Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG
U nas na gminie totalnie zero ludzi zorientowanych w BRC jest, nie ma od tej firmy ani jednego sensownego człowieka, jak się pobawiłem ta instalacją to wcale sie nie dziwie że nie chce się w tym nikt grzebać, bo w porowaniu do LPGTECHA to jest jakis dziwoląg że nie wspomne o kosztach serwisu. KINGa OBDII miałem w a4 b6 1,8Turbo 305KM/415Nm i nie robiło mi zadnych problemów, kaman polegał tylko na tym żeby umieć go wystroić jak trzeba, a zajmowało to czasem ze 2 godziny i auto na benzie nie mogło robic zadnych problemów.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
sobotnio-niedzielna noc zaliczona w kanale ale warto było
Zderzaczek pasuje jak ulał środkowa kratka out i docinanie zderzaka sie szykuje
Zostało jeszcze zrobic gniazdo na mapsensor, wyjscie na DVke i czekam na TIPa od MA
[ Dodano: 2015-07-19, 23:43 ]
Zderzaczek pasuje jak ulał środkowa kratka out i docinanie zderzaka sie szykuje
Zostało jeszcze zrobic gniazdo na mapsensor, wyjscie na DVke i czekam na TIPa od MA
[ Dodano: 2015-07-19, 23:43 ]
sam spawałem, a co do kosztów to zalezy wszystko jakie srednice rur, jakie łaczki, jaki fmicek, jest bardzo duża rozbierznośćDelfor pisze:Ładne mody. Dolot sam spawałeś? Jaki mniej wiecej koszt?
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
rury zalezy jaka srednica, kolanka sa niewspółmiernie drogie w SPAM do prostej rury, zalezy jaka srednica, ale licz jakies 350 w samym materiale na fi63,5mm. Wtryski wlatują 440ccm od porsche cayenny 4,5 V8 biturbo. Co do mocy to 250-260KM jakieś i 350-360 niutka jak najbardziej płaskie do samego końca najlepiej utrzymane, czyli peak boost na 1,2 bara i na końcu 1bar żeby dmuchało. Tym autkiem ma się jak najpłynniej wyprzedzać a nie rozwijać zawrotnych prędkości i ma byc jak najbardziej stabilne na LPG.Delfor pisze:Profi robota i podejście. Mi chodziło o same rury nie o cały dolot. Wtryski zmieniasz? Ile chcesz wycisnąć kuni z tego?
[ Dodano: 2015-08-11, 07:13 ]
Poskładane wszystko do kupy i odpalone wtryski i przepływka przekalibrowane; pierwszy wyjazd iiiiiiiiiiii........... sprzęglo kynkło jutro wzmacniany docisk i tarcza kevlar wlatuje suszarka raczej będzie ciekawa, bo przy 6500rpm 0,9bara dmucha a N75 na 0%; WG ledwo dopięte mocniej od seryjnego
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
Chłodniczka wspomy zostaje na miejscu tylko troche do góry nad fmicka ja zamontuje, a mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie testowane ponad 5 barów i trzyma idealnieDelfor pisze:Możesz pokazać jak zamontowałeś map sensor w rurze? Ja myślę nad dorobieniem jakiejś flanszy ale pomysłu nie mam z czego. Są gotowe na all...ro ale płacić 5 dych za coś takiego to lepiej coś porzeźbić. Chłodnica płynu wspomagania zostaje na swoim miejscu?
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Najprostsze rozwiązania są najlepsze To i ja chyba skorzystam z tej podpowiedzi. Teraz szukanie rurki...McGiver pisze: mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie testowane ponad 5 barów i trzyma idealnie
o ile pamietam to 22x1 albo 22x1,5 kwasiakDelfor pisze:Najprostsze rozwiązania są najlepsze To i ja chyba skorzystam z tej podpowiedzi. Teraz szukanie rurki...McGiver pisze: mocowanie MAPa to zwykła rurka wspawana z kwasa 22x1,5 z 15mm długoci i oring wymieniony na czujniku o 0,5mm grubszy i wszystko zamocowane trytytka po obwodzie testowane ponad 5 barów i trzyma idealnie
[ Dodano: 2015-08-15, 09:06 ]
50-150 na III biegu. Cały setup bez strojenia z przekalibrowaną przepływka i większymi wtryskami, soft dalej seria. Udało się ugrać 4 sekundy mniej niz było tylko na samym wydechu zobaczymy ile będzie po sofcie jak nowe sprzęgło wpadnie
[ Dodano: 2015-08-17, 11:43 ]
no i po lekkim sofcie już jedzie całkiem fajnie teraz tylko chłodnica oleju, modernicacja chłodnicy wspomy i zderzaktroche porezac żeby fmicek cały chłodziło dobrze niedługo dalsze koksowanie
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
Tip zrobiłem sobie sam narazie z kwasa i kolanek silikonowych, ale dziś mi przyszedł zamówiony cały z silikonu. Co do pracy wspomagania to słychać wyraźnie że jest głośniejsza bo płyn nie stygnie tak jak oryginał. A co do chłodnicy oleju to pójdzie podstawka Mocal z termostatem i magnezowa chłodnica z AAZ
[ Dodano: 2015-11-18, 19:28 ]
No to dziś wstępne strojenie się odbyło 1,1 bara odcinka, 1,2bara środkiem, zapas na Nce jeszcze 40%. Wynik jak narazie rekord na tej suszarce i takim booscie na świecie :shock: a setup nie jest jeszcze skończony i dostrojony. Strojony i hamowany na RON98 z Lotosu przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl. Niedługo dalsze mody na tym setupie i dalsze strojenie.
wykres z dynometu wyszedł podobnie, tylko był problem z pomiarem ciśnienia i temperatury bo padała mżawka, dlatego pojechaliśmy na rolki
[ Dodano: 2015-11-18, 19:28 ]
No to dziś wstępne strojenie się odbyło 1,1 bara odcinka, 1,2bara środkiem, zapas na Nce jeszcze 40%. Wynik jak narazie rekord na tej suszarce i takim booscie na świecie :shock: a setup nie jest jeszcze skończony i dostrojony. Strojony i hamowany na RON98 z Lotosu przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl. Niedługo dalsze mody na tym setupie i dalsze strojenie.
wykres z dynometu wyszedł podobnie, tylko był problem z pomiarem ciśnienia i temperatury bo padała mżawka, dlatego pojechaliśmy na rolki
Ostatnio zmieniony 21 lis 2015, 01:19 przez McGiver, łącznie zmieniany 6 razy.
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga