
[A6 C5 4.2] Monster garage - Welcome to my world ...od 3 str
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Na stopień napełnienia silnika na dawkę paliwa na wskazanie przepływki, wyprzedzenie zapłonu na wolnych, wypadające zapłony, poprawność działania zmiennych faz dolotu i zmiennego kolektora ssącego ciśnienie paliwa czystość filtrów paliwa i powietrza uff hehe pewnie coś pominąłem :mrgreen:
[ Dodano: 2010-06-30, 01:02 ]
No i przyjechały nareszcie środkowe tłumiczki.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Zrobiona nowa przepustnica na wysoki połysk :mrgreen:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Obmyślony x- pipe przetestowany prowizorycznie ze strumieniem gazowym i jakieś tam efekty podciśnieniowe daje zobaczymy jak będzie z prędkością gazów nieco większą
![Obrazek]()
No i jutro kończę składanie przodu więc maseczka już powinna się zamknąć z nowym grillem plaster miodu :mrgreen:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Jeszcze tylko dokończyć wydech i pouzupełniać płyny ustrojowe...
[ Dodano: 2010-06-30, 01:02 ]
No i przyjechały nareszcie środkowe tłumiczki.
Zrobiona nowa przepustnica na wysoki połysk :mrgreen:
Obmyślony x- pipe przetestowany prowizorycznie ze strumieniem gazowym i jakieś tam efekty podciśnieniowe daje zobaczymy jak będzie z prędkością gazów nieco większą

No i jutro kończę składanie przodu więc maseczka już powinna się zamknąć z nowym grillem plaster miodu :mrgreen:
Jeszcze tylko dokończyć wydech i pouzupełniać płyny ustrojowe...
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie, stopień napełnienia silnika mieszanką (powietrzem). W turbo to samo plus ciśnienie doładowania plus ciśnienie doładowania w funkcji obrotów, stan turbiny, ewentualne wycieki oleju do strony gorącej lub zimnej, nieszczelność w układzie dolotowym za turbo, niesprawny zawór upustowy niesprawne sterowanie zaworem upustowym sprężarki i pewnie znowu coś pominąłem ale to takie na pierwszy ogień :mrgreen:
Mam nadzieje że zagra dostojnie i nie głośno bo taki był plan jak robiłem ostatnie tłumiki :-D
Mam nadzieje że zagra dostojnie i nie głośno bo taki był plan jak robiłem ostatnie tłumiki :-D
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
tak dokładnie ale nie cenę spokoju i harmonii wewnątrz auta i spokojnego snu sąsiadów na zewnątrz auta hehe ale to czy mi się udało spełnić kryteria okaże się niebawem :mrgreen:
[ Dodano: 2010-06-30, 02:03 ]
Zawsze marzył mi się dźwięk widlastej dwu zaworowej ósemki amerykańskiej o pojemności powyżej 350 cid :mrgreen: bezcenne
[ Dodano: 2010-06-30, 02:03 ]
Zawsze marzył mi się dźwięk widlastej dwu zaworowej ósemki amerykańskiej o pojemności powyżej 350 cid :mrgreen: bezcenne
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
cameleon741, będzie wszystko udokumentowane :mrgreen:
Patryś, najpierw wodny 2500 potem pasta polerska i filc i jazda generalnie wyszło lusterko :mrgreen:
szybki-ens, fajnie że się podoba w sumie to sam padłem na kolana bo sie nie spodziewałem że wyjdzie tak ciekawie.
Patryś, najpierw wodny 2500 potem pasta polerska i filc i jazda generalnie wyszło lusterko :mrgreen:
szybki-ens, fajnie że się podoba w sumie to sam padłem na kolana bo sie nie spodziewałem że wyjdzie tak ciekawie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...