Audi A6 C5 2.4 165KM Quattro Sedan Manual OEM+ by Pawel_7
bendzji, tak podejrzewałem i wiesz co... kiedyś przy włączonej klimie leciało mi ciepłe powietrze z tej kratki. Możliwe, że nie jest on w pełni sprawny. Jest to chyba wymienialny element?
pewnie tak. Ty masz w sumie polifta.bendzji pisze: co do gniazd zapalnieczek to chyba kwestia rocznikowa bo mam z tyłu takie jak zakładałeś
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
nie mam polifta - mam póllifta marzec 2001 , a polift szedł od lipca 2001
czujnik powienien być wymienialny , można podejrzeć jego odczyt w blokach pomiarowych - może to być problem z klapą - tu masz dużo opisane na temat działania klimatronika: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_194.PDF
czujnik powienien być wymienialny , można podejrzeć jego odczyt w blokach pomiarowych - może to być problem z klapą - tu masz dużo opisane na temat działania klimatronika: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_194.PDF
bendzij, powiem Ci, że sam myślę żeby zrobić sobie taki tył, tzn. lampy i blendę bo auto wygląda nowocześniej. Przodu natomiast nie ruszam bo wiąże się to z konkretną rzeźbą.
Wpadły Ramki klamek ala szczotkowane aluminium.
fotorelacja z wymiany klamek (tutaj jeszcze ):
jak wyglądały klamki przed wymianą (tutaj jeszcze klamki przedlift):
naprawa prawego przedniego zamka drzwi:
[ Dodano: 2016-03-26, 13:13 ]
22 lutego 2016 do wpadły tylne lampy LED, które na forum znane są jako IN.PRO.
No i hmmm... wiem, że wielu z Was się one podobają, ale ja po namyślę je wywaliłem i sprzedałem dalej.
Według mnie nie pasują one w ogóle do generacji C5. Są zbyt nowoczesne i wychodzi z tego lekka profanacja, żeby nie powiedzieć wiejski tuning. Nie róbmy z tego Audi A6 C6. Może już po prostu wyrosłem z takich modów Tak czy inaczej cieszę się, że miałem okazje przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie o nich zdanie.
Jeśli ktoś ciekawi jak to wyglądało to wrzucam kilka zdjęć:
[ Dodano: 2016-05-18, 19:44 ]
Dostałem w swoje ręce taki oto "rarytas" Poszły out bo według mnie są słabe, jeszcze gorsze od tych tylnych lamp LED
tak do wygląda:
tak to świeci:
Wpadły Ramki klamek ala szczotkowane aluminium.
fotorelacja z wymiany klamek (tutaj jeszcze ):
jak wyglądały klamki przed wymianą (tutaj jeszcze klamki przedlift):
naprawa prawego przedniego zamka drzwi:
[ Dodano: 2016-03-26, 13:13 ]
22 lutego 2016 do wpadły tylne lampy LED, które na forum znane są jako IN.PRO.
No i hmmm... wiem, że wielu z Was się one podobają, ale ja po namyślę je wywaliłem i sprzedałem dalej.
Według mnie nie pasują one w ogóle do generacji C5. Są zbyt nowoczesne i wychodzi z tego lekka profanacja, żeby nie powiedzieć wiejski tuning. Nie róbmy z tego Audi A6 C6. Może już po prostu wyrosłem z takich modów Tak czy inaczej cieszę się, że miałem okazje przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie o nich zdanie.
Jeśli ktoś ciekawi jak to wyglądało to wrzucam kilka zdjęć:
[ Dodano: 2016-05-18, 19:44 ]
Dostałem w swoje ręce taki oto "rarytas" Poszły out bo według mnie są słabe, jeszcze gorsze od tych tylnych lamp LED
tak do wygląda:
tak to świeci:
Dawno nic nie pisałem, a lista napraw znacznie się powiększyła.
21 grudnia 2015 został zamontowany fabrycznie nowy reduktor/parownik LPG, ponieważ stary okazał się mało wydajny. Nowy spokojnie wytrzyma 200HP mocy więc teraz zostaje jeszcze zapas. Posiadam na niego trzyletnią gwarancją. Przy okazji wymiany skrócony został zbyt długi wąż reduktora.
Ponadto zregenerowano wtryski LPG, więc też są jak nowe. Zostały dodatkowo rozwiercone wszystkie końcówki wtrysków LPG do 3mm.
Dodatkowa pełna kalibracja map/wykresów LPG dopełniła remont instalacji gazowej. Audi wreszcie lata na LPG w sposób identyczny jak na benzynie
9 stycznia 2016, przy przebiegu 225300KM przeprowadzona została wymiana przewodów wysokiego napięcia. Wszystko z górnej półki, ponieważ wpadły przewody NGK.
29 lutego 2016 wgrałem do modułu komfortu nowe funkcje centralnego zamka. Posiadam obecnie otwieranie i zamykanie szyb z pilota
Na pewien czas zakodowałem również zamykanie zamków drzwi + bagażnika po przekroczeniu danej prędkości, ale to wyłączyłem, bo powodowało to konieczność dwukrotnego pociągania za klamkę przy wyjściu z auta.
(dzięki bendzji)
1 marca 2016, przy przebiegu 226673KM zostały wymienione do kompletu świece. Wpadł nowy zestaw z górnej półki, czyli 6 świec NGK.
Po drodze został wyeliminowany raz na zawsze wycieka spod korka oleju.
Kupiłem w Kieleckim ASO VW Audi nową uszczelkę wokół korka wlewu oleju.
Niestety nie ograniczyło to wycieku oleju wokół korka do zera.
Ostatecznym lekarstwem okazał się montaż drugiej, dodatkowej uszczelki pod korek. Teraz wreszcie nie cieknie ani kropelka
Ostatnio przytrafił mi się spory wydatek, ponieważ awarii uległo sprzęgło
Został włożony komplet z górnej półki. Wleciała tarcza, docisk oraz łożysko z firny Sachs.
Wymiana była robiona 21 kwietnia 2016. Uwierzcie, przejście ze starego sprzęgła na nowe wymaga nauczenia się jazdy swoim autem od nowa
Przy okazji w tym samym warsztacie wymieniony została łącznik wydechu.
Innym razem wymieniono tam też poduszkę tylnego mostu.
Ponadto z racji problemu z ręcznym na jednym kole postanowiłem sam wymienić kompletny lewy zacisk hamulcowy.
Nie ukrywam, ze powyższe "zabawy" uszczupliły mój portfel niemal o 2500zł.
Auto (daj Boże) jest już chyba kompletnie odremontowane. Ostatnie miesiące to wreszcie bezstresowa eksploatacja Audi
[ Dodano: 2016-11-04, 21:55 ]
Po wielu miesiącach spędzonych na diagnostyce, naprawach i czytaniu porad w końcu się udało... MÓJ TELEFON POKŁADOWY AEG W KOŃCU JEST 100% SPRAWNY I DZWONI!!!
dzięki bendzji, za istotne porady
21 grudnia 2015 został zamontowany fabrycznie nowy reduktor/parownik LPG, ponieważ stary okazał się mało wydajny. Nowy spokojnie wytrzyma 200HP mocy więc teraz zostaje jeszcze zapas. Posiadam na niego trzyletnią gwarancją. Przy okazji wymiany skrócony został zbyt długi wąż reduktora.
Ponadto zregenerowano wtryski LPG, więc też są jak nowe. Zostały dodatkowo rozwiercone wszystkie końcówki wtrysków LPG do 3mm.
Dodatkowa pełna kalibracja map/wykresów LPG dopełniła remont instalacji gazowej. Audi wreszcie lata na LPG w sposób identyczny jak na benzynie
9 stycznia 2016, przy przebiegu 225300KM przeprowadzona została wymiana przewodów wysokiego napięcia. Wszystko z górnej półki, ponieważ wpadły przewody NGK.
29 lutego 2016 wgrałem do modułu komfortu nowe funkcje centralnego zamka. Posiadam obecnie otwieranie i zamykanie szyb z pilota
Na pewien czas zakodowałem również zamykanie zamków drzwi + bagażnika po przekroczeniu danej prędkości, ale to wyłączyłem, bo powodowało to konieczność dwukrotnego pociągania za klamkę przy wyjściu z auta.
(dzięki bendzji)
1 marca 2016, przy przebiegu 226673KM zostały wymienione do kompletu świece. Wpadł nowy zestaw z górnej półki, czyli 6 świec NGK.
Po drodze został wyeliminowany raz na zawsze wycieka spod korka oleju.
Kupiłem w Kieleckim ASO VW Audi nową uszczelkę wokół korka wlewu oleju.
Niestety nie ograniczyło to wycieku oleju wokół korka do zera.
Ostatecznym lekarstwem okazał się montaż drugiej, dodatkowej uszczelki pod korek. Teraz wreszcie nie cieknie ani kropelka
Ostatnio przytrafił mi się spory wydatek, ponieważ awarii uległo sprzęgło
Został włożony komplet z górnej półki. Wleciała tarcza, docisk oraz łożysko z firny Sachs.
Wymiana była robiona 21 kwietnia 2016. Uwierzcie, przejście ze starego sprzęgła na nowe wymaga nauczenia się jazdy swoim autem od nowa
Przy okazji w tym samym warsztacie wymieniony została łącznik wydechu.
Innym razem wymieniono tam też poduszkę tylnego mostu.
Ponadto z racji problemu z ręcznym na jednym kole postanowiłem sam wymienić kompletny lewy zacisk hamulcowy.
Nie ukrywam, ze powyższe "zabawy" uszczupliły mój portfel niemal o 2500zł.
Auto (daj Boże) jest już chyba kompletnie odremontowane. Ostatnie miesiące to wreszcie bezstresowa eksploatacja Audi
[ Dodano: 2016-11-04, 21:55 ]
Po wielu miesiącach spędzonych na diagnostyce, naprawach i czytaniu porad w końcu się udało... MÓJ TELEFON POKŁADOWY AEG W KOŃCU JEST 100% SPRAWNY I DZWONI!!!
dzięki bendzji, za istotne porady
Ostatnio zmieniony 21 mar 2017, 17:49 przez Pawel_7, łącznie zmieniany 4 razy.
Od jakiegoś czasu miałem pomysły na inne auta. Manual? Automat? LPG? Diesel? Benzyna? Duża limuzyna, a może coś taniego i oszczędnego? Coś z tylnym napędem?
Audi było już ogłoszone na forum i o krok od wystawienia w internecie. Przemyślałem sobie jednak bardzo dokładnie sprawę i nie sprzedam mojego Audi
Aut lepszych od tego A6 C5 według moich kryteriów (limuzyna minimum segmentu E, stały napęd 4x4, manual, benzyna z możliwością montażu LPG, minimum te 165KM) jest zaledwie 2 modele:
*BMW E60 X-drive lub *Audi A6 C6 Quattro - których cena z powyższymi wymogami to 30-40tys zł.
Jest tylko jedyna alternatywa... inne, może nowsze A6 C5, co miałem w planach. Jednak ze względu na inwestycje przez te dwa lata ponad 10tys zł w mój wóz, kolejne A6 C5 byłoby zakupem bez sensu. Przecież mogę doposażyć obecne C5 do wymarzonego stanu Nie planuje więc sprzedaży Audi w ogóle. Oznacza to długie lata na tym forum i rozpoczęcie prawdziwych modyfikacji
Telefon AEG:
Pierwszy raz zadzwoniłem z tego sprzętu na najwyższym piętrze pewnego kieleckiego parkinu:
Aby mieć zawsze zasięg kupiłem antenę GSM zakończoną wtykiem SMA.
bendzji, Byliśmy w błędzie. Zauważyłem, że antena zakończona jest wtykiem SMA, a moduł AEG gniazdem TNC.
Dlatego potrzebna była przejściówka zakończona wtykiem TNC i gniazdem SMA.
Jestem zachwycony efektem końcowym:
Audi było już ogłoszone na forum i o krok od wystawienia w internecie. Przemyślałem sobie jednak bardzo dokładnie sprawę i nie sprzedam mojego Audi
Aut lepszych od tego A6 C5 według moich kryteriów (limuzyna minimum segmentu E, stały napęd 4x4, manual, benzyna z możliwością montażu LPG, minimum te 165KM) jest zaledwie 2 modele:
*BMW E60 X-drive lub *Audi A6 C6 Quattro - których cena z powyższymi wymogami to 30-40tys zł.
Jest tylko jedyna alternatywa... inne, może nowsze A6 C5, co miałem w planach. Jednak ze względu na inwestycje przez te dwa lata ponad 10tys zł w mój wóz, kolejne A6 C5 byłoby zakupem bez sensu. Przecież mogę doposażyć obecne C5 do wymarzonego stanu Nie planuje więc sprzedaży Audi w ogóle. Oznacza to długie lata na tym forum i rozpoczęcie prawdziwych modyfikacji
Telefon AEG:
Pierwszy raz zadzwoniłem z tego sprzętu na najwyższym piętrze pewnego kieleckiego parkinu:
Aby mieć zawsze zasięg kupiłem antenę GSM zakończoną wtykiem SMA.
bendzji, Byliśmy w błędzie. Zauważyłem, że antena zakończona jest wtykiem SMA, a moduł AEG gniazdem TNC.
Dlatego potrzebna była przejściówka zakończona wtykiem TNC i gniazdem SMA.
Jestem zachwycony efektem końcowym:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga