Samochód z 2003 "BES"r. przebieg 247 tys km. Niemiec przy 213 zrobił pełen rozrząd z pompom wody. W marcu napełniona i odgrzybiona klimatyzacja. Nowe klocki i tarcze. Tiptronic quattro. Moc podniesiona w warsztacie Audi ABT na 213 KW - 290 KM - 450 nm. Zbiera się naprawdę ładnie. W drodze powrotnej 140-160 i bardzo dynamiczna jazda wg. FIS wyszło 13 L. Skrzynia chodzi płynnie. Później postaram się wrzucić jakieś zdjęcia.
Pozdrawiam
Na razie takie zdjęcia podglądowe.
Lepsze wrzucę jak go wypiorę. i pożyczę jakiś dobry aparat....
Z wyposażenia to tak z pamięci:
- Bixenony
-folete recaro
- podgrzewane siedzenia przód + tył
- tempomat
- czujnik parkowania przód + tył
- podgrzewana kierownica ( nawet nie wiedziałem :P )
reszta standart.
Do zrobienia mam tylni dyfuzor ( listwa pod czujniki )
Tłumiki końcowe + środkowy ( pewnie kupię os S6 od pisiego )
Edit.:
Nowe zdjęcia po wypolerowaniu

Z początku falowały mi obroty - winowajcą była kierownica powietrza. Co śmieszne w serwisie Audi zapłaciłem 63 zł a na allegro wołają 119 zł

Przy prędkości ok 120 km/h delikatnie drgał cały przód a przy hamowaniu jeszcze bardziej, okazało się, że wszystkie opony są do wymiany ( jak u wulkanizatora to patrzyłem to same ósemki ). Znawcy 2.7 BT niech podpowiedzą jak fachowo i dokładnie nazywa się wąż rurka ( harmonijka ) z tyłu silnika co wychodzi od odmy ?