Przyszla kolej na zmiany... Fakt, iz robie coraz wieksze przebiegi i potrzebuje wiecej miejsca sklonil mnie do zakupu avancika:)
Wyposazenie:
- Silnik 1.9TDI AVF 131KM (2002)
- Skrzynia 6b
- Pelny FIS
- Tempomat
- Climatronic
- Wsteczne lusterko fotochromatyczne
- Audi Symphony
- Zawieszenie 1BE
- 5 ori felg 16
Autko na razie seria ale to sie powolli bedzie zmieniac;)
Pierwsze co to przelecialy Tomoasonki i kierownica S z Marudy. Do tego schowki w tunelu wszystkie w alkantarze jak we wszystkich moich OOOO:) i caly sufit w diodkach SMD:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, przyszla pora na zmiany:)
Na dzien dzisiejszyplany sa nastepujace:
- BBK - zmiana hebelkow przod na 320mm (w drodze)
- EGR zastapiony rurka i zaslepkami (wdrodze)
- BTK - customowy kolektor wydechowy i downpipe
- Garret GTB 1756VK przerobione polaczenie pod AVF + przerobiony na podcisnienie
- strojenie (24.02)
- niedlugo FMIC
- nowa plaska wycieraczka tylniej szyby wraz z plastikowym ramieniem
- gwint (lezy i czeka na komplet wielowahacze ktory jest w drodze)
Troche czasu minelo a tu glucho....
Przez ostatnie pare dni uzbieralo sie troche wolnych momentow i udalo sie nieco po montowac;)
Wiec jeszcze raz:
- Zestaw od Bizon Garage: GTB 1756VK po konwersji, custom kolektor + DP 2.75" + portki Bosal
- EGRdelete
- zestaw FMIC od FMIC.eu
- nowe wezyki podcisnieniowe
- nowy N75 (ASO Pierburg)
- Gwint DTS (z poprzedniej C5)
- nowy zestaw wielowahacza + gumy stabilizatora (wszystko bylo seria i sruby nie chcialy drgnac...)
- hamulcownia przod z 2.7bit (1 tlok tarczalki 321mm)
No i fotki:
Na pewno pominalem kilka rzeczy bo sie troche tego na zbieralo... AA wzmacniacze zostaly zabudowane w bagazniku i dolaczyl nowy woofer ale to jeszcze wszystko w budowie wiec nie ma za bardzo czym sie chwalic;)
Auto jezdzi a w nadchodzacy wtorek lecimy na remap i wtedy sie okaze ile da sie wykrzesac z ciagniga:)