S6 C5 Avant 2002
No i łańcuchy prawie wymienione
Niestety nie mam za wiele zdjeć,do mechanika mam 50km wiec jak byłem przy okazji cyklem fotki :)
[url=http://postimg.org/image/6madquwen/][img]http://s19.postimg.org/6madquwen/image.jpg[/img][/url][/img] [/img]
Dodano: 2015-11-23, 19:44
coś dziś nie chcą współpracować sprzęty elektroniczne fotki dodam jak będzie tylko możliwość :[ <wnerw>
Niestety nie mam za wiele zdjeć,do mechanika mam 50km wiec jak byłem przy okazji cyklem fotki :)
[url=http://postimg.org/image/6madquwen/][img]http://s19.postimg.org/6madquwen/image.jpg[/img][/url][/img] [/img]
Dodano: 2015-11-23, 19:44
coś dziś nie chcą współpracować sprzęty elektroniczne fotki dodam jak będzie tylko możliwość :[ <wnerw>
[img][url=http://postimg.org/image/q5ez07v67/][img]http://s19.postimg.org/q5ez07v67/image.jpg[/img][/url][/img]
[img][url=http://postimg.org/image/6madquwen/][img]http://s19.postimg.org/6madquwen/image.jpg[/img][/url][/img]
Dodano: 2015-11-24, 04:10
Tak jest jeszcze całe rozebrane niestety napinacze które przyjechały z PL olazaly się nie odpowiednie i teraz czekam na inne.
Auto do końca tygodnia ma być skończone (mam nadzieje
chyba ze jeszcze jakieś niespodzianki wyjdą )
[img][url=http://postimg.org/image/6madquwen/][img]http://s19.postimg.org/6madquwen/image.jpg[/img][/url][/img]
Dodano: 2015-11-24, 04:10
Tak jest jeszcze całe rozebrane niestety napinacze które przyjechały z PL olazaly się nie odpowiednie i teraz czekam na inne.


Nie mam pojęcia o co chodzi, albo sprzedawca w sklepie się zaje... bo nie wiem czy do silnika ANK jest dwa rodzaje mniejsza z tym.niewłaściwe odesłane nowe jadą. wezmę stare napinacze i jak będzie możliwość to podeśle na adres.
Dodano: 2015-11-24, 17:39
A tak z innej beczki potrzebuje dobrego gazownika z okolic Wrocławia.Bo powiedzmy moja instalacja nie spełnia moich wzmagań
A mianowicie mam u siebie Lpg-tech butla 70l a szwagier ma BRC butla 60l a robi więcej kilometrów na jednym tankowaniu niż ja
obydwoje mamy s6c5 ANK jedynie ja mam avanta a on sedana.
Dodano: 2015-11-24, 17:39
A tak z innej beczki potrzebuje dobrego gazownika z okolic Wrocławia.Bo powiedzmy moja instalacja nie spełnia moich wzmagań
A mianowicie mam u siebie Lpg-tech butla 70l a szwagier ma BRC butla 60l a robi więcej kilometrów na jednym tankowaniu niż ja
obydwoje mamy s6c5 ANK jedynie ja mam avanta a on sedana.
ja zakladalem te z P do.swojego AQJ a wczoraj.do szefa A8 gdzie siedzi BFM
nie ma to znaczenia
jako ciekawostka napinacz z 1.8 tez bedzie dzialal prawidlowo ale tylko na.glowicy pasazera.
Budowa nic.skomplikowanego, regeneracja.slabo bo poprostu zasyfiaja sie zaworki i zacieraja tloczki i niw trzymaja cisnienia, podobnie jak z hydropopychaczami...
nie ma to znaczenia
jako ciekawostka napinacz z 1.8 tez bedzie dzialal prawidlowo ale tylko na.glowicy pasazera.
Budowa nic.skomplikowanego, regeneracja.slabo bo poprostu zasyfiaja sie zaworki i zacieraja tloczki i niw trzymaja cisnienia, podobnie jak z hydropopychaczami...
Nie chcę koledze śmiecić w temacie ale wydaje mi się że problem leży w o-ringach które się tam znajdują... znalazłem kilka fotek jak ktoś rozciął napinacz i go rozłożył to jest tam 4 o-ringi i myślę że one z czasem się uszkadzają i to główna przyczyna ich awarii... niedawno u siebie miałem problem z nie pracującymi napinaczami i szukałem przyczyny to okazało się że cewki sprawne(na obu około 16 Ohm) przy teście vagiem klikają itd więc wyjąłem zaworek który jest wewnątrz napinacza razem ze sprężynką i w jednym (na B2 -po stronie kierowcy) były kawałeczki o-ringu i kawałek siateczki chyba tej z filterka co jest na dole napinacza... oczyściłem złożyłem z powrotem i jak narazie działają
logi przed (raz wstawały raz nie)
http://vaglog.pl/log_240141.html
po czyszczeniu i pierwszym odpaleniu na początku myślałem że zjebało się całkiem
http://vaglog.pl/log_240446.html
Ale wróciło do normy
http://vaglog.pl/log_240447.html
co ciekawe nastawniki zaczęły pracować
http://vaglog.pl/log_240448.html
http://vaglog.pl/log_240450.html
http://vaglog.pl/log_240451.html
i oby tak zostało... mam tylko nadzieję że żadna z tych gumek nie dostała się do kanału smarującego prowadnicę łańcucha
Rano mam krótką grzechotkę i myślę nad wymianą tych zaworków zwrotnych.
Kolego przepraszam za bałagan w temacie
logi przed (raz wstawały raz nie)
http://vaglog.pl/log_240141.html
po czyszczeniu i pierwszym odpaleniu na początku myślałem że zjebało się całkiem
http://vaglog.pl/log_240446.html
Ale wróciło do normy
http://vaglog.pl/log_240447.html
co ciekawe nastawniki zaczęły pracować
http://vaglog.pl/log_240448.html
http://vaglog.pl/log_240450.html
http://vaglog.pl/log_240451.html
i oby tak zostało... mam tylko nadzieję że żadna z tych gumek nie dostała się do kanału smarującego prowadnicę łańcucha

Rano mam krótką grzechotkę i myślę nad wymianą tych zaworków zwrotnych.
Kolego przepraszam za bałagan w temacie
Witam wszystkich co do lpg to poczytam jeszcze,odnośnie stylów jazdy mamy podobne z tym ze jak przychodzi do zabawy to na lpg pojadę Max 220 i potem muszę na Pb przelaczyc a u niego leci dalej
Dalej rozważaliśmy naprawę lub sprawdzenie napinacze ale potrzebuje auto do dojazdów do roboty ,a sam nie jestem mechanikiem wiec za kolejne rozebranie musiał bym płacić.Decyzja wymiana obydwóch na nowe i spokój.Podziwiam nasz naród za umiejętności i kreatywność jak w temacie w/w u Holendrów jest to prawie nie realne tu tylko wymiana na nowe 


mi srednio pali 20 jak narazie nie mialem.okazji wytestowac v-maxa tymbardziej na.gazie, mam tylko w sterowniku zaznaczone zeby przechodzil.na.bene jak wtryski benzynowe sa ciagle otwarte a taka sytuacja ma miejsce tylko z gazem w podlodze 
jest bezpieczniej a i nie musze myslec czy ciane na lpg.ostatkiem sil ttlko z automatu bena i.mozna kroic

jest bezpieczniej a i nie musze myslec czy ciane na lpg.ostatkiem sil ttlko z automatu bena i.mozna kroic