
Audi A6 2.8 Quattro
Fajna maszyna, kolorek jest super, wnętrze też ok, szkoda że kiera nie jest multimedialna. Mi osobiście nie podobają się te lampy i nie przepadam za chromem ( u mnie właśnie powoli znika 

AUDI S6 340KM 2000r - wreszcie V8
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
BMW E46 330d 184KM 2001r - genialne auto
Escort 1.6 16V 90KM 1995r - krótka przygoda
Astra 1.4 60KM 1993r - pierwsze własne auto
Witam, panowie możecie mi powiedzieć czy po zdjęciu tej dużej plastikowej osłony silnika powinno być widać cały pasek rozrządu ? Auto stało u mechanika na wymianie termostatu i wydaje mi się że wcześniej pasek rozrządu był ledwo widoczny nawet po zdjęciu obudowy.
I tak z innej beczki nie wiem czy poruszane na forum ale natrafiłem na coś takiego:
http://www.3zero3motorsports.com/store/ ... -8l-30v-v6
Zestaw do uturbienia 2.8 i zrobienie z niego 300KM, wiem że cena też astronomiczna, ale gdybym dostawał zagraniczne wypłaty to może bym się skusił bo uwielbiam tuning mechaniczny, tylko jest nie na moją kieszeń
I tak z innej beczki nie wiem czy poruszane na forum ale natrafiłem na coś takiego:
http://www.3zero3motorsports.com/store/ ... -8l-30v-v6
Zestaw do uturbienia 2.8 i zrobienie z niego 300KM, wiem że cena też astronomiczna, ale gdybym dostawał zagraniczne wypłaty to może bym się skusił bo uwielbiam tuning mechaniczny, tylko jest nie na moją kieszeń

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
gdyby cena była w zł mozna by sie nad tym zastanowic
mysle jednak ze lepiej i taniej byłoby zrtobic swap na 2.7bit. Znajomy miał kiedys z allroada anglika taki silnik zrobiony na 300KM chciał 4000zł z przekladka za niego. Pozdo 


Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
Panowie zima na całego
Jak w waszym regionie? Z garażu to dzisiaj tylko ja wyjechałem, obok zaparkowany peugeot 307 i zafira ni hu hu, łopatami trzeba było wspomóc. Wgl mam nowego zimowego trepa, i nie zauważyłem że chyba na Skandynawie jest, bo ma miejsca na wkręcenie kolcy. Aż musiałem chlapacze na zimę kupić bo u mnie takim czarnym kamieniem sypią, i wciska się do opony a potem o karoserię obija, dobrze że się ogarnąłem na czas to odprysków nie mam.
Aaa i jak ze zdjęciami na nowy kalendarz, w regulaminie jest napisane coś takiego (Zdjęcia mają nawiązywać do pory roku) Więc jak, w tym roku zima?

Aaa i jak ze zdjęciami na nowy kalendarz, w regulaminie jest napisane coś takiego (Zdjęcia mają nawiązywać do pory roku) Więc jak, w tym roku zima?

Panowie mam parę pytań, autem jeżdżę już rok a nadal nie wszystko o nim wiem. A mianowicie:
Do czego służą te czujniki? Cały czas myślałem że od alarmu, ale próbowałem otwierać szyby i wkładać rękę do środka, i nic nie wyje, jest dioda za kierownicą, ale nie mruga, na ramce drzwi nie ma żadnego przycisku, a w drzwiach nie ma diody. Czyżbym miał nieoryginalny alarm, czy co to wgl jest? Bo na forum nie spotkałem się jeszcze z takim problemem, chyba że Âźle szukałem.
Po drugie mam blokadę bear-lock
Czy możliwe że wtedy też zakładany był ten alarm? I taka blokada bardzo by mi się przydała, niestety kluczyk złamany..
miałem tak od czasu kupna, a oryginalny serwis nie odpowiada na moje maile i telefony 
Przepraszam za jakość zdjęć ale na szybko robione telefonem w niedoświetlonym garażu
Do czego służą te czujniki? Cały czas myślałem że od alarmu, ale próbowałem otwierać szyby i wkładać rękę do środka, i nic nie wyje, jest dioda za kierownicą, ale nie mruga, na ramce drzwi nie ma żadnego przycisku, a w drzwiach nie ma diody. Czyżbym miał nieoryginalny alarm, czy co to wgl jest? Bo na forum nie spotkałem się jeszcze z takim problemem, chyba że Âźle szukałem.
Po drugie mam blokadę bear-lock


Przepraszam za jakość zdjęć ale na szybko robione telefonem w niedoświetlonym garażu
Ostatnio zmieniony 27 sty 2014, 18:38 przez MarioMAX, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Masz dołożony alarm (to są jego czujniki) i musi on mieć swój pilot do tego - w swojej A6 też miałem dołożony (firmy sikura - coś jak to ). Był pilot oraz mini brelok z wtykiem pasujący do gniazdka przy diodzie LED - do rozbrojenia alarmu gdyby pilot przestał działać.
Jak zamykałem ORI pilotem to auto zamykało się bez alarmu, jak tym od alarmu to załączał się alarm i domykały szyby.
Blokada skrzyni mogła być dołożona w zupełnie innym czasie.
Jak zamykałem ORI pilotem to auto zamykało się bez alarmu, jak tym od alarmu to załączał się alarm i domykały szyby.
Blokada skrzyni mogła być dołożona w zupełnie innym czasie.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dołożony alarm w C5 o niebiosa lepszy niż ORI - gdzie wystarczy łamakiem zamek w drzwiach przekręcić i rozbrajamy alarm
- było już o tym na forum i bez obaw - złodziejom o tym nie podpowiadam - oni doskonale już dawno o tym wiedzą... Nie od dziś to wiadomo, że nieświadomi właściciele Audic odkrywają tę gorzką prawdę po fakcie...

Powakacyjne mycie (swoją drogą polecam wosk na mokro
)
Jedyne co się w autku zmieniło to wleciał xenon i wywaliłem ramkę rejestracji, teraz zamówiony plast-dip i grill oraz obramowanie tylnej rejestracji poleci w czarny
Wreszcie koło domu robią drogę
więc jednak będzie większa felga
[ Dodano: 2013-09-04, 19:17 ]
Jeszcze takie małe pytanko, ile plastidipa powinienem zamówić, aby pomalować tylną blendę, boczne listwy drzwiowe, ramkę grila i tą dokładkę na tylnym zderzaku (gdzie znajduje się oryginalnie parktronic?) Chciałbym nałożyć 6 warstw

Jedyne co się w autku zmieniło to wleciał xenon i wywaliłem ramkę rejestracji, teraz zamówiony plast-dip i grill oraz obramowanie tylnej rejestracji poleci w czarny

Wreszcie koło domu robią drogę



[ Dodano: 2013-09-04, 19:17 ]
Jeszcze takie małe pytanko, ile plastidipa powinienem zamówić, aby pomalować tylną blendę, boczne listwy drzwiowe, ramkę grila i tą dokładkę na tylnym zderzaku (gdzie znajduje się oryginalnie parktronic?) Chciałbym nałożyć 6 warstw
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2013, 16:15 przez MarioMAX, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Witamtomekkk1 pisze:Masz dołożony alarm (to są jego czujniki) i musi on mieć swój pilot do tego
Jeżeli chodzi o drugi dostawiany alarm to zapewne jest lub był lecz nie koniecznie musiał mieć oddzielnego pilota... mogła to być wersja bezpilotowa (tzn. sterowana z modułu komfortu który sterowany jest z oryginalnego pilota).
Jak znam życie to centralka jest za osłoną pod nogami kierowcy. Trzeba odczytać model z centralki i wszystko będzie jasne.
Jeżeli dokładanego alarmu nie ma to polecam założenie i to najlepiej wersji bezpilotowej np. Titan 300 lub Seo Perfect. Odradzam natomiast czujniki ultradźwiękowe (takie jak na Twoim zdjęciu). Dużo lepiej zastosować czujnik udarowy.
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem felg do Audioli, z tego co usłyszałem oryginalne Mercedesa AMG 17" ile w tym prawdy to nie wiem ale oznaczenia są KBA 45554
Wiem że tylko 17-nastki ale gruntowa droga do mojego domu to katorga dla zawieszenia
No, a więc obecnie wyglądają tak:
Jak skończę, będzie rant lusterko i czarny środek
Edit:
Wlany dzisiaj olej Valvoline Max Life 10w40
Nowy filtr oleju
Wyczyszczona całkowicie odma plus nowe rurki (wreszcie autko nie faluje na LPG)
Nowy ezektor
Zmatowiłem wszystkie felgi, teraz tylko rozpuszczalnik lakieru i rant w polerkę, i mam pytanko do znawców, nie wiecie może, jak i czym pozbyć się bezbarwnego lakieru/folii ? z oryginalnie polerowanych felg ? Dodam że rant wygląda na spolerowany lecz nie na lustro, tylko ma takie rowki. Jak piszę niejasno, to proszę napisać, postaram się dodać zdjęcie.
[ Dodano: 2014-01-20, 18:41 ]
Witam ponownie, żeby nie było że z autkiem się nic nie dzieje, to właśnie jest nowe radyjko (2din nie będzie ze względu na technologie trudno dostępne elementy, no i cenę przede wszystkim) I wleciała kierownica poliftowa, która jest moim zdaniem o niebo ładniejsza od przedlifta (trójramienna jakoś do mnie nie przemawia)
No i będzie taka felga na lato (pozostało dokończyć polerować rant):
Planuję jeszcze dolne listwy drzwiowe i tylny "dyfuzor" pomalować plastidipem, oraz zamontować owalne końcówki wydechu (okrągłe mi się nie podobają)
Będzie gleba -30mm Eibach Pro-Kit, nie wiem jeszcze jak się to będzie sprawować na ori amorkach
Szukam również samej beżowej skóry na podłokietnik, jak ktoś wie gdzie można dorwać to proszę o PW
Również jak ktoś posiada, niekoniecznie nowe Eibach-y -30mm do Quattro, sedan to proszę o info, pozdrawiam
[ Dodano: 2014-03-27, 19:38 ]
Wreszcie nowy lać!
Za tydzień pastdip w ruch i listwy boczne na czarno oraz tylny dyfuzor, aha, no i wydech na zewnątrz ;-D
Wiem że tylko 17-nastki ale gruntowa droga do mojego domu to katorga dla zawieszenia

No, a więc obecnie wyglądają tak:
Jak skończę, będzie rant lusterko i czarny środek

Edit:
Wlany dzisiaj olej Valvoline Max Life 10w40
Nowy filtr oleju
Wyczyszczona całkowicie odma plus nowe rurki (wreszcie autko nie faluje na LPG)
Nowy ezektor
Zmatowiłem wszystkie felgi, teraz tylko rozpuszczalnik lakieru i rant w polerkę, i mam pytanko do znawców, nie wiecie może, jak i czym pozbyć się bezbarwnego lakieru/folii ? z oryginalnie polerowanych felg ? Dodam że rant wygląda na spolerowany lecz nie na lustro, tylko ma takie rowki. Jak piszę niejasno, to proszę napisać, postaram się dodać zdjęcie.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2014-01-20, 18:41 ]
Witam ponownie, żeby nie było że z autkiem się nic nie dzieje, to właśnie jest nowe radyjko (2din nie będzie ze względu na technologie trudno dostępne elementy, no i cenę przede wszystkim) I wleciała kierownica poliftowa, która jest moim zdaniem o niebo ładniejsza od przedlifta (trójramienna jakoś do mnie nie przemawia)
No i będzie taka felga na lato (pozostało dokończyć polerować rant):
Planuję jeszcze dolne listwy drzwiowe i tylny "dyfuzor" pomalować plastidipem, oraz zamontować owalne końcówki wydechu (okrągłe mi się nie podobają)
Będzie gleba -30mm Eibach Pro-Kit, nie wiem jeszcze jak się to będzie sprawować na ori amorkach
Szukam również samej beżowej skóry na podłokietnik, jak ktoś wie gdzie można dorwać to proszę o PW
Również jak ktoś posiada, niekoniecznie nowe Eibach-y -30mm do Quattro, sedan to proszę o info, pozdrawiam
[ Dodano: 2014-03-27, 19:38 ]
Wreszcie nowy lać!
Za tydzień pastdip w ruch i listwy boczne na czarno oraz tylny dyfuzor, aha, no i wydech na zewnątrz ;-D
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2014, 19:29 przez MarioMAX, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt: