220zł i zrobione na miejscu bo w Czestochowie jest FMIC firma i robi przewody od ręki. A przewody firmy HEL
A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Końcówki z nierdzewki W sumie praktycznie wychodzi tyle samo jakby kupić nowe lepszej firmy, a te przewody przeżyją pewnie auto.
Do dorobienia na miejscu ściągałeś wszystkie na wzór czy mieli ?
Do dorobienia na miejscu ściągałeś wszystkie na wzór czy mieli ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
tak chyba nierdzewka. Zwykłe przewody gumowe kosztują 30zł. Ale tutaj chodziło o to żeby były w oplocie bo podobno lepiej czuć hamulce bo nie puchną.
Napisałem do jakiego auta i tyle. Tam jest koło 33-34cm przewodu i tyle. Oryginalny gumowy też tyle ma.
A znowu te miedziane na zacisk to zamiast kupować dedykowane to kupiłem gotowe do samodzielnego wygięcia 30cm bo ori mają 25cm i sam sobie dopasuje.
mały update.
kupiłem dyfer pod skrzynie 6 biegów. Dyfer CUB który zostanie połączony ze skrzynią DQT z 2.5 tdi o najkrótszym przełożeniu. Dyferek ładnie odmaluje, wymienie może gumy trzymające dyfer i uszczelnienia i będzie czekać aż dokupie skrzynie biegów, wał i wybierak
kosztowało tyle co złom więc akurat.
kolejny update
żółci przyjaciele dosłali uszczelki lamp.
55zł za komplet.
Jakość wykonania bez szału ale muszę przymierzyć do lamp. Moje są potargane więc i tak chyba będzie lepiej na takich.
kolejne działania
idzie wiosna więc powoli odnowię felgi. Sprawdze gumę w spreju bo jeszcze się tym nie bawiłem i zobaczymy czy da radę. Ogólnie felgi mają kolor antracyt i na to poszedł czarny mat.
Ogólnie ja bardzo lubie ciemne koła więc akurat szkoda tylko że rantu felgi nie mają ale to może kiedyś.
3 felgi już pomalowane.
nowe chińskie uszczelki lamp, całkiem dobrze pasują. Lampy brudne :P nie są tak wypisakowane.
wjechała też mata bagażnika, całkiem fajna, miekka, ładnie pachnie.
taka różnica przed i po malowaniu
i pomału zaczynam rozkręcać dyfer CUB pod 6 biegów. Powoli sobie będe go odnawiać.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Jeśli chcesz mam do oddania za cenę wysyłki i ewentualnie piwko obudowę lampy od przed lifta ale wszystkie uchwyty ma idealne bo widzę że masz klejone na żywicę i matę szklaną ale lepiej przyspawać!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Dzięki ale mi to nie przeszkadza pomaluje na czarno tylko żeby tak nie rzucało się w oczy.
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Mata do bagażnika trafiła CI się naprawdę gumowa czy plastikowa ? Ja zamówiłem u siebie około rok temu to taki plastik że szo0k ..
Ale lepsze to niż ma mi się coś ewentualnie wylać.. Dużo Cię taka kosztowała ?
Ale lepsze to niż ma mi się coś ewentualnie wylać.. Dużo Cię taka kosztowała ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Mata jest mięciutka jak ręcznik śmiało można kupować.
Jeśli ktoś myślał że już nic się nie dzieje to spiesze z wyjaśnieniem
- urwany kabelek od czujnika poziomu ksenonu, niestety tak się urwał że nic z tym nie zrobie, musze kupić wtyczke i przelutować.
- odebrałem z piaskowania w końcu zaciski, rzuciłem je od razu w podkład epoksydowy i zaraz pojadą do malowania.
- wjechały letnie koła, niestety dystans 20mm nie pasuje ani na przód ani na tył, będzie ocierać. Muszę pomyśleć czy 15mm nie założyć żeby pasowało i na lato i na zimę.
dzisiaj zmiana manetki od kierunków i już przerywacz sam nie cyka.
chciałem też olej w skrzyni zmienić ale niestety nie mam takiej nasadki Spline m16 z otworem w środku i nie dałem rady odkręcić, nasadka zamówiona więc zostaje ta robota na za tydzień.
klucz do korków skrzyni biegów, wtyczka czujnika poziomu ksenonów oraz osłona przegubu pierwsza lepsza kupiona
kolejne działania dzisiaj.
- wymiana osłony przegubu, czyszczenie wszystkiego i smarowanie na nowo. Bez wyciągania półosi spokojnie można to zrobić.
- potem przelutowanie wtyczki od czujnika poziomu ksenonów, natomiast błąd nie daje się skasować, chyba czujnik też padł. Wtyczke zmieniłem bo kabel jeden był wyrwany
- odebrałem też z malowania zaciski i od razu zabrałem się za składanie
Nowe wszystkie gumki i uszczelnienia, nowe przewody miedziane, nowe elastyczne przewody w oplocie. Tłoczki zostały bo są idealne.
Wkrótce może kupię tarcze i klocki.
Dzisiaj znowu trochę pracy:
- zająłem się prawą stroną pod listwami, rdza została mam nadzieje na chwile powstrzymana oby dłuższą chwilę
Dokładne oczyszczenie, potem Rstop, potem 2-3 warstwy farby okrętowej. Przy okazji wygłuszyłem drzwi 2.5mm matą.
listwy na klej do szyb wleciały.
i drugą strone dziś dokończyłem.
obecnie do działania mam:
- czujnik poziomowania, kupiłem używany ale widzę że skończy się na nowym bo coś nie chce działać nadal. Ale to najpierw sprawdzę jeszcze na kablu co i jak dokładnie.
- doszła zaślepka zaworu Kombi więc już mam wszystko do założenia intercoolera centralnego, no może jeszcze jakieś płaskowniki żeby miał na czym go powiesić.
- muszę sprawdzić wtyczkę i wiązke haka bo jak sprawdzałem kiedyś to nie było światła stopu a teraz będe często używać przyczepy żeby wozić jakieś graty.
- w dalszym planie zrobienie w końcu tej komunikacji z silnikiem i rozrząd oraz hamulce większe które czekają na założenie tylko brakuje jeszcze klocków
Edit:
z racji wyposażenia się w ziemię budowlaną auto obecnie pomaga w wożeniu różnych gratów i ciąga przyczepkę czy lawetę.
Jeśli ktoś myślał że już nic się nie dzieje to spiesze z wyjaśnieniem
- urwany kabelek od czujnika poziomu ksenonu, niestety tak się urwał że nic z tym nie zrobie, musze kupić wtyczke i przelutować.
- odebrałem z piaskowania w końcu zaciski, rzuciłem je od razu w podkład epoksydowy i zaraz pojadą do malowania.
- wjechały letnie koła, niestety dystans 20mm nie pasuje ani na przód ani na tył, będzie ocierać. Muszę pomyśleć czy 15mm nie założyć żeby pasowało i na lato i na zimę.
dzisiaj zmiana manetki od kierunków i już przerywacz sam nie cyka.
chciałem też olej w skrzyni zmienić ale niestety nie mam takiej nasadki Spline m16 z otworem w środku i nie dałem rady odkręcić, nasadka zamówiona więc zostaje ta robota na za tydzień.
klucz do korków skrzyni biegów, wtyczka czujnika poziomu ksenonów oraz osłona przegubu pierwsza lepsza kupiona
kolejne działania dzisiaj.
- wymiana osłony przegubu, czyszczenie wszystkiego i smarowanie na nowo. Bez wyciągania półosi spokojnie można to zrobić.
- potem przelutowanie wtyczki od czujnika poziomu ksenonów, natomiast błąd nie daje się skasować, chyba czujnik też padł. Wtyczke zmieniłem bo kabel jeden był wyrwany
- odebrałem też z malowania zaciski i od razu zabrałem się za składanie
Nowe wszystkie gumki i uszczelnienia, nowe przewody miedziane, nowe elastyczne przewody w oplocie. Tłoczki zostały bo są idealne.
Wkrótce może kupię tarcze i klocki.
Dzisiaj znowu trochę pracy:
- zająłem się prawą stroną pod listwami, rdza została mam nadzieje na chwile powstrzymana oby dłuższą chwilę
Dokładne oczyszczenie, potem Rstop, potem 2-3 warstwy farby okrętowej. Przy okazji wygłuszyłem drzwi 2.5mm matą.
listwy na klej do szyb wleciały.
i drugą strone dziś dokończyłem.
obecnie do działania mam:
- czujnik poziomowania, kupiłem używany ale widzę że skończy się na nowym bo coś nie chce działać nadal. Ale to najpierw sprawdzę jeszcze na kablu co i jak dokładnie.
- doszła zaślepka zaworu Kombi więc już mam wszystko do założenia intercoolera centralnego, no może jeszcze jakieś płaskowniki żeby miał na czym go powiesić.
- muszę sprawdzić wtyczkę i wiązke haka bo jak sprawdzałem kiedyś to nie było światła stopu a teraz będe często używać przyczepy żeby wozić jakieś graty.
- w dalszym planie zrobienie w końcu tej komunikacji z silnikiem i rozrząd oraz hamulce większe które czekają na założenie tylko brakuje jeszcze klocków
Edit:
z racji wyposażenia się w ziemię budowlaną auto obecnie pomaga w wożeniu różnych gratów i ciąga przyczepkę czy lawetę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
mały update
- wpadły hamulce 320mm, już dotarte i fajnie hamują, czuć różnice i fajnie czuć pedał hamulca.
- wpadł również nowy rozrząd i serwis klimy na 300 tys przebiegu.
- auto cały czas pomaga w ogarnieciu kawałka ziemi
- wpadły hamulce 320mm, już dotarte i fajnie hamują, czuć różnice i fajnie czuć pedał hamulca.
- wpadł również nowy rozrząd i serwis klimy na 300 tys przebiegu.
- auto cały czas pomaga w ogarnieciu kawałka ziemi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
dalsze prace:
- oprócz uszkodzonej wtyczki do czujnika lamp sam czujnik też uszkodzony, wymieniłem na SKV i śmiga natomiast otwory nie pasują do mocowania i musiałem sam zrobić jeden otwór.
- do wymiany jest również tylny, nie wiem jak oba się uszkodziły naraz, czyszczenie wtyczki nie pomaga a kabel jest cały.
- wleciały dystanse na przód 12mm, na tył 15mm i teraz jest w porządku
- nowy rozrząd INA wleciał też.
Do tego tylna wycieraczka nieżyje, musze zamówić silnik, wyjąłem już z auta ją. Coś również zaczyna stukać z prawej strony..... masakra.
- oprócz uszkodzonej wtyczki do czujnika lamp sam czujnik też uszkodzony, wymieniłem na SKV i śmiga natomiast otwory nie pasują do mocowania i musiałem sam zrobić jeden otwór.
- do wymiany jest również tylny, nie wiem jak oba się uszkodziły naraz, czyszczenie wtyczki nie pomaga a kabel jest cały.
- wleciały dystanse na przód 12mm, na tył 15mm i teraz jest w porządku
- nowy rozrząd INA wleciał też.
Do tego tylna wycieraczka nieżyje, musze zamówić silnik, wyjąłem już z auta ją. Coś również zaczyna stukać z prawej strony..... masakra.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Ło matko a co to za czerwona izolacja ? . Czujniki poziomowania polecam od FEBI ( mi się trafił orginał )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
no poprawione już aczkolwiek dalej czerwona bo super działa a kostke musiałem zmienić.Nikostratus pisze: ↑30 maja 2021, 14:05Ło matko a co to za czerwona izolacja ? . Czujniki poziomowania polecam od FEBI ( mi się trafił orginał )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Polecam koszulki termokurczliwe z klejem. Izolacja się tam nie nadaje. Trochę ciepła i wody na przemian i szlag to trafi. A jak wejdzie korozja w przewód to będzie więcej kabla do cięcia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
dzisiaj z rana była znowu walka. Tym razem tylny czujnik poziomowania ksenonów, da sie wymienić sam czujnik bez oruszania jego mocowania do sanek zawieszenia aczkolwiek robota jest precyzyjna.
wstawiona używka oryginalna w ładnym stanie, do tego kodowanie w VagCom i bez błędu jest
lada moment 300 tys wskoczy, zrobiłem też dzisiaj filtry i olej oraz płukanke Xado. Również kilka dni wcześniej zatarła się wycieraczaka z tyłu w klapie więc również ogarnałem na silniczku w lepszym stanie, z dwóch złożyłem jeden działający i spryskujący mechanizm
Ogólnie sporo roboty bo zanim zrobię zaległe tematy to wychodzą nowe
wstawiona używka oryginalna w ładnym stanie, do tego kodowanie w VagCom i bez błędu jest
lada moment 300 tys wskoczy, zrobiłem też dzisiaj filtry i olej oraz płukanke Xado. Również kilka dni wcześniej zatarła się wycieraczaka z tyłu w klapie więc również ogarnałem na silniczku w lepszym stanie, z dwóch złożyłem jeden działający i spryskujący mechanizm
Ogólnie sporo roboty bo zanim zrobię zaległe tematy to wychodzą nowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
dzisiaj wygląd przegrał z funkcjonalnością i wyleciało radio ori i wpadło akcesoryjne.
Musiałem pociągnąć kabel po zapłonie ze skrzynki z bezpiecznikami, do tego od razu pociągnąłem kabel od świateł do przyciemniania radia.
Do montażu musiałem dokupić specjalny zestaw żeby tylne głośniki działały oraz antena do radia.
Gra lepiej niż ori, więcej funkcji i możliwości.
Musiałem pociągnąć kabel po zapłonie ze skrzynki z bezpiecznikami, do tego od razu pociągnąłem kabel od świateł do przyciemniania radia.
Do montażu musiałem dokupić specjalny zestaw żeby tylne głośniki działały oraz antena do radia.
Gra lepiej niż ori, więcej funkcji i możliwości.
- chris1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 196
- Rejestracja: 09 sie 2011, 23:10
- Imię: Krzychu
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sz-N
Re: A6 C5 1.8t Quattro manual by K3m0T v2
Wyciszanie drzwi coś zmieniło? mniej szumu? lepiej gra audio?
AWX 175KM/380NM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga