Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Granatowe A6C5 kurczaka

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 24 lip 2015, 12:03

Ładnie tego ahf podciągnąłeś :). Turbo chciałem hybrydę wrzucić, pompki to zupełnie nie wiem. Najpierw pogadam ze znajomkiem co mi będzie softa robił i dopiero będę szukał :). Felgi już od dawna są do zmiany, bo absolutnie mi ten wzór nie leży w A6. Pewnie wjadą 19'' od RS. O ile znów mi ktoś ich nie sprzątnie sprzed nosa.
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

lechita18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 14 sie 2014, 08:09
Lokalizacja: Dębno

Post autor: lechita18 » 07 sie 2015, 12:48

Eibach robi różnicę <okok>

Michal_ST
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 416
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 16 maja 2016, 04:35

Ciekawe TDI zastanawiałem się nad Dieslem ale finanse nie pozwoliły mi na to ale nom jeszcze tak skręconego motoru nie widziałem :) Inny silnik owszem 1.9 TDI ARL 204KM :D
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier :)
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl :)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 16 maja 2016, 09:45

Eibach na amorach 1BA?

Awatar użytkownika
elioneq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 16 maja 2016, 18:24
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: elioneq » 16 maja 2016, 18:41

Zapewne tak :)
Było:
<B>-Audi A4 B5 1.8T quattro 180ps+chips
-Toyota Avensis 2.0 D-4D 1AD-FTV 126ps+chips</B>
Jest:
<B>-Opel Insignia 2.0 CDTI A 20 DTR
-Audi A6 C5 3.0 ASN 220ps</B>

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 19 maja 2016, 16:35

xan pisze:Eibach na amorach 1BA?
Tak. Miałem kupować krótsze amorki ale ostatnio miałem za dużo przygód z moją a6 i jakoś tak umknęło.

(chociażby muszę wreszcie klimę naprawić, bo w tej chwili uważa, że na zewnątrz panuje syberyjski ziąb i chce mnie ugotować)
Michal_ST pisze:Ciekawe TDI zastanawiałem się nad Dieslem ale finanse nie pozwoliły mi na to ale nom jeszcze tak skręconego motoru nie widziałem :) Inny silnik owszem 1.9 TDI ARL 204KM :D
Znajomy mi mówił, że awx da się wyciągnąć poprzez zmianę turbo na większe i korektę softu na ok 200 koni (pewnie przydałby się też fmic). Ponoć seryjne pompki w tdi na tyle dadzą radę :).
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 19 maja 2016, 19:34

Ja pytam bo właśnie też mi doszedł set eibach i 1BE i tak się zastanawiam czy wrzucić go czy zmienić tylko springi a amorki zostawić 1BA. W twoim bardzo fajnie siadło zawieszenie i też bym chciał aby u mnie tak to finalnie wyglądało. A jak się jeździ? Nie trzesz przez to że za miękko?

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 19 maja 2016, 22:02

Nie obcieram :). Wbrew pozorom jest przyjemnie sztywno. Nie niszczy kręgosłupa jak tani gwint ani też nie buja. Ciekawe czy z 1BE zszedłbym jeszcze z cm niżej. Wtedy byłoby dla mnie idealnie.
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 19 maja 2016, 23:46

Jak dla mnie to jest idealnie. Mam nadzieję, że mi tak samo wyjdzie bo póki co u mnie jest masakra a na 18" się rzuca jeszcze bardziej.

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 25 maja 2016, 09:19

xan, wrzuciłbym te, które są w lepszym stanie :). Z tego co poczytałem to na 1BE nie zejdzie się niżej. Będzie tylko nieco sztywniej.

Daj foto jak już wrzucisz zawias :).
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

Gość.

Post autor: Gość. » 25 maja 2016, 10:33

czarnykurczak pisze:Z tego co poczytałem to na 1BE nie zejdzie się niżej. Będzie tylko nieco sztywniej.
Jestes pewny?
Zawiecha 1be zwykle jest -20 względem serii

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 25 maja 2016, 17:51

Apophis pisze:
czarnykurczak pisze:Z tego co poczytałem to na 1BE nie zejdzie się niżej. Będzie tylko nieco sztywniej.
Jestes pewny?
Zawiecha 1be zwykle jest -20 względem serii
Springi obniżają a nie amorki. Amorek wpływa jedynie na sztywność.

Gość.

Post autor: Gość. » 25 maja 2016, 17:53

Tak,miałem na mysli całośc ale w tym obniżajaco działa tylko sprezynka.

Awatar użytkownika
czarnykurczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 01 sty 2015, 12:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: czarnykurczak » 19 sty 2017, 16:27

Złomować to badziewie? Już 4 akumulator będę kupował, bo co pół roku coś się pie*y w elektryce i samochód w 2 dni pożera cały prąd z baterii. Już elektryków próbowało naprawić i tylko doraźnie im się udało poprawić sytuację a ja po jednej akcji straciłem całą ochotę żeby cokolwiek robić przy tym śmieciu.

Na części nie mam gdzie rozbierać.

PS do tego jeszcze masę innych drobiazgów, które w końcu trzeba będzie zrobić i właściwie całkowity brak wyposażenia (jak to na biedę 1,9 przystało).
Były 2 golfy, jest audi :).

Jeszcze sobie kupię golfa mk4... R32 ;)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 19 sty 2017, 20:46

Wywal motor i pchaj coś większego :D Ile prądu Ci pobiera wyłączony? Nie wystarczyło by z miernikiem posprawdzać wyjmując bezpiecznik po bezpieczniku? Nie znam się co prawda na szukaniu takich usterek ale wydaje mi się to sensowne rozwiązanie i pewnie u siebie tak bym szukał przyczyny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga