Trochę się pochwalę ale samochód jak się okazało jest w tragicznym stanie
i pomału go sobie naprawiam (nie chciałem go sprzedawać w takim stanie jakim jest

Auto ma rzekomo 290 tyś przebiegu i z początku miały być tylko do wymiany przednie mechanizmy szyb no i wahacze z przodu.
Oczywiście podczas użytkowania auta wyszły kolejne wady tego auta, które opiszę później i zapytam Was o rady

Pozdrawiam!
MODEL:
Audi A6 Sedan
SILNIK:
2.8 APR 193km
NAPĘD:
Quattro
SKRZYNIA:
Tiptronic
WYPOSAŻENIE
Skórzane fotele + przednie podgrzewane + pełna elektryka
Nagłośnienie BOSE
Roleta tylnej szyby
Oryginalne podwójne szyby
Nawigacji brak (a powinna być)
Coś tam pewnie jeszcze by się znalazło
[center]Zdjęcia auta chwilę po kupnie[/center]
[center]
PLANY, NAPRAWY:

Wymiana wahaczy, tulei, przegubów
Wymiana amortyzatorów (przedni prawy coś niżej siedzi , autem buja..)
Naprawa elektroniki w aucie - FIS pokazuje cały czas wykrzyknik w nawiasach, grzanie fotela kierowcy, elektryczne szyby
Odnowa wnętrza
Wymiana pompy wspomagania
Wymiana końcowych tłumików i sond
Coś na pewno jeszcze tu dodam...
Prosiłbym też o pomoc w tym problemie z FISEM jak i z mocą silnika. Auto na gazie (zakładałem nowy) i na benzynie chodzi tak samo czyli słabo jedzie. Na 5ce przy 100kmh i wciśnięciu gazu do dechy (ale bez redukowania) nie przyśpiesza praktycznie nic. Z tego co zauważyłem to auto przy wciśnięciu gazu więcej niż pół nic nie przyśpiesza. Jakby przepustnica dawała tylko 50%... Nie znam się za bardzo na audi i nie wiem co z tym zrobić bo też nie mam na tyle duzo pieniędzy żeby odstawić do mechanika i wszystko na raz zrobić

Też auto przy skręcaniu do oporu przy powolnej jeździe dziwnie się zachowuje. Wiadomo przeguby są do wymiany ale to jest coś takiego jak tarcie tego typu że jedno koło skręci a drugie jest jakby przeciągane... ciężko to wytłumaczyć

Może coś poradzicie dla mnie. Hej!
[center]Moje skarby
