Witam wszystkich,
Na forum trafiłem dzięki kilkaoma ciekawych opisów i podpowiedzi, które bardzo mi się przydały w odratowaniu A6-ki po zakupie. Dlatego postanowiłem również podzielić się co i jak z autem.
Przygoda zaczęła się od zakupienia A6 C5 2.5 TDI AFB model 2000r.
Wyposażenie A6:
-Skórzana tapicerka
-Klimatyzacja dwustrefowa
-Podgrzewane lusterka
-Elektryczne szyby x 4 + domykanie/otwieranie z pilota
-Pełne elektryczne siedzenia x 2
-dzielona kanapa tyla + podłokietnik
-halogeny przód
-Lusterko fotochromatyczne
-tempomat
-Sterowanie z kierownicy
- Nagłośnienie seria + zmieniarka + sub.
- i reszta o której nie pamiętam

Zdjęcia po zakupie auta:
Następnie zabrałem auto do mojej pracy, gdzie są spore możliwości na ratowanie aut

Lista napraw/regeneracji:
Standard
Olej 5w30 Castrol + Filtr + Filtr powietrza + filtr kabinowy ( Ozonowanie )
1. Regeneracja zamka kierowcy. ( Objawy brak reakcji na pilot, brak oświetlenia wewnątrz, )
2. Naprawa uszkodzonej podpory wału + regeneracja przegubów wału.
3. Wymiana promieniowego uszczelnienia wału ( reduktora )
4. Przegląd klocków przód tył. (Wymiana tarcz tył ATE + klocki Ferrodo
5. Regeneracja wentylatora klimatyzacji
6. Wymiana oleju w Torsenie + wymiana uszczelniacza z prawej strony
7. Sprawdzenie układu wydechowego + wymiana uszczelki przy Turbinie
8. Nowa rura do turbiny ( puszka filtra - turbina )
9. Przepływomierz ory. BOsch
10. Zawór N75
11. Wymiana wszystkich przewodów podciśnieniowych + sprawdzenie szczelności
12. Naprawa modułu komfortu ( brak podświetlenia nóg i drzwi po otworzeniu )
13. Wymiana lampy lewy tył
14. Wymiana termostatu + Czujnik G62 oryg. + Płyn G12 Oryg.
Następnie auto trafiło znów pod moje ręce, aby przygotować go w nietypowy sposób lakierowania + ręczne malowanie.
+ Felgi
i efekt końcowy.