Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 07 lip 2015, 13:21

U nas na gminie totalnie zero ludzi zorientowanych w BRC jest, nie ma od tej firmy ani jednego sensownego człowieka, jak się pobawiłem ta instalacją to wcale sie nie dziwie że nie chce się w tym nikt grzebać, bo w porowaniu do LPGTECHA to jest jakis dziwoląg :) że nie wspomne o kosztach serwisu. KINGa OBDII miałem w a4 b6 1,8Turbo 305KM/415Nm i nie robiło mi zadnych problemów, kaman polegał tylko na tym żeby umieć go wystroić jak trzeba, a zajmowało to czasem ze 2 godziny i auto na benzie nie mogło robic zadnych problemów.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 07 lip 2015, 16:10

No właśnie u nas jest jeden co ogarnia w miare te instalacje ale nie wiem co będzie po modach :P okaże się wszystko w praktyce :) Skoro tak mówisz o KINGU to pewnie i w audi by się spisywał ale w Fordzie to porażka zresztą jak to Ford w dodatku Duratec gazu zbytnio nie lubi...

Gość.

Post autor: Gość. » 07 lip 2015, 16:33

Ale BRC jest o wiele prostsze niz jakies stagi i inne tym podobne twory. Jak dla mnie to najtańsza jaka zdecydowałem się załozyc i nie żałuje. Innych made in poland nawet nie chce wiedzieć :)

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 18 lip 2015, 15:10

Mały Upgrejdzik
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Suszarka i kolektor przygotowane do wywalenia
Obrazek
Mały upgrade głowicy i wymiana uszczelki pod napinaczem łańcucha
Obrazek

[ Dodano: 2015-07-18, 15:10 ]
suszarka już przygotowana do montażu <lol>
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 18 lip 2015, 18:44

Ładne mody. Dolot sam spawałeś? Jaki mniej wiecej koszt?

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 19 lip 2015, 23:43

sobotnio-niedzielna noc zaliczona w kanale :] ale warto było
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek
Zderzaczek pasuje jak ulał <lol> środkowa kratka out i docinanie zderzaka sie szykuje :)
Obrazek
Zostało jeszcze zrobic gniazdo na mapsensor, wyjscie na DVke i czekam na TIPa od MA

[ Dodano: 2015-07-19, 23:43 ]
Delfor pisze:Ładne mody. Dolot sam spawałeś? Jaki mniej wiecej koszt?
sam spawałem, a co do kosztów to zalezy wszystko jakie srednice rur, jakie łaczki, jaki fmicek, jest bardzo duża rozbierzność
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 20 lip 2015, 21:29

Profi robota i podejście. Mi chodziło o same rury nie o cały dolot. Wtryski zmieniasz? Ile chcesz wycisnąć kuni z tego?

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 11 sie 2015, 07:13

Delfor pisze:Profi robota i podejście. Mi chodziło o same rury nie o cały dolot. Wtryski zmieniasz? Ile chcesz wycisnąć kuni z tego?
rury zalezy jaka srednica, kolanka sa niewspółmiernie drogie w SPAM do prostej rury, zalezy jaka srednica, ale licz jakies 350 w samym materiale na fi63,5mm. Wtryski wlatują 440ccm od porsche cayenny 4,5 V8 biturbo. Co do mocy to 250-260KM jakieś i 350-360 niutka jak najbardziej płaskie do samego końca najlepiej utrzymane, czyli peak boost na 1,2 bara i na końcu 1bar żeby dmuchało. Tym autkiem ma się jak najpłynniej wyprzedzać a nie rozwijać zawrotnych prędkości ;) i ma byc jak najbardziej stabilne na LPG.

[ Dodano: 2015-08-11, 07:13 ]
Poskładane wszystko do kupy i odpalone <lol> wtryski i przepływka przekalibrowane; pierwszy wyjazd iiiiiiiiiiii........... sprzęglo kynkło <uoee> jutro wzmacniany docisk i tarcza kevlar wlatuje <okok> suszarka raczej będzie ciekawa, bo przy 6500rpm 0,9bara dmucha a N75 na 0%; WG ledwo dopięte mocniej od seryjnego ;)
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 11 sie 2015, 18:11

Możesz pokazać jak zamontowałeś map sensor w rurze? Ja myślę nad dorobieniem jakiejś flanszy ale pomysłu nie mam z czego. Są gotowe na all...ro ale płacić 5 dych za coś takiego to lepiej coś porzeźbić. Chłodnica płynu wspomagania zostaje na swoim miejscu?

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 11 sie 2015, 23:48

Delfor pisze:Możesz pokazać jak zamontowałeś map sensor w rurze? Ja myślę nad dorobieniem jakiejś flanszy ale pomysłu nie mam z czego. Są gotowe na all...ro ale płacić 5 dych za coś takiego to lepiej coś porzeźbić. Chłodnica płynu wspomagania zostaje na swoim miejscu?
Chłodniczka wspomy zostaje na miejscu tylko troche do góry nad fmicka ja zamontuje, a mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie :) testowane ponad 5 barów i trzyma idealnie <okok>
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 13 sie 2015, 13:15

McGiver pisze: mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie testowane ponad 5 barów i trzyma idealnie
Najprostsze rozwiązania są najlepsze ;) To i ja chyba skorzystam z tej podpowiedzi. Teraz szukanie rurki...

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 17 sie 2015, 11:43

Delfor pisze:
McGiver pisze: mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie testowane ponad 5 barów i trzyma idealnie
Najprostsze rozwiązania są najlepsze ;) To i ja chyba skorzystam z tej podpowiedzi. Teraz szukanie rurki...
o ile pamietam to 22x1 albo 22x1,5 kwasiak

[ Dodano: 2015-08-15, 09:06 ]

50-150 na III biegu. Cały setup bez strojenia z przekalibrowaną przepływka i większymi wtryskami, soft dalej seria. Udało się ugrać 4 sekundy mniej niz było tylko na samym wydechu :) zobaczymy ile będzie po sofcie jak nowe sprzęgło wpadnie <rotfl>

[ Dodano: 2015-08-17, 11:43 ]
no i po lekkim sofcie już :) jedzie całkiem fajnie <lol> teraz tylko chłodnica oleju, modernicacja chłodnicy wspomy i zderzaktroche porezac żeby fmicek cały chłodziło dobrze :) niedługo dalsze koksowanie
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 17 sie 2015, 20:02

Zauważyłeś jakieś inne działanie wspomagania jak zasłonięta jest ta chłodnica? Olejową chcesz drug&#224; dołożyć? A co z tip'em?Sam robisz czy zamawiasz?

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 18 lis 2015, 19:28

Tip zrobiłem sobie sam narazie z kwasa i kolanek silikonowych, ale dziś mi przyszedł zamówiony cały z silikonu. Co do pracy wspomagania to słychać wyraźnie że jest głośniejsza bo płyn nie stygnie tak jak oryginał. A co do chłodnicy oleju to pójdzie podstawka Mocal z termostatem i magnezowa chłodnica z AAZ

[ Dodano: 2015-11-18, 19:28 ]
No to dziś wstępne strojenie się odbyło <rotfl> 1,1 bara odcinka, 1,2bara środkiem, zapas na Nce jeszcze 40%. Wynik jak narazie rekord na tej suszarce i takim booscie na świecie :shock: a setup nie jest jeszcze skończony i dostrojony. Strojony i hamowany na RON98 z Lotosu przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl. Niedługo dalsze mody na tym setupie i dalsze strojenie.
Obrazek
Obrazek
wykres z dynometu wyszedł podobnie, tylko był problem z pomiarem ciśnienia i temperatury bo padała mżawka, dlatego pojechaliśmy na rolki

Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 lis 2015, 01:19 przez McGiver, łącznie zmieniany 6 razy.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 18 lis 2015, 19:40

Czekam na film 50-180 . Oraz film jak to chodzi z zewnatrz na wopnych i przy deptaniu.respect
1.8T MrcZk'a hybryda itd

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga