A6 C5 2.7 BT (ABT)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 26 lip 2015, 20:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
A6 C5 2.7 BT (ABT)
Witam, otóż po długim poszukiwaniu, rozmyślaniu pomiędzy silnikami 4.2 czy 2.7. Wypadło na 2.7 BT.
Samochód z 2003 "BES"r. przebieg 247 tys km. Niemiec przy 213 zrobił pełen rozrząd z pompom wody. W marcu napełniona i odgrzybiona klimatyzacja. Nowe klocki i tarcze. Tiptronic quattro. Moc podniesiona w warsztacie Audi ABT na 213 KW - 290 KM - 450 nm. Zbiera się naprawdę ładnie. W drodze powrotnej 140-160 i bardzo dynamiczna jazda wg. FIS wyszło 13 L. Skrzynia chodzi płynnie. Później postaram się wrzucić jakieś zdjęcia.
Pozdrawiam
Na razie takie zdjęcia podglądowe.
Lepsze wrzucę jak go wypiorę. i pożyczę jakiś dobry aparat....
Z wyposażenia to tak z pamięci:
- Bixenony
-folete recaro
- podgrzewane siedzenia przód + tył
- tempomat
- czujnik parkowania przód + tył
- podgrzewana kierownica ( nawet nie wiedziałem :P )
reszta standart.
Do zrobienia mam tylni dyfuzor ( listwa pod czujniki )
Tłumiki końcowe + środkowy ( pewnie kupię os S6 od pisiego )
Edit.:
Nowe zdjęcia po wypolerowaniu
Z początku falowały mi obroty - winowajcą była kierownica powietrza. Co śmieszne w serwisie Audi zapłaciłem 63 zł a na allegro wołają 119 zł
Przy prędkości ok 120 km/h delikatnie drgał cały przód a przy hamowaniu jeszcze bardziej, okazało się, że wszystkie opony są do wymiany ( jak u wulkanizatora to patrzyłem to same ósemki ). Znawcy 2.7 BT niech podpowiedzą jak fachowo i dokładnie nazywa się wąż rurka ( harmonijka ) z tyłu silnika co wychodzi od odmy ?
Samochód z 2003 "BES"r. przebieg 247 tys km. Niemiec przy 213 zrobił pełen rozrząd z pompom wody. W marcu napełniona i odgrzybiona klimatyzacja. Nowe klocki i tarcze. Tiptronic quattro. Moc podniesiona w warsztacie Audi ABT na 213 KW - 290 KM - 450 nm. Zbiera się naprawdę ładnie. W drodze powrotnej 140-160 i bardzo dynamiczna jazda wg. FIS wyszło 13 L. Skrzynia chodzi płynnie. Później postaram się wrzucić jakieś zdjęcia.
Pozdrawiam
Na razie takie zdjęcia podglądowe.
Lepsze wrzucę jak go wypiorę. i pożyczę jakiś dobry aparat....
Z wyposażenia to tak z pamięci:
- Bixenony
-folete recaro
- podgrzewane siedzenia przód + tył
- tempomat
- czujnik parkowania przód + tył
- podgrzewana kierownica ( nawet nie wiedziałem :P )
reszta standart.
Do zrobienia mam tylni dyfuzor ( listwa pod czujniki )
Tłumiki końcowe + środkowy ( pewnie kupię os S6 od pisiego )
Edit.:
Nowe zdjęcia po wypolerowaniu
Z początku falowały mi obroty - winowajcą była kierownica powietrza. Co śmieszne w serwisie Audi zapłaciłem 63 zł a na allegro wołają 119 zł
Przy prędkości ok 120 km/h delikatnie drgał cały przód a przy hamowaniu jeszcze bardziej, okazało się, że wszystkie opony są do wymiany ( jak u wulkanizatora to patrzyłem to same ósemki ). Znawcy 2.7 BT niech podpowiedzą jak fachowo i dokładnie nazywa się wąż rurka ( harmonijka ) z tyłu silnika co wychodzi od odmy ?
Ostatnio zmieniony 16 gru 2015, 12:46 przez redpoint, łącznie zmieniany 8 razy.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- adrian1115
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 09 paź 2015, 17:46
- Lokalizacja: Mielec
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga