Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 2.7TT hybrydy K03, elt-ec, fmic

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 03 sty 2017, 09:10

joter82 pisze:nie ma bata na roczek do swojej robie stage1 bo aż mnie boli jak czytam o Waszych modach :]
Zdecydowanie polecam. Przez pewien czas czujesz się jakbyś dopiero co nowe auto kupił. A Ty znalazłeś już 2.7TT?

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 04 sty 2017, 13:27

xan pisze:A Ty znalazłeś już 2.7TT?
przecież napisałem, że na roczek będzie stage1 ;]

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 04 sty 2017, 16:23

Hehe można auta jeszcze nie mieć a już planować mody ;) Sam chip daje naprawdę dużo i poprawa jest bardzo odczuwalna zwłaszcza jak się wywali katy. Stage 2 (o ile moje mody można nazwać stage 2) to już w ogóle kosmos. Dalej nie będę modzil bo daily car musi wcześnie wstawać i długo jeździć a poza tym koszty robią się już znacznie wyższe. Niestety wadą każdych modów jest to że po czasie zaczyna brakować mocy ale na to chyba nie ma rady :/

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 sty 2017, 17:34

xan pisze:Niestety wadą każdych modów jest to że po czasie zaczyna brakować mocy ale na to chyba nie ma rady :/
Z tym, że szybko brakuje mocy to zgadzam się w całej rozciągłości, dlatego opcje są dwie: nie iść na pełny ogień tylko stopniowo zwiększać moc lub coś co ja robię, a mianowicie jak już dłużej bitem latam i wydaje mi się, że auto nie jedzie itp. to przez tydzień biorę auto o szumnej mocy 116 rumaków i jak znowu wsiadam do 2.7 to emocje zaczynają się od nowa <rotfl>
motostacja - części samochodowe.

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 05 sty 2017, 09:21

Mazdomania pisze:itp. to przez tydzień biorę auto o szumnej mocy 116 rumaków i jak znowu wsiadam do 2.7 to emocje zaczynają się od nowa <rotfl>
hehe
robię identycznie, biore 1.2 o szatańskiej mocy 75 kuca mojej żonki, co się nagadam przy tym że to w ogóle nie jedzie i nie ma prawa poruszania się po drogach utwardzonych to mi pokazuje że mam nierówno pod sufitem, ale jak wsiadam ponownie do swojej karocy to znowu banan przez jakiś czas.

Nie mniej jednak, ten stage1 to minimum, które ten silnik powinien posiadać i taki mam plan na okrągły rok od zakupu + eibachy - jak to ogarne to XAN, ustawimy spocik gdzieś w połowie drogi: może Grom ? ;)

pozdro

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 05 sty 2017, 11:29

Moja żona miała arose 1.0 to tez czasami jeździłem sobie żeby mój później cieszył bardziej. Później dostawałem ochrzan że jej paliwo wyjezdzilem bo trzeba było go piłować żeby jechał jako tako <lol> Teraz ma E46 170KM i od tego czasu każdy jeździ swoim autem. Ja swojego nie chce jej już dawać bo nie jest zbyt delikatna jeśli chodzi o auta, poza tym trochę za bardzo zeszła w dół na tych eibachach i się żonka boi że mi coś urwie . :)

joter82, Grom jak najbardziej mi pasuje choć będziesz miał dużo więcej niż połowę drogi.
Można zrobić nawet wcześniej spota :)

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 06 sty 2017, 00:03

Ile kosztowalo cow w sumie podniesienie mocy ?
Te czarne felgi nie pasuja temu autku
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 06 sty 2017, 13:12

Krix0 pisze:Te czarne felgi nie pasuja temu autku
Jednym się podobają, innym nie. :)
Krix0 pisze:Ile kosztowalo cow w sumie podniesienie mocy ?
Części:

- Turbo - 3k
- wydech -1.5k
- downpipe RS4 - 300
- wtryski 440cc - 700
- pompa paliwa - 250
- sprzęgło RS4 + kevlar - 1k
- fmic - 1,1k
- obrobienie głowic 1,1k
- uszczelki, rurki itd - 500
- olej Valvoline - 150
- koszty dodatkowe (wysyłka sprzęgła do obicia, wysyłka głowic itd) - ok 100zł

+ strojenie i robota ale to już zależy od tego kto będzie robił modyfikacje bo rozstrzał jest dość duży.

krzysparco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
Lokalizacja: Sanok

Post autor: krzysparco » 06 sty 2017, 14:25

Obecnie mam A6 C6 3.0 TDI ale następne będzie C5 allroad 2.7 T. Super masz środek właśnie taki lubie ;)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 06 sty 2017, 20:12

krzysparco pisze:Obecnie mam A6 C6 3.0 TDI ale następne będzie C5 allroad 2.7 T. Super masz środek właśnie taki lubie
Dzięki, też lubię jasne wnętrza. Allroady fajne auta, a 2.7TT to już w ogóle! <okok>

Tak teraz prezentuje się moja "od tyłu" :) Końcówki weszły idealnie we wnęki w zderzaku.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 cze 2017, 23:19 przez xan, łącznie zmieniany 1 raz.

krzysparco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
Lokalizacja: Sanok

Post autor: krzysparco » 07 sty 2017, 01:44

Super wygląda :)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 sty 2017, 17:17

Wiem, że to tylko kreski, ale czekam na wykres momentu z obciążeniówki. ;)
motostacja - części samochodowe.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 07 sty 2017, 20:06

Kreski będą pewnie niebawem ale raczej z inercji bo u nas jest tylko V-Tech a póki co ciężko mi zorganizować wolny dzień aby się wybrać gdzieś dalej. Sam jestem ciekawy ile wyjdzie. :) Muszę się jeszcze dowiedzieć czy mi shamuja auto na continentalach zimowych 91H bo może być indeks za niski.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2017, 20:08 przez xan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 07 sty 2017, 20:08

xan, wydech brałeś od Patryka? Jaką masz średnice końcówek?
Ramki pod tablice masz zajebista ;)
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 07 sty 2017, 20:13

xan pisze:xan, wydech brałeś od Patryka? Jaką masz średnice końcówek?
Tak, po małych przebojach jednak wziąłem od niego ten wydech i downpipe z RS4 ;) Końcówki mają 90mm. Wszystko opisałem w poście na pierwszej stronie.
emilzizi pisze:Ramki pod tablice masz zajebista
Cicho bo bana dostanę za promocję :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga