xan, zaczynam żałować że mi turbuleum się nie sypie bo od razu bym robił hybrydy i podjazd do stage 2
gratuluje wykresu i oby udało się ogarnąć ten soft
pzdr
A6 C5 2.7TT hybrydy K03, elt-ec, fmic
-
Online
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 05 maja 2016, 22:19
- Lokalizacja: Śląsk
- xan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 173
- Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Hehe, mi też się nie sypało. Trzymało doładowanie i jeździło. Turbo było trochę zapocone ale chyba to norma. Wykres na pewno da się ogarnąć bo bardzo ładnie auto reagowało na tuning. Muszę tylko się zgrać z czasem z ludźmi którzy to ogarniają. Jak będą efekty to na pewno się pochwalęjoter82 pisze:xan, zaczynam żałować że mi turbuleum się nie sypie bo od razu bym robił hybrydy i podjazd do stage 2
gratuluje wykresu i oby udało się ogarnąć ten soft
Dzięki, ważyłem, ale miałem dużo gratów w bagażniku (amorki ze sprężynami, drugi akumulator i inne śmieci ) i do tego mam LPG. Auto ważyło 1800 KG (+/- 10KG). Jak kiedyś ważyłem po chipie to było chyba 1720KG.emilzizi pisze:Xan,gratulacje wyniku
Ważyłeś auto ?
Dzięki, sprzęgło chodzi odrobinę ciężej ale nie ma drastycznej różnicy w porównaniu z tym co było wcześniej.racesupport pisze:super wynik jak Ci działa pedał sprzęgła po przesiadce na RS4 ? ja mam z S2 docisk i dość ciężko chodzi...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga