trudne ...
oby sie sprawowala ...
tutaj sie zaczelo:
viewtopic.php?t=27755&start=0
wyniki z hamowni potwierdzaja to ze dobrze jezdzila jak na "4.2 ktore nie trzymaja mocy"
pozatym szybko sie sprzedawala bo ja sprzedajac ja sprzedalem w ok 3 dni ... i poprzedni wlasciciel ten od ktorego kupiles tez dlugo nie czekal
co tylko potwierdza ze sprzedanie zdrowej sztuki wcale nie jest trudne ...
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Wiesz co Paweł tak patrzę na te zdjęcia i zastanawia mnie dlaczego w każdym Audi jakie mam/miałem potrafię tak kierownicę zniszczyć... Tak samo w A4 jak kupiłem to kiera jak nowa a po kilku miesiącach takie ślady zużycia hm.. Może łapy mi się pocą albo za mocno kierę trzymam? Jest jakaś rada na to? Dodam, że nie chcę nic obszywać itp bo bardzo fajnie się ją trzyma taka mięsista fajna i leży dobrze.
duzo zalezy od czystosci rąk i specyfikacji naszej własnej skóry z tego co czytalem oraz oczywiscie tego jak kto jezdzi ... bo wiadomo ze co innego 150 tys zrobione po miescie itp a co innego 150 tys zrobione na trasie gdzie wiadomo krecenia bedzie mniej
ja widzialem audi ktore przy 150 tys mialy wytarta kiere a niektore przy 500 tys maja kierownice jak nowa ...
w dodatku z wlasnego doswiadczenia wiem ze kierownice w ktorych sie uzywa podgrzewania wycieraja sie szybciej ( sam uzywalem w moim/twoim aucie ) i juz sprzedajac ja wlascicielowi od ktorego ja kupiles kierownica wygladala jakby miala wiecej niz 140+/- tys km przebiegu mimo ze ten przebieg byl oryginalny.
pamietaj o tym zeby odwiedzic kiedys zg
ja widzialem audi ktore przy 150 tys mialy wytarta kiere a niektore przy 500 tys maja kierownice jak nowa ...
w dodatku z wlasnego doswiadczenia wiem ze kierownice w ktorych sie uzywa podgrzewania wycieraja sie szybciej ( sam uzywalem w moim/twoim aucie ) i juz sprzedajac ja wlascicielowi od ktorego ja kupiles kierownica wygladala jakby miala wiecej niz 140+/- tys km przebiegu mimo ze ten przebieg byl oryginalny.
pamietaj o tym zeby odwiedzic kiedys zg
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Kilka dodatkowych fotek. Zapomniałem wspomnieć o nowym radyjku, które też zamontowałem.
Taka Alpinka wszystkomająca i przede wszystkim bardzo szybka w obsłudze/działaniu no i świetnie odbierająca stacje czego o ORI radiu powiedzieć nie mogłem:( Ale zostawiłem i tamto w garażu bo kto wie może potencjalny kupujący kiedyś będzie miał chrapkę na nie:)
Taka Alpinka wszystkomająca i przede wszystkim bardzo szybka w obsłudze/działaniu no i świetnie odbierająca stacje czego o ORI radiu powiedzieć nie mogłem:( Ale zostawiłem i tamto w garażu bo kto wie może potencjalny kupujący kiedyś będzie miał chrapkę na nie:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Zobacz ile ta rzeżnia zostawiła mi w kieszeni od lutego:)
30kkm to masz średnio 14 beny a 15 gazu
Za bajurę dałbym ok 23000zł
Za gazior dałem 10000
Różnica mówi mi wszystko:) Gdybym jeździł tyle co np moj ojciec swoim niezagazowanym S600 biturbo (16000 km przed DWA LATA) to też miałbym w dupie gaz. Ale u mnie to już głupota przy przebiegach rzędu 40kkm rocznie średnio a w a4 to było nawet 50-60:) Bo dla mnie to zadbany, serwisowany wół roboczy na trasy.
30kkm to masz średnio 14 beny a 15 gazu
Za bajurę dałbym ok 23000zł
Za gazior dałem 10000
Różnica mówi mi wszystko:) Gdybym jeździł tyle co np moj ojciec swoim niezagazowanym S600 biturbo (16000 km przed DWA LATA) to też miałbym w dupie gaz. Ale u mnie to już głupota przy przebiegach rzędu 40kkm rocznie średnio a w a4 to było nawet 50-60:) Bo dla mnie to zadbany, serwisowany wół roboczy na trasy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Koszty utrzymania jakie ja ponoszę są żadne właściwie jak do tej pory ALE>>>
15 lpg i standadowo oleje , filtry itp.
Teraz mam dopiero pierwszy poważniejszy wydatek serwisowy bo rozrząd/olej/świeczkix8 to już mam 2500zł + 4 nowe kapcie to kolejne 2000-2500 + hamulce tył tarcze i klocki około 1000zł
Więcej wydatków nie planuję póki co. Te są standardowe, jak tego nie zmienię to będzie się robił zaniedbany dziad i wtedy to moim zdaniem kwestia czasu żeby cośÂ nawaliło.
Wiesz tego mllteka/radyjko/hamulce ebc to kupiłem po przejechaniu 10 tysięcy bo obiecałem to sobie jeśli nic się nie wysra od zakupu. No i wszystko cacuś to kupiłem te pierwsze mody. Teraz kolejne 20 tysi i dalej piknie więc wkładam dalej money money. Obecnie marzy mi się coś typu "cutout" , ale szukam rzemieślnika który zrobi to fachowo i mechanicznie i elektronicznie.
15 lpg i standadowo oleje , filtry itp.
Teraz mam dopiero pierwszy poważniejszy wydatek serwisowy bo rozrząd/olej/świeczkix8 to już mam 2500zł + 4 nowe kapcie to kolejne 2000-2500 + hamulce tył tarcze i klocki około 1000zł
Więcej wydatków nie planuję póki co. Te są standardowe, jak tego nie zmienię to będzie się robił zaniedbany dziad i wtedy to moim zdaniem kwestia czasu żeby cośÂ nawaliło.
Wiesz tego mllteka/radyjko/hamulce ebc to kupiłem po przejechaniu 10 tysięcy bo obiecałem to sobie jeśli nic się nie wysra od zakupu. No i wszystko cacuś to kupiłem te pierwsze mody. Teraz kolejne 20 tysi i dalej piknie więc wkładam dalej money money. Obecnie marzy mi się coś typu "cutout" , ale szukam rzemieślnika który zrobi to fachowo i mechanicznie i elektronicznie.
minus nie dla mnie bo za moich czasow to wygladalo inaczej i byly inne reduktory
byly 2x magic III
byly 2x magic III
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga