Chciałbym przedstawić swoją A6

Model: Audi A6
Wersja: C5
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.4 165 km
Skrzynia/Napęd: Manual/Quattro
Rocznik: 1998 zrobiony na 2003 ( dawca części blacharskich z tego rocznika

Audio: Oryginalne standardowe
Koła: Zima Oryginalne alu 16"
Lato - 19" RS6 C5 , 235/35 opona
Wyposażenie pozostałe: Skóry, Xenon, Klima, el.szyby, el.lusterka, czujniki parkowania, halogeny, elektrycznie fotele , szyberdach itp.
W aucie po kolizji zostało wymienione bardzo dużo rzeczy . Oczywiście nie wszystko oberwało ale chciałem zrobić sobie pełny polift i to dosłownie bo zmieniłem także całe wnętrze , więc przy "okazji" to zrobiłem . Dla pytań dlaczego robiłem swoją a nie naprawiłem polifta i jeździłem to od razu odpowiem ... brak QUATTRO , dla mnie audi wiąże się z napędem 4x4 . Uszkodzenia były maski , błotnik jeden , lampa lewa i pas przedni bo pękł i to z grubsza tyle .
Podczas przeróbki wymieniłem w aucie :
-kompletne wnętrze ( włącznie z deska rozdzielcza bo miałem niebieską i mi się przestała podobać a teraz jest czarne z bananowymi skórami

-kompletny rozrząd
-wymiana wszystkich odm ( eżektor był sprawny )
-wymiana uszczelnień zaworów
-nowe świece
-nowy olej w raz z wszelkimi filtrami
-wyjęty i przeczyszczony kolektor dolotowy
-maglownica z polifta zmieniona
-zregenerowana pompa wspomagania
-założony pełny FIS z polifta ( tu wielkie podziękowania dla kolegi BENDZJI bo bez niego by się to nie udało


-cały przód na polift z xenonem
-wszelkie możliwe części blacharskie przełożone do mnie bo lakier bardzo wpadł mi w oko niż mój dawny

-1,5 mies. temu założona nowa instalacja gazowa
Co do planów :
-przyciemnianie szyb
-wnętrze LED
-wymiana podsufitki bo się odkleiła i wygląda paskudnie (teraz mój priorytet ale czekam na lepszą pogodę )
-wymiana lub regeneracja Alu na lato
-nowe opony na lato
-wymiana dokładki w tylnym zderzaku pod dwa wydechy bo mam tylko po jednej stronie bo druga audi kupiona to był FWD
-może Recaro o ile jeszcze mam do nich dostęp i nie zostały sprzedane

-ewentualnie listwy dolnych drzwi od 4.2
- przełożenie przedniego zawieszenia z drugiej audi do mojej też poliftowe wszystko z tarczami 320mm bo obecnie 288 i jest bardzo słabo
-lakierowanie dachu bo zszedł klar
-ogólne dokładne spasowanie przodu bo nie zrobiłem tego idealnie bo potrzebowałem autko do pracy
Wszystkie prace wykonałem sam , więc jestem bardzo zadowolony ze swojej pracy i nie mogę się doczekać efektu końcowego


Co do pytań to czy przy wymianie zawiechy można przełożyć pompę hamulcową z tej poliftowej audi ? Czy pompa była w polifcie wydajniejsza może ?
http://tufotki.pl/Zz6K7 tu kilka zdjęć auta po polerce . Zdjęcie wnętrza jeszcze przed czyszczeniem

Pozdrawiam