AUDI A6 C5 2.7 Biturbo od Andre
Bardzo możliwe. Wziąłem to od tego gościa.. zerknij. W lato biore się za moduł ispinam wszystko ,żeby chodziło, bo na razie to nawet poduszka nie wpięta.hawajos pisze:Niesamowita przemiana , lubię takie projekty kiedy kaczątko przemienia się w lalunię. Piękne fotele . Kierownica też ładnie siadła , sam myślę o takiej do swojej C6. To jest od A8 D3 przedlift? Bo z tego co widziałem polifty miała taką jak ja. Pierwszy raz bardziej leży mi coś przedliftowego.
[ Dodano: 2017-02-25, 19:19 ]
A to aktualny wynik z ostatniej wizyty w Digitun Zewnetrznie, wewnętrznie i mechanicznie autko brzytwa, teraz pytanie czy przy przebiegach ok 800km miesiecznie warto LPG do niego ładować , i które LPG by to obsłuzyło?
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
no no ładnie kolega ulepił to 2,7 oczywiście w pozytywnym znaczeniu
co do lpg przy przebiegach około 10k rocznie to pytania są dwa:
1. jak długo zamierzasz bujać się tym zaprzęgiem 450 kucy (ehh zazdraszczam) ?
2. ile teraz Ci bierze wachy po stage2 oczywiście w normalnych warunkach ujeżdżania ? jakie odcinki robisz jednorazowo w km ?
co do lpg przy przebiegach około 10k rocznie to pytania są dwa:
1. jak długo zamierzasz bujać się tym zaprzęgiem 450 kucy (ehh zazdraszczam) ?
2. ile teraz Ci bierze wachy po stage2 oczywiście w normalnych warunkach ujeżdżania ? jakie odcinki robisz jednorazowo w km ?
Na poczatku dziękuję uznania:)joter82 pisze:no no ładnie kolega ulepił to 2,7 oczywiście w pozytywnym znaczeniu
co do lpg przy przebiegach około 10k rocznie to pytania są dwa:
1. jak długo zamierzasz bujać się tym zaprzęgiem 450 kucy (ehh zazdraszczam) ?
2. ile teraz Ci bierze wachy po stage2 oczywiście w normalnych warunkach ujeżdżania ? jakie odcinki robisz jednorazowo w km ?
1.roczne przebiegi u mnie to ok 10tys na rok i to maksymalny wynik. Autko tak naprawde było przygotowane przez 4 miesiące. Zima odpada, dopiero teraz będę się nim cieszył. Ostatnie Audi trzymałem 7 lat, ten bym chciał przynajmniej z 4lata mieć. Podoba mi się to ,że autko z zewnątrz naprawde wygląda prawie jak seria i to jest piękne. Mina kierowcy w nowym BMW lub Audi czy Mercedesie bezcenna
2.A teraz spalanie, przejechalem tym autem po modyfikacjach ok 900km i przelitrażowałem. W mieście ale na odcinkach dosłownie 5KM (gdzie nawet nie zdązył sie zagrzać wyszło ok18-19l/100km, na trasie Katowice-Wrocław beż pałowania, oprócz jednego 2km odcinka gdzie troche depnąlem ,a tak prędkości oscylujące 140-160km - 13,5l/100KM. Uważam ,że jak na taką moc to super wynik. Prawdopodobnie przy prędkościach 100kM-120KM autko by spaliło z 10l, ale kto chce tak wolno takim autem jezdzić.
[ Dodano: 2017-02-27, 13:01 ]
I nie są to wskazania komputera, bo ten po przeróbkach dalej myśli że ma 250KM i pokazuje bzdury. Przelitrazowane na stacji bezynowej po tankowaniu do korka.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja mam stag 300+, reduktory acr-01 X2 (150KM) i wtryski Hana (60KM/cylinder). Instalacja została podkręcona i jakoś daję radę ale to jej max. Acr są też reduktory 250KM a Hana ma wtryski 80KM więc może to byłoby dobre rozwiązanie. Reduktor KME Twin też podobno daje radę przy 400+. Tak czy inaczej na forum LPG powinni Ci dobrze doradzić.
P.S. wynik zacny
P.S. wynik zacny
Słyszałem już od gazowników tak....
-komputer Stag Qbox
-wtryski Baraccudy 130 lub keihin brązowe
-Reduktor Twin KME
-faro 8mm
I nie ma gwarancji ,że prawidłowo będzie wystrojony do końca. Zresztą powiedziałem ,że nie zależy mi ,żeby samochód do odcinki jechał na LPG. Ona ma mieć prawidłową mieszanke i prawidłowo być wystrojony choćby do 4-5 tyś, bo jak jeżdze normalnie to nigdy tego nie przekraczam, z reguły jeżdze do 3,5tyś a nawet niżej. jak będe chial poszaleć to przełącze sobie na PB. Zresztą nadal rozglądam się za dobrym zakładem i ogarniam temat, nie spieszy mi się z tym LPG.
-komputer Stag Qbox
-wtryski Baraccudy 130 lub keihin brązowe
-Reduktor Twin KME
-faro 8mm
I nie ma gwarancji ,że prawidłowo będzie wystrojony do końca. Zresztą powiedziałem ,że nie zależy mi ,żeby samochód do odcinki jechał na LPG. Ona ma mieć prawidłową mieszanke i prawidłowo być wystrojony choćby do 4-5 tyś, bo jak jeżdze normalnie to nigdy tego nie przekraczam, z reguły jeżdze do 3,5tyś a nawet niżej. jak będe chial poszaleć to przełącze sobie na PB. Zresztą nadal rozglądam się za dobrym zakładem i ogarniam temat, nie spieszy mi się z tym LPG.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Barracuda 130 ma 50KM/cyl a keihin brązowe 60KM/cyl więc nie wiem czy nie będą za słabe. Z tego co się orientują to do większych mocy robią też 2 wtryski na cylinder ale nie wiem czy u Ciebie byłoby to już konieczne. Jeśli gazownik nie daje Ci gwarancji że będzie to chodzić to chyba szkoda zachodu. Lepiej pojechać do kogoś kto Ci dobrze to wszystko dobierze i wystroi z sondą szerokopasmową.Agd pisze:wtryski Baraccudy 130 lub keihin brązowe
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga