[A6 C5 4.2] Monster garage - Welcome to my world ...od 3 str
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
w 2,7T są jeszcze wieksze róznice miedzy zwykłą a6, s4 i rs4 :D:D:D
w rs4 mozna powiedziedziec ze 2,7T to tylko z nazwy i konstrukcji jest podobne:
- wieksze kanaly ssące w głowicach
- wiekszy dolot (duzo wieksze srednice)
- nawet rura Y na górze ma wieksze srednice :O
- wieksza przepływka
- wieksza przepustnica
- no generalnei wszytsko jest wieksze nie mówiąc juz o osprzęcie silnika :D:D:D
i dzieki tym wiekszościom z 230KM robi sie seryjne 381KM <hahahha>
w rs4 mozna powiedziedziec ze 2,7T to tylko z nazwy i konstrukcji jest podobne:
- wieksze kanaly ssące w głowicach
- wiekszy dolot (duzo wieksze srednice)
- nawet rura Y na górze ma wieksze srednice :O
- wieksza przepływka
- wieksza przepustnica
- no generalnei wszytsko jest wieksze nie mówiąc juz o osprzęcie silnika :D:D:D
i dzieki tym wiekszościom z 230KM robi sie seryjne 381KM <hahahha>
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...