Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C5 2.4 165KM Quattro Sedan Manual OEM+ by Pawel_7

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 mar 2016, 22:13

to w nawiewie to czujnik temperatury - info dla klimatronika jakim powietrzem dmucha


co do gniazd zapalnieczek to chyba kwestia rocznikowa bo mam z tyłu takie jak zakładałeś

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 04 mar 2016, 18:12

bendzji, tak podejrzewałem i wiesz co... kiedyś przy włączonej klimie leciało mi ciepłe powietrze z tej kratki. Możliwe, że nie jest on w pełni sprawny. Jest to chyba wymienialny element?
bendzji pisze: co do gniazd zapalnieczek to chyba kwestia rocznikowa bo mam z tyłu takie jak zakładałeś
pewnie tak. Ty masz w sumie polifta.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 04 mar 2016, 22:17

nie mam polifta - mam póllifta ;) marzec 2001 , a polift szedł od lipca 2001 :)

czujnik powienien być wymienialny , można podejrzeć jego odczyt w blokach pomiarowych - może to być problem z klapą - tu masz dużo opisane na temat działania klimatronika: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_194.PDF

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 06 mar 2016, 09:08

bendzji, myślałem, że masz polifta.
Bardzo mądry PDF. Niby nie po polsku, ale da się zrozumieć po obrazkach.
<okok>

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 06 mar 2016, 09:35

Pawel_7 pisze:bendzji, myślałem, że masz polifta.
<okok>
Poliftowe mam tylko lampy tył i blendę rejestracji ;)

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 18 maja 2016, 19:44

bendzij, powiem Ci, że sam myślę żeby zrobić sobie taki tył, tzn. lampy i blendę bo auto wygląda nowocześniej. Przodu natomiast nie ruszam bo wiąże się to z konkretną rzeźbą.





Wpadły Ramki klamek ala szczotkowane aluminium.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

fotorelacja z wymiany klamek (tutaj jeszcze ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jak wyglądały klamki przed wymianą (tutaj jeszcze klamki przedlift):
Obrazek
Obrazek
Obrazek

naprawa prawego przedniego zamka drzwi:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-03-26, 13:13 ]
22 lutego 2016 do wpadły tylne lampy LED, które na forum znane są jako IN.PRO.

No i hmmm... wiem, że wielu z Was się one podobają, ale ja po namyślę je wywaliłem i sprzedałem dalej.
Według mnie nie pasują one w ogóle do generacji C5. Są zbyt nowoczesne i wychodzi z tego lekka profanacja, żeby nie powiedzieć wiejski tuning. Nie róbmy z tego Audi A6 C6. Może już po prostu wyrosłem z takich modów :p Tak czy inaczej cieszę się, że miałem okazje przekonać się na własnej skórze i wyrobić sobie o nich zdanie.

Jeśli ktoś ciekawi jak to wyglądało to wrzucam kilka zdjęć:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2016-05-18, 19:44 ]
Dostałem w swoje ręce taki oto "rarytas" <figielek> Poszły out bo według mnie są słabe, jeszcze gorsze od tych tylnych lamp LED ;p
tak do wygląda:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
tak to świeci:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 maja 2016, 21:09

jak choinka na święta <rotfl>

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 04 lis 2016, 21:55

Dawno nic nie pisałem, a lista napraw znacznie się powiększyła.

21 grudnia 2015 został zamontowany fabrycznie nowy reduktor/parownik LPG, ponieważ stary okazał się mało wydajny. Nowy spokojnie wytrzyma 200HP mocy więc teraz zostaje jeszcze zapas. Posiadam na niego trzyletnią gwarancją. Przy okazji wymiany skrócony został zbyt długi wąż reduktora.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ponadto zregenerowano wtryski LPG, więc też są jak nowe. Zostały dodatkowo rozwiercone wszystkie końcówki wtrysków LPG do 3mm.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodatkowa pełna kalibracja map/wykresów LPG dopełniła remont instalacji gazowej. Audi wreszcie lata na LPG w sposób identyczny jak na benzynie :>

9 stycznia 2016, przy przebiegu 225300KM przeprowadzona została wymiana przewodów wysokiego napięcia. Wszystko z górnej półki, ponieważ wpadły przewody NGK.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

29 lutego 2016 wgrałem do modułu komfortu nowe funkcje centralnego zamka. Posiadam obecnie otwieranie i zamykanie szyb z pilota <hura>
Na pewien czas zakodowałem również zamykanie zamków drzwi + bagażnika po przekroczeniu danej prędkości, ale to wyłączyłem, bo powodowało to konieczność dwukrotnego pociągania za klamkę przy wyjściu z auta.
(dzięki bendzji)

1 marca 2016, przy przebiegu 226673KM zostały wymienione do kompletu świece. Wpadł nowy zestaw z górnej półki, czyli 6 świec NGK.
Obrazek
Obrazek

Po drodze został wyeliminowany raz na zawsze wycieka spod korka oleju.
Kupiłem w Kieleckim ASO VW Audi nową uszczelkę wokół korka wlewu oleju.
Obrazek
Obrazek
Niestety nie ograniczyło to wycieku oleju wokół korka do zera.
Ostatecznym lekarstwem okazał się montaż drugiej, dodatkowej uszczelki pod korek. Teraz wreszcie nie cieknie ani kropelka <lol>
Obrazek
Obrazek

Ostatnio przytrafił mi się spory wydatek, ponieważ awarii uległo sprzęgło <zly>
Został włożony komplet z górnej półki. Wleciała tarcza, docisk oraz łożysko z firny Sachs.
Wymiana była robiona 21 kwietnia 2016. Uwierzcie, przejście ze starego sprzęgła na nowe wymaga nauczenia się jazdy swoim autem od nowa :)
Obrazek
Przy okazji w tym samym warsztacie wymieniony została łącznik wydechu.
Innym razem wymieniono tam też poduszkę tylnego mostu.

Ponadto z racji problemu z ręcznym na jednym kole postanowiłem sam wymienić kompletny lewy zacisk hamulcowy.

Nie ukrywam, ze powyższe "zabawy" uszczupliły mój portfel niemal o 2500zł.
Auto (daj Boże) jest już chyba kompletnie odremontowane. Ostatnie miesiące to wreszcie bezstresowa eksploatacja Audi ;)





[ Dodano: 2016-11-04, 21:55 ]
Po wielu miesiącach spędzonych na diagnostyce, naprawach i czytaniu porad w końcu się udało... MÓJ TELEFON POKŁADOWY AEG W KOŃCU JEST 100% SPRAWNY I DZWONI!!! <radocha> <radocha> <radocha>
dzięki bendzji, za istotne porady <okok>
Ostatnio zmieniony 21 mar 2017, 17:49 przez Pawel_7, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 05 lis 2016, 09:15

No gratki wytrwałości , elegancko - teraz każdy kto będzie jechał z tobą będzie udawał Borewicza <lol>

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 06 lis 2016, 09:03

Od jakiegoś czasu miałem pomysły na inne auta. Manual? Automat? LPG? Diesel? Benzyna? Duża limuzyna, a może coś taniego i oszczędnego? Coś z tylnym napędem?

Audi było już ogłoszone na forum i o krok od wystawienia w internecie. Przemyślałem sobie jednak bardzo dokładnie sprawę i nie sprzedam mojego Audi <figielek>

Aut lepszych od tego A6 C5 według moich kryteriów (limuzyna minimum segmentu E, stały napęd 4x4, manual, benzyna z możliwością montażu LPG, minimum te 165KM) jest zaledwie 2 modele:
*BMW E60 X-drive lub *Audi A6 C6 Quattro - których cena z powyższymi wymogami to 30-40tys zł.
Jest tylko jedyna alternatywa... inne, może nowsze A6 C5, co miałem w planach. Jednak ze względu na inwestycje przez te dwa lata ponad 10tys zł w mój wóz, kolejne A6 C5 byłoby zakupem bez sensu. Przecież mogę doposażyć obecne C5 do wymarzonego stanu :) Nie planuje więc sprzedaży Audi w ogóle. Oznacza to długie lata na tym forum i rozpoczęcie prawdziwych modyfikacji <okok>





Telefon AEG:
Pierwszy raz zadzwoniłem z tego sprzętu na najwyższym piętrze pewnego kieleckiego parkinu:
Obrazek Obrazek Obrazek
Aby mieć zawsze zasięg kupiłem antenę GSM zakończoną wtykiem SMA.
Obrazek
bendzji, Byliśmy w błędzie. Zauważyłem, że antena zakończona jest wtykiem SMA, a moduł AEG gniazdem TNC.
Obrazek
Dlatego potrzebna była przejściówka zakończona wtykiem TNC i gniazdem SMA.
Obrazek Obrazek
Jestem zachwycony efektem końcowym:
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 06 lis 2016, 12:04

Aha pisałem gdzieś że była u mnie jakaś przelotka , i dokładanie taka była <okok>

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 08 lis 2016, 09:00

Co myślicie o zrobieniu ze szczotkowanego aluminium pełnej polerki? <cwaniak>
Obrazek

[ Dodano: 2016-11-08, 09:00 ]
Nikt nic nie podpowie?
Lakierowa je bezbarwnym po polerce? Wnęki też polerować czy zostawić czarne?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2017, 19:43 przez Pawel_7, łącznie zmieniany 1 raz.

piotr5839
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 19 paź 2016, 15:21
Lokalizacja: Kielce

Post autor: piotr5839 » 08 lis 2016, 17:26

zostaw czarne <okok>
A6 C5 2.4 TIP

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 08 lis 2016, 20:54

piotr5839, też tak myślę <okok> Na czarnych wnękach nie byłoby widać pyłu z klocków co byłoby dużym plusem.
Ale tak to polerować na lustro czy zostawiać szczotkowane alu?

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 08 lis 2016, 21:52

Pawel_7, polerka <okok>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga