Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Garbata by michok

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Garbata by michok

Post autor: michok » 05 cze 2012, 14:37

Witam wszystkich klubowiczow ;).

Chcialbym wam przedstawic moj samochod ktory odkupilem od rodzicow lekko ponad rok temu.
Samochód sprowadzony do Polski z Belgii w 2004/2005 roku z przebiegiem ok 180 tyś km.

Silnik : 2.5 TDI
Moc 150 km
przebieg : 273 000 km
typ : limuzyna
skrzynia : tiptronic
rok produkcji : 2000 marzec
rok 1 rejestracji : 2001.06

Samochód miał 2 stłuczki. 3 lata temu wybiegł mojej Mamie pies...całkiem duży gdyż nawet IC oberwał ;/.
Podczas drugiej, Pewna pani w clio nie zauważyła...lewy błotnik do wymiany z AC sprawcy.
Ok 6 miesięcy temu został urwany zderzak z przodu ( wysoki krawężnik ). zderzak używka + malowanie.

Drzwi od strony pasażera oraz kierowcy były malowane gdyż wyszła rdza...

Od tego czasu w posiadaniu rodziców. W 2011 w moich rękach. Co zostało do tej pory zrobione w Garbatej :

- walki/popychacze/dźwigienki przy ok 240 tyś + przy okazji rozrząd
- serwis skrzyni tiptronic w lutym 2012 ( olej, uszczelniacze itp. ).
- nowy akumulator w grudniu ( gwarancja 2 lata, TOPLA 95AH ).
- kilka kilometrów temu regeneracja pompy VP44


Plany :
- naprawic duperele typu linka podnosnika szyby od kierowcy, jakies podswietlenie...
- lać paliwo i jeździć :-)

Zdjecia robione miesiac temu.
Niedawno samochod byl na alledrogo...cena 17k i zadnych chetnych...jednak ludzie boja sie 2.5 tdi :P

Pozdrawiam,
Michal
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2012, 08:12 przez michok, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Rocznik: 2013
Moje auto: Q5
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 05 cze 2012, 22:09

A gdzie fotki z wnętrza ?:)

Zadbana ale musisz trochę przód ładnie spasować wtedy bd igła ;)
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 06 cze 2012, 14:26

Dzieki :).

foty wnetrza beda...ale pozniej ;).

Wiem, ten nieszczesny zderzak...

[ Dodano: 2012-07-16, 10:59 ]
Witam ponownie...
Zamieszczam logi :
Silnik AKN, 150 km, 274 tys przebiegu.

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90607.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90610.html
Grupa 003 : http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91284.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90599.html
Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90611.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90604.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90608.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90600.html
Grupa 013 : http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91283.html
Grupa 014 : http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91285.html

BS :
Grupy: 004bs - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90601.html
Grupy: 011bs - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90602.html
Grupy: 003bs - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91173.html

Dynamiczne:
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90998.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_90999.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_91000.html

Diagnoza :

- EGR do czyszczenia ( zastanawiam sie nad zaslepieniem ).
- Dolot do czyszczenia
- Gruszka do wymiany ( podnobno Overboost w tych silnikach to norma, ale potem widac, ze turbo daje tylko 1700 zamiast ~2200 ). Niestety jazda na 3 do 4100 nic nie dala.
- 6 wtryskiwacz leje ( mam 5 z passata AKN takze bedzie podmiana, mam nadzieje, ze na lepsze ).
- czyszczenie przeplywki ( lepiej zapobiegac :) )

Jutro jade na wymiane gruszki, wtryskiwacza. w tym tyg ogarne jeszcze przeplywke ( OPIS : http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=85084 )





[ Dodano: 2012-07-17, 10:47 ]
AKTUALIZACJA Z DZISIAJ 17.07.2012 samochod oddany do mechanika

Powod
Pogarszajace sie wartosci w blokach 013/014 ( przez 500 km wartosci przeszly na - o ok 0.3-0.4 )


Za rada Piotrusia "przy okazji" sprawdzenie walkow.

Diagnoza :

Rozrzad ustawony OK.
Walek w lewej glowicy do wymiany, nie wiadomo jak hydraulika, zapewne tez do wymiany...
Wtryskiwacze oddane do sprawdzenia - sztuk 11.

Jutro planowany odbior samochodu, wtedy zobaczymy co daly efekty napraw.

[ Dodano: 2012-07-18, 08:15 ]
DIAGNOZA 17.07.2012 WIECZOR

Walek mial wade materialowa...


5 wtryskiwaczy ktore siedzialy w silniku ( wymieniany byl 3 sterujacy ) wszystkie leja...
Wtryskiwacze ktore kupilem ( uzywki ) sa w bdb stanie ( wydruk potwierdzajacy )....


Dzisiaj odbior samochodu...zloguje i zobaczymy czy wymiana walka+hydraulika+wtryskiwacze cos dala.





AkTUALIZACJA 19.07.2012






Zgodnie z obietnica przedstawiam pelen komplet logow.
Widac, ze samochod zaczyna zyc :).


Statyczne :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92001.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92002.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92003.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92004.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92005.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92006.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92007.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92008.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92009.html

BS:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92010.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92011.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92012.html


Dynamiczne :

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92013.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92014.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92015.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92016.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92017.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92018.html


Do zrobienia :

1. pompa daje za duze wartosci na biegu jalowym (PRIORYTET ! )
2. samochod ciezko pali ( trzeba krecic ok 2-3 sec )
3. Przeczyszczenie przeplywki ( plyn crc juz zamowiony )
4. wymiana sprzegla wiskotycznego ( chyba )
5. wysokie korekcje na cyl 3 ( zajme sie tym jak ogarne pompe )
6. kat wtrysku delikatnie do poprawy ( to moze poczekac, na poczatku oddam pompe na gwarancji ).
7. problem ze sterowaniem suszarka ( troszke rozruszam turbo na trasie i zobaczymy czy cisnienie doladowania sie uspokoi )

Zamieszcze komplet logow po trasie ( ok 1000 km ).

[ Dodano: 2012-07-24, 07:59 ]
AKTUZALIZACJA 24.07.2012

Logi po podrozy :

Dynamiczne :


Grupy: 003,001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92369.html
Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92370.html
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92371.html
Grupy_skrzynia: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92372.html

statyczne :

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92373.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92374.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92375.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92376.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92377.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92378.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92379.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92380.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92381.html

bs:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92382.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92383.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92384.html

jest lepiej! :D

zrobione :

1. przeplywka wyczyszczona plynem CRC
2. Wtryskiwacze przeczyszczone :
30 litrow shell v-power diesel + STP do wtryskiwaczy
30 litrow verva ON + stp uszlachetniacz paliwa
Korekcie poprawily sie o ok 30% jak nie wiecej... takze jezeli ktos sie waha czy kupowac to ma dowod, ze to dziala :)
3. cos piszczalo, okazalo sie, ze to nie wisko. W kazdym razie juz nie piszczy..takze nie moge tego zweryfikowac.

Do zrobienia :

1. Turbo nadal ma overboosty...jezeli gruszka jest ok ( 011bs ) to pozostanie n75
2. Pompa jutro jedzie do Boscha w celu weryfikacji

[ Dodano: 2012-08-11, 15:15 ]
AKTUALIZACJA na dzis


Zrobione :
1. podmienione n75 na n18...efektu niestety nie ma zadnego... pewnie VNT lezy...
2. Pompa za 2 tyg idzie do serwisu w celu ponownej konfiguracji
3. lozysko lewego kola wymienione
4. Mocowanie wisko powiedzialo papa...1600 z robocizna... Na szczescie stalo sie to na postoju takze nic wiecej nie uleglo uszkodzeniu.


Do zrobienia :
1. Pompa do Serwisu ( zbyt duze dawki ).
2. wymiana diod
3. Kabel Vag-commander oraz nowy vag kupiony...zobaczymy czy uda sie odczytac ori przebieg :).


Jezeli chodzi o walki...okazalo sie, ze ten walek mial wade materialowa...Padl po 40 tys... Producent powiedzial, abym mu przeslal kopie faktury oraz ten nieszczesny walek...zobaczymy co z tego wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja