[S6 C5] Avant LY7W by Malincho
[S6 C5] Avant LY7W by Malincho
Cześć wszystkim!
Wczoraj nasza domowa stajnia powiększyła się o Audi S6 C5 Avant w wersji z tiptronickiem. Może kilka słów o aucie:
S6 C5 Avant rok 2002
Kolor LZ7W
Silnik - 4.2 ANK + Tiptronic
Koła - 17" i 18"
Zawieszenie i Hamulce - Ori S6
Wnętrze- czarna skóra z alkantarą
Przebieg: do 2015 roku serwisowany w ASO, co udało się potwierdzić w Audi Polska, obecnie przebieg to 251 tys km w 100% prawdziwy.
Z Audi jestem związany od lat. Miałem 2x Audi TT 8N (coupe następnie cabrio). Samochód kupiłem trochę przypadkiem, bo inne Audi które miałem upatrzone sprzedało się. Sporo jeździłem w pracy S6 C5, wiedziałem "z czym to się je", więc szybki telefon do właściciela i kilka h później S6 stało już w domu
Z najważniejszych rzeczy to skrzynia jest po remoncie, silnik po wymianie rozrządu, cały układ klimy jest nowy, nowe tarcze klocki itd. Samochód ma całe zawieszenie od Audi, nie ma żadnego zamiennika.
Do zrobienia są rzeczy wizualne (uszkodzony błotnik i plastikowy próg + kilka rzeczy we wnętrzu), natomiast mechanicznie VAG nie pokazał ŻADNYCH błędów, a to już był szok (oczywiście po dłuższej jeździe ). Póki co wstawiam zdjęcia środka, bo z zewnątrz jeszcze nie jest gotowy na fotografowanie
Pozdrawiam
Piotrek
Wczoraj nasza domowa stajnia powiększyła się o Audi S6 C5 Avant w wersji z tiptronickiem. Może kilka słów o aucie:
S6 C5 Avant rok 2002
Kolor LZ7W
Silnik - 4.2 ANK + Tiptronic
Koła - 17" i 18"
Zawieszenie i Hamulce - Ori S6
Wnętrze- czarna skóra z alkantarą
Przebieg: do 2015 roku serwisowany w ASO, co udało się potwierdzić w Audi Polska, obecnie przebieg to 251 tys km w 100% prawdziwy.
Z Audi jestem związany od lat. Miałem 2x Audi TT 8N (coupe następnie cabrio). Samochód kupiłem trochę przypadkiem, bo inne Audi które miałem upatrzone sprzedało się. Sporo jeździłem w pracy S6 C5, wiedziałem "z czym to się je", więc szybki telefon do właściciela i kilka h później S6 stało już w domu
Z najważniejszych rzeczy to skrzynia jest po remoncie, silnik po wymianie rozrządu, cały układ klimy jest nowy, nowe tarcze klocki itd. Samochód ma całe zawieszenie od Audi, nie ma żadnego zamiennika.
Do zrobienia są rzeczy wizualne (uszkodzony błotnik i plastikowy próg + kilka rzeczy we wnętrzu), natomiast mechanicznie VAG nie pokazał ŻADNYCH błędów, a to już był szok (oczywiście po dłuższej jeździe ). Póki co wstawiam zdjęcia środka, bo z zewnątrz jeszcze nie jest gotowy na fotografowanie
Pozdrawiam
Piotrek
Dzięki! Jasne, jestem otwarty na spotkania Póki co jednak cierpię na chroniczny niedostatek czasu. Tutaj mały filmik pokazujący jak S6 przyspiesza. Na filmiku ok 6.7s licznikowe (teren bardzo równy itd), więc pewnie realne koło 7, więc jak katalog Te same warunki, ten sam kierowca, różne tylko pory dnia.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
S-ka wróciła dziś z długieeeego pobytu u mojego mechanika Pierwsze pytanie po oględzinach auta brzmiało:
-ile będziesz jeździł tym Audi?
-parę lat
-no to robimy...
i się zaczęło Samochód był sprawny i poprzedniemu właścicielowi nie przeszkadzały pewne "mankamenty" w postaci wycieków. Obecnie jeździ wspaniale, nie ma zapoceń wycieków i jest przygotowana w 100% do sezonu. Oto lista napraw, która kosztowała mnie 5 cyfrową liczbę :O Ale czego się nie robi dla Ski :D
Przebieg 257967km
-poduszka silnika
-pasek wielorowkowy
-rolka prowadząca napinacz paska wielorowkowego
-rozrząd + pompa wody + napinacz hydrauliczny
-uszczelniacz wału korbowego przód + tył
-olej w dyferencjałach
-olej + filtr skrzyni biegów
-2 nowe złącza elastyczne wydechu + 2 nowe tłumiki
-maglownica regeneracja + płyn wspomagania
-zawieszenie przód kompletne (sporo taniej wyszło kupno wszystkich wahaczy w pakiecie niż pojedyncze sztuki)
-przegub wewnętrzny i wewnętrzny
-boki głowicy x2 (tutaj nie wiem o co chodzi :P )
-przewody wspomagania
-trójniki wodne
-klocki tył
-płyn chłodniczy
Przygotowanie zewnętrzne jest w trakcie :D Także na zdjęcie z zewnątrz jeszcze chwilę trzeba poczekać
Pozdro!
-ile będziesz jeździł tym Audi?
-parę lat
-no to robimy...
i się zaczęło Samochód był sprawny i poprzedniemu właścicielowi nie przeszkadzały pewne "mankamenty" w postaci wycieków. Obecnie jeździ wspaniale, nie ma zapoceń wycieków i jest przygotowana w 100% do sezonu. Oto lista napraw, która kosztowała mnie 5 cyfrową liczbę :O Ale czego się nie robi dla Ski :D
Przebieg 257967km
-poduszka silnika
-pasek wielorowkowy
-rolka prowadząca napinacz paska wielorowkowego
-rozrząd + pompa wody + napinacz hydrauliczny
-uszczelniacz wału korbowego przód + tył
-olej w dyferencjałach
-olej + filtr skrzyni biegów
-2 nowe złącza elastyczne wydechu + 2 nowe tłumiki
-maglownica regeneracja + płyn wspomagania
-zawieszenie przód kompletne (sporo taniej wyszło kupno wszystkich wahaczy w pakiecie niż pojedyncze sztuki)
-przegub wewnętrzny i wewnętrzny
-boki głowicy x2 (tutaj nie wiem o co chodzi :P )
-przewody wspomagania
-trójniki wodne
-klocki tył
-płyn chłodniczy
Przygotowanie zewnętrzne jest w trakcie :D Także na zdjęcie z zewnątrz jeszcze chwilę trzeba poczekać
Pozdro!
- Doc
- Administrator
- Posty: 2678
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Malincho, prawie to samo. Nie chodzi o kolor.
Ogólnie gratuluję.
Wiesz co... nie do końca. Niebieski też robi focha po lakierowaniu. Np niebieski ming-perlisty.Malincho pisze:A tak wygląda po wizycie u lakiernika. Niestety srebrny to niewdzięczny kolor
Ogólnie gratuluję.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Pytanie czy w tej S jest skrzynia tip czy multi?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
pytam bo jakoś zawsze mi się kojarzy po tej ramce przy lewarku że w multi to ze wycięcie jest na dole a w tipie pośrodku
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga