Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5]Gold A6 by GranuL -SPRZEDANA - ostatnia SESJA!

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Qris

Post autor: Qris » 27 sty 2010, 00:25

Chcę fotki wnętrza, foto z przodu tyłu z każdego ukosu i od każdego boku w dzień wtedy powiem Ci wszystko :-)

Ale teraz po kolei...
-quatro ma 2 rurki z tyłu zawsze :-)
-uchwyt na kubek, zdejmujesz tą obramówkę dwa płąskie śrubokręty i siup na zewnątrz potem z kanapy z tyłu to samo i zamieniasz działający z kanapy do konsoli, skoro nie masz esp to masz schowek na drobne obok który możesz wsadzić do kanapy z tyłu a w jego miejsce wsadzić 2gi uchwyt na kubek (Warsztat - modernizacja kokpitu) potem uszkodzony naprawiasz ale nie super glue! poxipol czy coś takiego powoli nie śpiesz się!
-błędy i kontrolki... od poduch zaświeca się na stałe czy na 2-3 sec? Bo jak na chwile to tak ma być. Co do skrótów które zamieściłeś to mamy GOOGLE kolego i warto tam zajrzeć - nie boli a czytając wyciągniesz pewne wnioski.

Dziwi mnie jedno na Twojej liście brakuje najważniejszej rzeczy Kabla do Vaga... Jeśli śpisz na kasie to nie kupuj jeśli zaś jest inaczej to siup na allegro i wybierz coś dla siebie. Bo jak będzie problem to każdy powie Ci jedno a co wywaliło w VAGu? Bez tego nie pogadamy...

Przebieg... hehe hehehe
hehehehehee...
hahaahhaha
itd...

Coś nie wierzę, auto ma minimum 200k, pamiętaj na zachodzie sa autostrady i nabujać 20k km przez rok to żaden wynik. Postanowienia na przyszłość to zdjęcie pokrywy i sprawdzenie czy łańcuch nie toruje sobie drogi przez dekiel w górę, oględziny wewnętrzne, rozrząd - przebieg trefny więc się zabezpiecz.

Gdybyś mówił że się mylę z przebiegiem - oczywiście jest taka możliwość :-) no ba...
Klucz francuz, napinacz paska w lewo a pasek wek! Potem gwiazdka i grzechotka i śruba wek potem jeszcze od spodu i alternator masz na wierzchu 3 śrubki i masz stojan ze szczotkami. Zrób fotkę i spisz nr i nazwę z reg. napięcia :-) Jak fura ma grubo ponad 300k km to jest na wykończeniu a stojan jest nie ładny :-)

Namarudziłem Ci - sorki teraz o autku :-) Z fotki fajniutkie ciesze się że do nas dołączyłeś ze swoim świeżym nabytkiem zmieniaj banana (wymiana max 30zł plus 250 banan) i śmiiiigaj bo luz przejdzie dalej ale skoro pada to nie długo poleca następne :-)

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 sty 2010, 17:11

A więc nie mam ESP ;D włącznika i wyłącznika i nie mam na wycieraczkach guzików żadnych tylko regulacje szybkości wycieraczek ;/czyli chyba nie mam tego komputera. To nici chyba z pokazywania mojego spalania co? Bo nie wyświetla mi się nic po włączeniu silnika na tej górnej części wyświetlacza na liczniku. tylko czy drzwi otwarte itp..

QUATRRO to znaczki mama wszędzie po za wnętrzem ;D

Awatar użytkownika
daroxxl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 04 paź 2008, 15:00
Lokalizacja: UK

Post autor: daroxxl » 27 sty 2010, 17:34

Ale to wałek straszny jak Ci ktoś wcisnął autko zupełnie inne niż w opisie. Więc nie masz nawet FISa ? To bidnie, pierwszy właściciel posępił na to, bo wtedy to było w opcji za dopłatą. Na pocieszenie powiem Ci tylko że w Anglii taką furę, jak twoja kupuje za ok. 1.800 GPB = ok. 8.280 PLN
<ok>
PS. Pisałem: brać po lifcie (pewnie byłaby lepsza), no ale "Mądry Polak po szkodzie"
<rotfl>
Trzym się <ok>
Audi, Audi Ăźber alles ...

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 sty 2010, 17:46

:D w angli a ja mieszkam w Polsce i nie zamierzam kupować angola by potem go w połowie przerabiać płacić kolejne 5 patyków no i nikt by mi go potem ode mnie nie kupił <smuty> bo miałem możliwość na fullu kupić przeróbkę z angola w tym silniku tez za mała kasę stosunkowo i tu mi na forum powiedzieli co i jak wiec zniechęciło mnie to strasznie. Ogółem i tak jest konkret jak dla mnie naprawdę i myślę, że też za atrakcyjna kasę nawet no i ważne że bezwypadkowa w prawdziwych 100% U nas za takie chcą kosmiczne pieniądze i to za 1998 lub 1999 i piszą ze niby sprzedają 2000 a kupujesz 1999 ta z w ogole bez liftu. A ja mam chociaż 2000 i ten lifting nie pełny ale już jest to co najważniejsze ;)

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 27 sty 2010, 18:22

ja tez uwazam ze jak fabryka poskladala to nie ma co przerabiac.Kolego ty w angli moze i taniej kupujesz taką a6 ale powiedz mi ile płacisz za butelke piwa polskiego..np ,,żywiec;; lub tyskie <ok> za ta kase co ty kupisz jedna puszke ja kupuje dwie w butelce :) sorki za OT

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 sty 2010, 18:47

tak diagnozowany był całe auto no i nie ma Q ma napęd na przednia oś tak po za tym nic go nie boli ;)

Awatar użytkownika
daroxxl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 04 paź 2008, 15:00
Lokalizacja: UK

Post autor: daroxxl » 27 sty 2010, 19:38

Patryś pisze: ale powiedz mi ile płacisz za butelke piwa polskiego..np ,,żywiec;; lub tyskie <ok> za ta kase co ty kupisz jedna puszke ja kupuje dwie w butelce :) sorki za OT
Kupuję polskie piwa po 1 GBP/puszkę, a najniższa płaca netto ( za 38h/tydz.) to ok. 1.000 funa/m-c, + dodatki socjalne ( od 160-500+ / m-c, zależy od np.ilości dzieci, dochodów, kosztów życia itp.) a ile kupisz puszek ÂŻywca za polską najniższą krajową na rękę ?
Nie wspomnę już o służbie zdrowia, urzędach, cenie elektroniki, ubrań itp. Gdyby w PL było lepiej to bym tu na siłę nie siedział od pięciu lat :-)
Audi, Audi Ăźber alles ...

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 27 sty 2010, 19:55

Mi po prostu chodziło o to ze w polsce tanie sa angielskie auta a w angli Polskie piwko.Nie ma co tez porównywac zarobków choc ci powiem ze zdziwił bys sie ile w polsce zarabiaja ludzie. Pozdrawiam rodaka <ok>

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 27 sty 2010, 20:33

Kolejne piękne Audi w pięknym kolorku takim jak ja posiadam :D:D:D

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 27 sty 2010, 21:21

Spoko też pozdrawiam moja siostra siedzi w Angli włąsnie, dziękuję za tyle wspaniałych pozytywnych komentarzy, ze tylu osobom się podoba.

Dziś doszło radio. Montaż reszty odbędzie się za 3 miesiące gdzieś tak bo kase muszę przyoszczędzić ;D



Odnośnie przebiegu to tez mało realny mi się wydał aczkolwiek naprawdę oględziny zrobiłem ze znajomymi mechanikami konkretne jak już mówiłem mamy na jednostce Diagnstyke która się specjalizuje tym wszystkim no i elementy wnętrza wskazują na taki przebieg silnik nie poci si e nigdzie nie jest jakoś pucowany ani nic zresztą książkę serwisową mam z wpisem z 2000 - 134tys ;) w oryginalnym salonie z pieczątkami tak iem ze można książkę podrobić aczkolwiek no dogłębnie sprawdzali wszystko elementy zawieszenia stan turbo stan pasków itp.. Vag siedział i już mi kontrolni się nie świeca. auto miało tylko lakierowane drzwi parę tylne lekko jak sie okazało tak reszta bez wypadek a rozrząd będę i tak wymieniał cały jak i filtry itp.. myślę że maks moglby mieć 220 nie więcej nawet gdyby naprawdę bo wszystko jest ori wszystko udokumentowane wszelakie nawet jeszcze naklejki koło zapasowe nówka spawów nigdzie nie ma rdzy nic. Aczkolwiek dopuszczam możliwość chahmentów. Lecz mam nadzieję że dobrze kupiłem i na pewno lepiej niż w u nas bo w w Polsce to totalnie w kulki sobie lecą ;D

Prawda jest taka, że za te pieiądze nie kupiłbym dobrej a4 b5 z tym rocznikiem ;D a Quattro nie mam po prostu tylko te dwie nakelejki sa na grillu i na tylnej klapie, że niby ma ale nie ma mechanicy sprawdzali - jest tylko napęd na przednią oś ;) Auto mi się podoba cholernie będę o nie dbać z całych sił bo to było moje marzenie od dziecka mam nadzieję że nie ma tu wielkich wałów ;d

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 28 sty 2010, 10:10

Audica to fajne auto przede wszystkim bardzo wygodne osobiscie robiłem ostatnio 1500km przerwa byla tylko na tankowanie i wc. Ale nie oszukujmy sie sa lepsze auta mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji audi uwazam ze drogie w utrzymaniu.

Awatar użytkownika
daroxxl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 04 paź 2008, 15:00
Lokalizacja: UK

Post autor: daroxxl » 28 sty 2010, 10:20

W twoim przypadku Patryś napewno, jeśli masz ( 2.8 Benzyna Quattro ) to trochę pożera <ok> Ja zmieniłem na opcję oszczędnościową 1.9 TDI, potrzebuję autko rodzinne, wygodne, ekonomiczne a nie sportowe ;-)
Do tego krąży powszechna opinie że te większe/mocniejsze silniki Audi są bardziej awaryjne, niż niezawodne 1.8T / 1.9TDI
No ale A6 to ciężkie autko i na tych małych silnikach szaleństwa niema :-(
Ale albo rybki albo akwarium..
Ostatnio zmieniony 28 sty 2010, 10:25 przez daroxxl, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi, Audi Ăźber alles ...

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 28 sty 2010, 10:22

to juz rok po zakupie mial nastukane 134kkm ?
Łan tu sri TDI :mrgreen:

Awatar użytkownika
daroxxl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 04 paź 2008, 15:00
Lokalizacja: UK

Post autor: daroxxl » 28 sty 2010, 10:28

Może to była wersja testowa Audi ? Na wytrzymałość silnika i podzespołów, kierowcy testowi trzaskali nią na 3 zmiany po autobahnach <ok>
Audi, Audi Ăźber alles ...

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 28 sty 2010, 15:55

daroxxl pisze:W twoim przypadku Patryś napewno, jeśli masz ( 2.8 Benzyna Quattro ) to trochę pożera <ok> Ja zmieniłem na opcję oszczędnościową 1.9 TDI, potrzebuję autko rodzinne, wygodne, ekonomiczne a nie sportowe ;-)
Do tego krąży powszechna opinie że te większe/mocniejsze silniki Audi są bardziej awaryjne, niż niezawodne 1.8T / 1.9TDI
No ale A6 to ciężkie autko i na tych małych silnikach szaleństwa niema :-(
Ale albo rybki albo akwarium..
mi auto potrzebne jest w zasadzie do miasta dwa razy do roku wakacje a tak to wyjazdy jakies tam do warszawy czy lublina.uwazam ze jak duze auto i troche wazy to i silnik powinien byc odpowiedni do gabarytów.tez nie uwazam ze to auto sportowe ma silnik do bezkompleksowego wyprzedznia.Ps nie lubie jechac za kims:) aco awaryjnosci silników tych co napisałes to ja nie wiem znam tylko 1.9 tdi z golfa 3 kolega ma nawalone ponad 300 tys i tacza fele benzyna w turbo to w subarui odpowiadała by mi :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga