Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 allroad] Leśnik

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 10 lip 2010, 13:11

yogibear1 pisze: jojo wiesz co ustawiłem sobie tapetke na kompie jak twoj allroad sie skrada hhehehe
Dzięki za uznanie, trochę fotografuje - raczej jako "zaawansowany amator". Jakby ktoś z okolic Wrocka chciał jakąś "sesję" sobie zrobić to możemy się za <piwo> dogadać - przy okazji jakiś "spot" będzie ;-)

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 11 lip 2010, 09:36

:mrgreen: spoko luzik wujek
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 11 lip 2010, 10:16

Piękne auto kolego, allroad'y w C5 zawsze mi się podobały. Co do "skradającego" się "Leśnika" to ciekawa koncepcja.

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 15 lip 2010, 19:16

Po kilkudniowej obserwacji doszedłem do wniosku, że "przykucanie" na lewy przód nie jest chyba "przykucaniem" tylko stanem "normalnym" czyli lewy przód po prostu jest niżej.
Pomierzyłem więc odległości miedzy środkami kół a błotnikami i wyszły mi znaczne różnice (tak do kilkunastu mm).
Podłączyłem więc kabelek i VAG-a i wykonałem adaptację zawieszenia wg dokumentu pdf z forum.

Chyba pomogło ;-). Zobaczę jak jutro rano auto będzie wyglądało bo w dzień często dziś jeździłem i wyglądało na oko OK.


Zauważyłem też, że jak auto postoi dłuższy czas na "mega słońcu" to czasem zapala się kontrolka zawieszenia i ESP po czym po kilku sekundach ESP gaśnie a kontrolka zawieszenia gaśnie dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auta. Podobnie miałem dziś po zjechaniu z podnośnika (wyważałem koła) - przy czym "tryb podnośnikowy" zawieszenia miałem włączony podczas podnoszenia auta.


:shock:

[ Dodano: 2010-10-07, 19:16 ]
Jednak był problem z "przykucaniem" - wymieniony miech. Przy okazji rozwiązał się problem z "zacinaniem" się amortyzatora - był skrzywiony. Polecam LIMAK-a. Więcej na ten temat tu:

a6-c5-allroad-25-tdi-amortyzator-przedn ... t24104.htm

Właśnie dorwałem wtryskiwacz sterujący i jutro jadę go wymienić. Mam nadzieję, że rozwiąże to problem z błędem czujnika G80 i z dłuższym kręceniem rozrusznikiem rano (będzie można w końcu ustawić kąt wtrysku na BS-ach). Zobaczę też jaki wpływ to będzie miało na osiągi auta.

[ Dodano: 2011-07-04, 20:36 ]
Wymiana czujnika G80 pomogła. Po kilkumiesięcznej eksploatacji bez niespodzianek w końcu mam nowy wydatek - padł miech przedni od strony kierowcy :-( a parę dni wcześniej akumulator (zakupiłem nową Vartę silver 85Ah) .

Dziś rano po wejściu do garażu zobaczyłem mojego allroad-a leżącego "na pysku" :-( Na szczęście wstał i dojechałem do pracy. Po kliku godzinach znowu "leżał" - pryśnięcie preparatem do wykrywania nieszczelności rozwiało wątpliwości - powietrze spitala przez dziurkę w miechu i wytwarza bardzo ładną piankę .... :|
Jutro jestem umówiony w firmie Limak (Brzeg Dolny) na wymianę.

Wydatki.... ale furka jest super i rekompensuje to z nawiązką <lol>

[ Dodano: 2011-10-03, 21:15 ]
Porobiłem kilka fotek
(okolice Czarnej Góry - Sienna)

http://fotojojo.e-syntax.com/galerie/in ... 1001_audi/

mat33usz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:41
Lokalizacja: w-w

Post autor: mat33usz » 06 paź 2011, 21:57

jojo001, z jakiej miesciny jestes? Okolice Czarnej Góry to moje tereny wiec w zimie mozna by sie zgadac. Mozna zagadac takze do Kri$a ktory mieszka we Wroclawiu.
Piszesz o firmie Limak czy oni zajmuja sie regenaracja, wymiana, adaptacja zawieszenia w allroadach?

marpis

Post autor: marpis » 06 paź 2011, 22:28

Fajna furka kolego. Bardzo podobna do mojej ;-)

Firmę Limak również polecam gorąco.
Zainspirowałeś mnie do jakiejś małej sesji fotograficznej w terenie ;-)

Z tego co widzę na zdjęciach, Ty masz fotele Recaro?
Prawdę powiedziawszy tego Ci zazdroszczę ;p

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 09 paź 2011, 15:43

mat33usz pisze:jojo001, z jakiej miesciny jestes? Okolice Czarnej Góry to moje tereny wiec w zimie mozna by sie zgadac. Mozna zagadac takze do Kri$a ktory mieszka we Wroclawiu.
Piszesz o firmie Limak czy oni zajmuja sie regenaracja, wymiana, adaptacja zawieszenia w allroadach?
Jestem z Wrocławia, ale okolice Czarnej Góry to moje ulubione tereny na wycieczki :-)

W Limak-u wymienisz miechy/kompresor itp ale raczej nie podłączają do kompa - więc adaptacja gdzie indziej - jakbyś potrzebował - pomogę wypoziomować.

mat33usz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:41
Lokalizacja: w-w

Post autor: mat33usz » 09 paź 2011, 22:38

To fajnie sa ludzie dla ktorych allroad to wiecej niz samochod :P Mam pytanie czy miales sytuacje ze po kilku godzinach po jezdzie opada lewy przod? Boje ze moga byc to miechy ale podczas jazdy jest ok. Przebieg autka to juz prawie 200 tys. Kiedy spadnie snieg mozna skoczyc na Czarna gore czy Spalona polatac troche i wykorzystac cudo jakim jest quatrro :)

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 10 paź 2011, 18:22

mat33usz pisze:Mam pytanie czy miales sytuacje ze po kilku godzinach po jezdzie opada lewy przod? Boje ze moga byc to miechy ale podczas jazdy jest ok. Przebieg autka to juz prawie 200 tys.
W tym roku miałem tak, że przyszedłem rano a autko leży na lewym "pysku"... mam taki spray do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych (kupiony wlaśnie na taka okoliczność)- więc pryśniecie po miechu dało natychmiastowa odpowiedź - była dziura - miech wymieniony. Za pierwszym razem (rok temu) wydawało mi się ze kompresor za często włącza - akurat bylem blisko Brzegu Dolnego to zajechałem na sprawdzenie do Limak-a. Diagnoza - nieszczelny miech. I tym sposobem mam przód już cały nowy.

Nie chce Cię martwić, ale tak na 80% to miech padł. Mi padały właśnie w okolicy 195kkm-215kkm. Pewnie taka jest ich technologiczna wytrzymałość na 200kkm. I raczej nie ma co zwlekać bo szkoda sprężarki... Więc weź pędzel z woda z płynem do mycia naczyń i "pomaluj miechy" jak będą "bańki mydlane" to sprawa jasna...

Co do wypadu na śniegowe szaleństwo - jestem jak najbardziej za. Mogę jeszcze kumpla z Suzuki Smurajem modowanym off-roadowo (wyciągarka,klatka, 32" simexy itp) zwerbować - to nas w razie czego powyciąga z zasp... :-)

mat33usz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:41
Lokalizacja: w-w

Post autor: mat33usz » 15 paź 2011, 21:07

Dzieki kolego za rade bo niby wszystko jest ok ale jak stoi autko troche po jezdzie to widze ze lewy przod jest nizej. W lutym wymienilem 2 czujniki i pomoglo to tylko na chwile. Czytalem troche o tym i martwie sie ze miechy moga byc juz na wyczerpaniu, a czesto slysze ze sprezarka chodzi czesto i dopompowuje miechy. Dzisiaj po nocy auto bylo na 1 poziomie. Musze sie zebrac i podjechac do Brzegu i niech chlopaki zobacza co jest do roboty i wtedy bede scigal miechy i pompke z arnota ze stanow, bo w ASO skasuja mnie 15 tys wiec mi sie to nie usmiecha.
Co do spotu samuraj dobrze ze by byl bo zawsze to jakas asekuracja, bo quatrro jest niesamowite ale w niektorych sytuacjach nie da rady.

Dionizy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2011, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KTA/Rotterdam

Post autor: Dionizy » 17 paź 2011, 22:03

No kolego furka bardzo ładna sam sie przymierzałem do zakupu Allroada ale mnie troszke machanik nastrzaszył ze ogromne koszty utrzymania (zawieszenie), wiec zostalem przy quattro Piekne fotki <okok> Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 194
Rejestracja: 05 cze 2010, 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kri$ » 19 lis 2011, 20:32

Autko zacne ;) widzę, że większość ma te same zmartwienia z miechami w Allroadzie :) u mnie w lecie trzyma poziom zawsze, a wraz z mrozami zaczął opadać przód po nocy :( Czasami nie chce dopompować nawet na poziom 1, a czasami po dużym mrozie nic nie opada :)
Auto ma 260 tys, planuję go mieć jeszcze max. 2 lata i nie wiem czy robić te miechy czy olać :)
Przynajmniej ładna gleba jest :)

Obrazek


Co do jakiegoś mikrospotu w śniegu w polskich górach, to proponowałbym połączyć to ze snowboardem/nartami np. właśnie w Czarnej Górze (oczywiście jak spadnie śnieg).
Np. jeden dzień narty/snowboard, potem nocleg i nastepnego latanie Allroadami :) (lub na odwrót).

Zresztą jojo001 numer do mnie masz (a przynajmniej powinieneś mieć) :-)

mat33usz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 gru 2010, 13:41
Lokalizacja: w-w

Post autor: mat33usz » 21 lis 2011, 00:18

Kri$, Widze ze dekle jakis "dobry czlowiek" ukradl. A z miechami szczegolnie w zimie jest problem i dotyczy to kazdego. Najlepiej zostawiac allroada na poziomie 3 lub 4 wiec jak po nocy spadnie na 2 to zawsze mozna jezdzic. Spot na Czarnej Gorze czy Zielencu jak najbardziej i czekamy wiec na snieg :D

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 194
Rejestracja: 05 cze 2010, 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kri$ » 21 lis 2011, 10:02

Taaa... 90% Allroadów na tych felgach jakie spotykam nie ma dekli...
Co do miechów, to trochę się tym przejmuję jeśli po nocy opadnie i nie chce się podpompować, ale ogólnie mam to gdzieś :)
Co do spotu, to jeszcze się zgadamy :) Jeśli już pojadę w góry, to bym pojeździł na nartach + polatał Allroadem - mam nadzieję, że jako mieszkaniec Polanicy znasz okolice i coś wymyślisz :D

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 05 gru 2011, 21:41

Kri$ pisze:Co do miechów, to trochę się tym przejmuję jeśli po nocy opadnie i nie chce się podpompować, ale ogólnie mam to gdzieś :)
Ja bym jednak nie bagatelizował sprawy. Sprawdź sobie szczelność miechów - pomaluj pędzlem wodą z ludwikiem lub płynem do znajdywania nieszczelności (do kupienia na allegro za grosze) - będą bąbelki szły - to miech do wymiany.
"Nie chce się dopompować"=kompresor w stanie agonalnym lub naprawdę duży "wyciek" powietrza.

Jesteś z Wrocka więc niedaleko masz do Brzegu do firmy LIMAK - tam ci "dopieszczą" pneumatykę jakby co !

Ja jestem w okolicy Czarnej Góry w ten weekend jakby ktoś miał się ochotę spotkać ... (10-11.12.2011)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga