[A6 C5] Oto moja nowa lafirynda (czarnulka)
witam koledzy posiedzialem dzisiaj troche na roznych forach i z tymi oponami to nie tak do konca macie racje mogä byc rozne tylko trzeba odpowiednio dobrac zamienniki i najlepiej takie co nie przekraczajä 1% a wedlug kalkulatora http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/ u mnie jest ok przod 0,88% tyl 0,91% .opona wzorcowa to 235/50 R16 fabryczna.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
danmax, ale z całym szacunkiem, czy Ty rozumiesz co do Ciebie mówimy? Możesz sobie mieć z przodu 220/50, a z tyłu 240/60. Ale nie przy Quattro. Rozumiesz to? Czy ten Twój magiczny kalkulator bierze pod uwagę że masz Quattro i rozwalisz torsena? Bo coś mi się wydaje że nie.
Zamontować możesz sobie jakie chcesz. 220/50, 250/40, 230/55. Jakie chcesz. Ale mają być 4 takie same. Nieważne jakie są fabryczne bla bla bla. Mają być 4 takie same!
Zamontować możesz sobie jakie chcesz. 220/50, 250/40, 230/55. Jakie chcesz. Ale mają być 4 takie same. Nieważne jakie są fabryczne bla bla bla. Mają być 4 takie same!
Gembas wcale NIE muszä byc 4 felgi o takiej samej szerokosci,srednicy i glebokosci osadzenia ET i 4 opony o takiej samej szerokosci,srednicy i profilu oraz biezniku czy teraz wystarczajaco jest to jasne? bylem dzisiaj w Audi Zentrum najwazniejsza jest srednica kola jakas tam glebokosc osadzenia ET niema z tym nic wspolnego.Roznica srednic moze sie roznic do 1,5 % max 2% ale gdy jest ponad 1,5% moze juz sie cos dziac . Tu chodzi tylko o to zeby kola przod-tyl mialy tä samä predkosc.Odrazu mu tam powiedzialem jakie mam oponki i odrazu dostalem wynik przy tej oponie co mam z tylu 255/30 19 przod powinien byc 225/35 19 jest roznica chyba 0,6% i tak wlasnie zakladajä i mowil ze nikt nie mial jeszcze zadnych problemow,dlatego musze zmienic przod bo mam 235/35 a to juz jest 1,80% roznicy.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
danmax, widzę że to rozmowa równoległa. My swoje, Ty swoje. Myślę że ta konwersacja dalej nie ma większego sensu, tylko z tego wszystkiego najbardziej mi szkoda samochodu. No ale. Nie pierwsza i nie ostatnia Audi, zostanie pewnie zarżnięta przez "najmądrzejszego" właściciela. Pozdrawiam i potem nie narzekaj, że jakie to Quattro ujowe, bo się spsuło.
Danmax, fajny samochód. Dzieje się coś w temacie? Na zdjęciach jest trochę chromów które przydałoby się zmienić na czarny mat etc.
Co do napędu Quattro to chłopaki (gembas i spółka) wciskają niezły bullshit.... Najważniejsza jest średnica koła. Szerokość może być różna. Wyczytali gdzieś głupoty od innych którzy nawet quattro nie jechali....
Pozdro
Co do napędu Quattro to chłopaki (gembas i spółka) wciskają niezły bullshit.... Najważniejsza jest średnica koła. Szerokość może być różna. Wyczytali gdzieś głupoty od innych którzy nawet quattro nie jechali....
Pozdro
Trzeba było nie pisać przez parę postów bzdur tylko zastanowić się na chłopski rozum. Jak ja się na czymś nie znam to nie wyrażam swojej opinii żeby kogoś nie wprowadzić w błąd!
Nawet nie wiem jak zadać to pytanie bo mi przez klawiaturę nie przechodzi: Jak szerokość koła wpływa na to ile wykonuje obrotów podczas jazdy z prędkością x ? Co za bezsens Koło to koło - kręci się po obwodzie = tylko zgodność obwodu się liczy.
Tyle ode mnie - POKÓJ Kolego
Nawet nie wiem jak zadać to pytanie bo mi przez klawiaturę nie przechodzi: Jak szerokość koła wpływa na to ile wykonuje obrotów podczas jazdy z prędkością x ? Co za bezsens Koło to koło - kręci się po obwodzie = tylko zgodność obwodu się liczy.
Tyle ode mnie - POKÓJ Kolego
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga