Sam smok nie byl jakoś mega zasyfiony ale już na misce olejowej było pełno szlamu po 200k km. Warto ogarnąć to przy wymianie oleju
Ciekawym patentem jest zastosowana kratka zabezpieczająca olej w misce przed ostrą jazda w zakrętach od której jestem uzależniony
A teraz zła wiadomość. Jako, że ja już tak mam, że zawsze muszę mieć pod górkę to.... okazało się ze 2 klocki Brembo się rozwarstwiają....
Dopiero w przyszłym tyg dostane nowe klocki więc nadal latam na tych... Zastanawiam się tylko czy nie szarpnąć się na Ferodo Racing DS2500 Brembo strasznie pylą i nie jestem w stanie przejechać 50km bez zasyfienia felg
Ostatnio za dużo w temacie się nie dzieje bo samochód jeździ, nic się nie dzieje i tak ma być.
Za to miałem jedną mało przyjemną sytuację. Będąc na zlocie jednego klubu w nocy cofałem między drzewami i niestety (po części przez przyciemniane szyby) nie zauważyłem drzewa Było krzywe więc i czujniki parkowania zareagowały dopiero na centrymetry przed jego dotknięciem
Efekt:
Dostało się tylko klapie. Szczęście w nieszczęściu, że i tak miałem ogarniać klapę bo to jak poprzedni właściciel zamontował "lotkę" od RSa można nazwać prosto: DRUCIARSTWO
Kupiłem kompletną klapę z RS6 Shadowline. Odstawiłem ją do przygotowania do lakiernika. Została cała rozebrana co do ostatniego elementu (łącznie z wycięciem szyby), oczyszczona i pomalowana.
Blendę kupiłem BRAND NEW w ASO
Lotkę trzeba oczyścić z kleju i można montować na taśmie dwustronnej a najlepiej dokleić do niej jak w oryginalne 2 śruby. Tak jak napisałem - prośba o kontakt na PW najlepiej z propozycją ceny, a ja wybiorę zwycięzcę
Dopiero okryłeś że blenda US robiona w kraju Przedlift i polift klepane u nas .. ja mam też lampy tylne Made in Poland
Co do blendy to słono za nówkę . Masz popięte obydwa światełka od mgły ? U mnie w blendzie uropejskiej jedno było fabrycznie zaślepione, a w drugim siedziała żarówka.. dlatego w blendzie US podciągnąłem kabel i świecą obydwa
Myślę ze nie ma sensu podpinać dwóch. W przeciągu roku może raz użyłem tych tylnych świateł p.mgielnych.
Za to musze zbadać temat czy nie ma czegoś takiego jak przeciążeniowy włącznik świateł.
1. Mam mocne heble
2. Te ledowe światła w ciągu dnia są niewidoczne
Może udałoby się ustawić, że przy mocnym hamowaniu zapalałby się oba p.mgielne i np. awaryjne. Zawsze mniejsza szansa ze ktoś mi w dupe wjedzie...