Moje ,,nowe" A6
Moje ,,nowe" A6
Witam
Nazywam sie Artur a to moj zakup:
A6 3.0 ASN 220KM Quattro, skrzynia manualna, przebieg 99 000 km.
Pozdrawiam wszystkich
Nazywam sie Artur a to moj zakup:
A6 3.0 ASN 220KM Quattro, skrzynia manualna, przebieg 99 000 km.
Pozdrawiam wszystkich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 09:58 przez Arturo54, łącznie zmieniany 1 raz.
- PasjonatGT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 18:09
- Lokalizacja: Gryfice ZGY
Witam kolege. Przebieg jak najbardziej realny Pracuje w ASO Audi, a samochod kupiony zostal od jednego z klientow (kupil najnowszy model i oddal w rozliczeniu). Od nowosci serwisowany u nas. Rorrzad zroniony w 2011r przy 66 900km. Klient ma poza tym jeszcze dwa inne samochody tej marki. PozdrawiamPasjonatGT pisze:Jakieś zdjęcia rozmazane. Czarna skórka fajnie wygląda, ale przebieg nierealny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 maja 2017, 11:02
- Lokalizacja: Mława
Wielkie dzieki. Troche, bo prawie pol roku, zajelo mi szukanie a4 b6 lub a6 c5 wlasnie z tym silnikiem, ale wkoncu sie udalo i trafilo na c5. Chcialem kupic cos do 4`000 Fr ale sam szrot w tej cenie byl w szwajcarii, portale ogloszeniowe tez za bardzo nie pomagaly, bo przysylaly ogloszenia z opoznieniem. Zostalo mozolne, codzienne odwiedzanie stron z ogloszeniami. Wkoncu poszerzylem zakres poszukiwan zwiekszajac budzet na moje wymarzone Audi i po 2 miesiacach wkoncu sie znalazl i gdy tylko sie pojawil odrazu pojechalem go ogladac szkoda tylko ze sprzedawca nie wystawil samochodu na sprzedaz przed tym jak odwiedzil ASO, wtedy moglbym go taniej kupic, no ale coz... przynajmniej nie musze juz przy nim nic robic.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
serwus,
może wstałem lewą nogą, ale z tego co zrozumiałem:
- mieszkasz/pracujesz w CH
- pracujesz w aso audi
- i rzucasz się na 15 letnie audi a6 c5 w przełamaniu na a4b6 małysza ?
- i rzucasz się na 3.0 asn ?
- sline był już w '02 ?
broń boże nie odbierz tego jako atak na Ciebie, jest wielu na forum co mogło celować w c6/c7 ale po prostu chcieli się pobawić z v6 BT w leciwej c5
chcę skumać świadomy wybór tego auta/silnika
pozdro
może wstałem lewą nogą, ale z tego co zrozumiałem:
- mieszkasz/pracujesz w CH
- pracujesz w aso audi
- i rzucasz się na 15 letnie audi a6 c5 w przełamaniu na a4b6 małysza ?
- i rzucasz się na 3.0 asn ?
- sline był już w '02 ?
broń boże nie odbierz tego jako atak na Ciebie, jest wielu na forum co mogło celować w c6/c7 ale po prostu chcieli się pobawić z v6 BT w leciwej c5
chcę skumać świadomy wybór tego auta/silnika
pozdro
witam kolege
tak, dobrze zrozumiales. W ASO zaczynam wlasnie 3 roku (robie szkole zawodowa tutaj). C6 nie za bardzo mi sie podoba we wnetrzu, C7 jest ladne i wewnatrz i w srodku, ale - to dosc mlody samochod i duuuuzo kosztuje. Jedyny silnik ktory mi w nim odpowiada to 3.0TFSI z kompresorem. No ale jak juz wspomnialem jest bardzo drogi jak na moje smieszne zarobki w wysokosci 900Fr miesiecznie (pisze o tym bo nie jest to zadna tajemnica i wszyscy tutaj wiedza ile kto zarabia podczas uczeszczania do szkoly). Jest to samochod na wskros pelny elektroniki i kazda smieszna naprawa jest dosc droga. W C5 i B6/B7 podoba mi sie symetria deski rozdzielczej ktora powrocila dopiero w najnowszym A4 B9. Poza A6 mam jeszcze A3 8L z 1.6 AEH w ktorym zmienialem w grudniu uszczelke pod glowica, uszczelniacze zaworow i zrobilem rozrzad. zajelo mi to dwa dni (pracowalem oczywiscie z ELSA i robilem to oczywiscie pierwszy raz). Moje kryteria zakupu byly nastepujace: ladna karoseria, ladne wnetrze - musi byc czarne, i silnik v6/v8 ktory tez fajnie sie prezentuje i przyjemnie pracuje, pieniadze oczywiscie tez graly role, chociaz tutaj mialem lekko wieksza swobode. Po nieudanym poszukiwaniu (zawsze cos bylo nie tak, albo stan techniczny tragedia w porownaniu do przebiegu i ceny, albo stan wizualny porazka). Niestety w tym kraju okazje zdarzaja sie bardzo rzadko i blyskawicznie znikaja. Wydaje mi sie je ASN jest silnikiem bezproblemowym, jezeli oczywiscie jest regularnie serwisowany i samochod sam w sobie jest do ogarniecia i da sie go utrzymac za relatywnie nie duza kase. Nie posiadam wlasnego warsztatu i gdy chce cos zrobic to musze brac wolne i mam na to warsztat ASO dostepny tylko w weekendy wiec nie chcialem sie oczywiscie pakowac w zakup np. mega taniego w zakupie 3.2 w Audi A4 B7 z bzyczacym lancuchem, bo nie mam ochoty wyciagac calego silnika/ i technicznie nie jest to takie proste i szybkie za pierwszym razem. Wole rozrzad na pasku, zdejme rano przod i wieczorem zjezdzam z podnosnika. Tak jak juz wspomnialem samochod w dobrym stanie niestety musi troche kosztowac, ale za to mam juz przy nim wszystko zrobione i o nic nie musze sie martwic. Chociaz jak patrze czasem na ogloszenia na Alledrogo, to dochodze do wniosku ze wcale tak duzo nie dalem za niego. Tutaj takie samochody, z przebiegiem w granicy 200 000 km kosztuja okolo 10 000zl. Fakt nikt juz ich specjalnie nie picuje wystawiajac na sprzedaz i troche zniechecaja wygladem bo sa zazwyczaj brudne i wewnatrz i na zewnatrz, ale przeciez te same samochody z oryginalnym przebiegiem powiedzmy 200 000km na Alledrogo kosztuja i po 20 000 zl po przyjezdzie do naszego kraju. Tutaj kosztuja duzo mniej, bo przy stawce ponad 180 Fr/godzine pracy mechanika w ASO nie za bardzo oplaca sie robic w takim samochodzie rozrzad czy wymieniac hamulce bo koszt naprawy wynosi prawie / lub przewyzsza wartosc samochodu, a wiadomo ze nie tylko to trzeba wymienic, zawsze znajdzie sie jakies duperele. Co mi sie podoba to fakt ze samochody na Alledrogo maja piekne zdjecia, sa porzadnie wyczyszczone i (chce w to wierzyc widzac dane 220/260 tys km) maja oryginalny, stosunkowo nieduzy przebieg. Po wymianie powiedzmy wachaczy i rozrzadu mozna nimi przeciez dalej jezdzic bez problemu. Tylko ze ja nie jestem na tyle odwazny by ryzykowac zakup takiego samochodu i potem prosicz szefa zeby znowu dal mi dwa dni w weekend bo musze cos przy samochodzie zrobic ktory kupilem za 2500Fr. Inna sprawa jak sie ma w domu warsztat a nie mieszka w bloczku.
[ Dodano: 2017-06-03, 13:36 ]
polecam odwiedzic strone z ogloszeniami
Autoscout 24 w Szwajcarii
[ Dodano: 2017-06-03, 13:39 ]
aha gdyby ktorys z kolegow mial pytania co do jakiegos samochodu ktory sobie znalazl na podobnym portalu ogloszeniowym to sluze pomoca w zakresie tlumaczenia i ew. sprawdzenia historii serwisowej w ASO
[ Dodano: 2017-06-03, 18:59 ]
[quote="joter82"]serwus,
- sline był już w '02 ?
od wrzesnia 2002
podaje link z info:
S Line Sports package for the Audi A6
tak, dobrze zrozumiales. W ASO zaczynam wlasnie 3 roku (robie szkole zawodowa tutaj). C6 nie za bardzo mi sie podoba we wnetrzu, C7 jest ladne i wewnatrz i w srodku, ale - to dosc mlody samochod i duuuuzo kosztuje. Jedyny silnik ktory mi w nim odpowiada to 3.0TFSI z kompresorem. No ale jak juz wspomnialem jest bardzo drogi jak na moje smieszne zarobki w wysokosci 900Fr miesiecznie (pisze o tym bo nie jest to zadna tajemnica i wszyscy tutaj wiedza ile kto zarabia podczas uczeszczania do szkoly). Jest to samochod na wskros pelny elektroniki i kazda smieszna naprawa jest dosc droga. W C5 i B6/B7 podoba mi sie symetria deski rozdzielczej ktora powrocila dopiero w najnowszym A4 B9. Poza A6 mam jeszcze A3 8L z 1.6 AEH w ktorym zmienialem w grudniu uszczelke pod glowica, uszczelniacze zaworow i zrobilem rozrzad. zajelo mi to dwa dni (pracowalem oczywiscie z ELSA i robilem to oczywiscie pierwszy raz). Moje kryteria zakupu byly nastepujace: ladna karoseria, ladne wnetrze - musi byc czarne, i silnik v6/v8 ktory tez fajnie sie prezentuje i przyjemnie pracuje, pieniadze oczywiscie tez graly role, chociaz tutaj mialem lekko wieksza swobode. Po nieudanym poszukiwaniu (zawsze cos bylo nie tak, albo stan techniczny tragedia w porownaniu do przebiegu i ceny, albo stan wizualny porazka). Niestety w tym kraju okazje zdarzaja sie bardzo rzadko i blyskawicznie znikaja. Wydaje mi sie je ASN jest silnikiem bezproblemowym, jezeli oczywiscie jest regularnie serwisowany i samochod sam w sobie jest do ogarniecia i da sie go utrzymac za relatywnie nie duza kase. Nie posiadam wlasnego warsztatu i gdy chce cos zrobic to musze brac wolne i mam na to warsztat ASO dostepny tylko w weekendy wiec nie chcialem sie oczywiscie pakowac w zakup np. mega taniego w zakupie 3.2 w Audi A4 B7 z bzyczacym lancuchem, bo nie mam ochoty wyciagac calego silnika/ i technicznie nie jest to takie proste i szybkie za pierwszym razem. Wole rozrzad na pasku, zdejme rano przod i wieczorem zjezdzam z podnosnika. Tak jak juz wspomnialem samochod w dobrym stanie niestety musi troche kosztowac, ale za to mam juz przy nim wszystko zrobione i o nic nie musze sie martwic. Chociaz jak patrze czasem na ogloszenia na Alledrogo, to dochodze do wniosku ze wcale tak duzo nie dalem za niego. Tutaj takie samochody, z przebiegiem w granicy 200 000 km kosztuja okolo 10 000zl. Fakt nikt juz ich specjalnie nie picuje wystawiajac na sprzedaz i troche zniechecaja wygladem bo sa zazwyczaj brudne i wewnatrz i na zewnatrz, ale przeciez te same samochody z oryginalnym przebiegiem powiedzmy 200 000km na Alledrogo kosztuja i po 20 000 zl po przyjezdzie do naszego kraju. Tutaj kosztuja duzo mniej, bo przy stawce ponad 180 Fr/godzine pracy mechanika w ASO nie za bardzo oplaca sie robic w takim samochodzie rozrzad czy wymieniac hamulce bo koszt naprawy wynosi prawie / lub przewyzsza wartosc samochodu, a wiadomo ze nie tylko to trzeba wymienic, zawsze znajdzie sie jakies duperele. Co mi sie podoba to fakt ze samochody na Alledrogo maja piekne zdjecia, sa porzadnie wyczyszczone i (chce w to wierzyc widzac dane 220/260 tys km) maja oryginalny, stosunkowo nieduzy przebieg. Po wymianie powiedzmy wachaczy i rozrzadu mozna nimi przeciez dalej jezdzic bez problemu. Tylko ze ja nie jestem na tyle odwazny by ryzykowac zakup takiego samochodu i potem prosicz szefa zeby znowu dal mi dwa dni w weekend bo musze cos przy samochodzie zrobic ktory kupilem za 2500Fr. Inna sprawa jak sie ma w domu warsztat a nie mieszka w bloczku.
[ Dodano: 2017-06-03, 13:36 ]
polecam odwiedzic strone z ogloszeniami
Autoscout 24 w Szwajcarii
[ Dodano: 2017-06-03, 13:39 ]
aha gdyby ktorys z kolegow mial pytania co do jakiegos samochodu ktory sobie znalazl na podobnym portalu ogloszeniowym to sluze pomoca w zakresie tlumaczenia i ew. sprawdzenia historii serwisowej w ASO
[ Dodano: 2017-06-03, 18:59 ]
[quote="joter82"]serwus,
- sline był już w '02 ?
od wrzesnia 2002
podaje link z info:
S Line Sports package for the Audi A6