Zagór pisze:Pali dużo, a tam nadal dla sterownika jest ubogo - to się kupy nie trzyma.
Więc po strojeniu, będzie paliło jeszcze więcej

Missfire'y - to może być wina zbyt ubogiej mieszanki

Polataj na Pb, zobaczysz co i jak.
Na LPG Forum pisali, że te LPi, to nie są najbardziej odporne na nasz gaz (lecą pompy - dlatego pytałem jak to się sprawuje, bo że lepsze - bardziej zaawansowane - to jest pewne

)
Generalnie musisz znaleźć kogoś od tego systemu - nie mam pojęcia kto to dobrze zna, na tyle żeby ustawić ten silnik - który wcale taki prostu w strojeniu nie jest

Faktycznie może to nie LPG, zastanawiam się jeszcze czy to może któraś sonda nie przekłamuje i stąd niepoprawny odczyt mieszanki.
Niema co gdybać polatam na PB i zobaczymy co dalej. Najważniejsze że auto zachowuje się w 100% prawidłowo, żadnych przymuleń czy wahań obrotów jeździ tak samo jak przed tem.
Co do Vialle faktycznie tez o tym czytałem że pompy lecą, zastanawiam się czy się da wstawić jakiś filtr przed pompę ( za wlewem albo jakoś tak) żeby zbierał ewentualny syf bo sam skład gazu raczej jej nie psuje. Pod maską ma osobny zbiornik na olej który ją smaruje.
Zadzwoniłem do polskiego dystrybutora Vialle by dał mni jakiś namiar na kogoś z ich autoryzacją i podał mi jakiś warsztat w Gdańsku na Osowej 4x4 LPG czy jakoś tak, sprawdzałem po komentarzach to ludzie w dobrze się wypowiadali na ich temat. Zadzwonię umowie się i zobaczę co da się tam pozmieniać.
[ Dodano: 2013-10-23, 19:56 ]
No i przelatałem ponad 300km od soboty na PB i zero błędów. ÂŚwiece już do mnie idą i w następnym tygodniu umówię się do gazownika.
Co do większego spalania to nie jest tak że gdy pokazuje uboga mieszankę to komputer będzie ja zwiększał i dlatego spalanie mogło wzrosnąć?