Ktoś wie czy taka kierownica w ogóle występowała? Ja mam 3-ramienną z łopatkami i jest fajna, ale przydałyby się jeszcze przyciski do radia.gipsu pisze:Jedynie co mi przeszkadza to + i - na kierownicy. Wolałbym łopatki i sterowanie radiem na ramionach kiery
S6 c5 2000r.
Re: S6 c5 2000r.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Nie zakładaj 255/40R18 do S6 bo zrobisz z niej allroad-a.
Gdybyś jednak założył to nic Ci nie będzie wariować chyba, że założysz inne rozmiary przód/tył.
Moim zdaniem 245/40R18 to max do S6 (powinno być 235/40R18 lub 255/35R18)
I nie słuchaj takich głupot "Ja miałem takie tylko węższe" bo skoro węższe na tym samym
profilu to i niższe ale to już trzeba mieć pojęcie o rozmiarach opon i co od czego jest zależne.
pzdr.
Gdybyś jednak założył to nic Ci nie będzie wariować chyba, że założysz inne rozmiary przód/tył.
Moim zdaniem 245/40R18 to max do S6 (powinno być 235/40R18 lub 255/35R18)
I nie słuchaj takich głupot "Ja miałem takie tylko węższe" bo skoro węższe na tym samym
profilu to i niższe ale to już trzeba mieć pojęcie o rozmiarach opon i co od czego jest zależne.
pzdr.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Wysokość opony (czyli profil) jest to procent szerokości opony, a więc zależy od jej szerokości.
To Ty wprowadzasz w błąd
Dla niedowiarków źródło (nie tylko wiki, każdy mówi to samo): http://lmgtfy.com/?q=profil+opony+wiki
To Ty wprowadzasz w błąd
Dla niedowiarków źródło (nie tylko wiki, każdy mówi to samo): http://lmgtfy.com/?q=profil+opony+wiki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kolego, pracuję kilka lat w oponach i proponuję żebyś się w temacie dokształcił.sobe5251 pisze:ernieball, profil 40 to profil 40 nie zależnie od szerokości opony jak się nie znasz to wez sobie książkę o budowie opon i poczytaj i nie wprowadzaj w błąd innych przez swoją niewiedze.
Tak jak w/w zostało napisane: profil to ilość % z szerokości.
Czyli 225/40R18 będzie sporo niższe i węższe od np: 255/40R18 (tak łopatologicznie).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dzięki za opinie, kupię 255/35 w takim razie (zresztą tak mi się wydawało że to będzie najodpowiedniejszy rozmiar-jako ciekawostka dodam, że różnica w wysokości pomiędzy 255/40/17 a 255/35/18 to 0,1mm- tak więc rozmiar jak oryginał /dla odmiany różnica pomiędzy 255/40/17 a 255/40/18 to aż 25,4mm) http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/
co do oleju to żadnych zmian nie zauważyłem po przesiadce z shell'a na motula. Leję motula bo poprzednim autem zdarzało mi się wyjechać na tor i przy upalaniu olej w wysokich temperaturach(dochodzących 130 stopni) nie wykazywał spadku ciśnienia w silniku w związku z tym musi trzymać swoje parametry(przy zimnym odpaleniu na mrozie także ciśnienie było w porządku)
co do oleju to żadnych zmian nie zauważyłem po przesiadce z shell'a na motula. Leję motula bo poprzednim autem zdarzało mi się wyjechać na tor i przy upalaniu olej w wysokich temperaturach(dochodzących 130 stopni) nie wykazywał spadku ciśnienia w silniku w związku z tym musi trzymać swoje parametry(przy zimnym odpaleniu na mrozie także ciśnienie było w porządku)
Właśnie dlatego wybrałem akurat 255/35 przy rozmiarze 18gipsu pisze:zresztą tak mi się wydawało że to będzie najodpowiedniejszy rozmiar-jako ciekawostka dodam, że różnica w wysokości pomiędzy 255/40/17 a 255/35/18 to 0,1mm- tak więc rozmiar jak oryginał /dla odmiany różnica pomiędzy 255/40/17 a 255/40/18 to aż 25,4mm
- Kamilson100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 324
- Rejestracja: 16 lut 2014, 10:52
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wystarczy wklepać w google 265/30
https://www.google.pl/search?q=265+30+z ... B644%3B429
265/35
https://www.google.pl/search?q=265+30+z ... B640%3B480
https://www.google.pl/search?q=265+30+z ... B644%3B429
265/35
https://www.google.pl/search?q=265+30+z ... B640%3B480
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga