A6 4B Limuzyna 2,4 V6 121kW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
yyy... a dlaczego miałyby lepiej świecić? ...być może długie będą teraz odrobinę wyżej świecić (choć nigdy nie narzekałem na ich zasięg), ale w mijania te brewki na pewno nie ingerowały.
[ Dodano: 2016-05-07, 23:51 ]
"Lazurowa Agnieszka" (od koloru i kodu silnika) dostała 4 nowe poduszki oraz komplet tarcz i klocków. ...przód już wymieniony, na tył nie miałem już sił
W sumie sporo kasy poszło, ale komfort jazdy polepszył się znacząco (czuć taką zwartość, nic nie ociera, innymi słowy błoga cisza), a co najważniejsze bezpieczeństwo. ...a i wizualnie się dużo poprawiło
[ Dodano: 2016-05-23, 01:34 ]
→ nowe amortyzatory na przód + odboje i odboje na tył (bo wcześniej były zmieniane tylko amortyzatory) - wszystko made by Kayaba ...no i w końcu wymieniłem drugi komplet tarcz i klocków
Trochę twardo teraz na przodzie, ale przynajmniej już nie buja sie jak ulęgałka
[ Dodano: 2016-05-07, 23:51 ]
"Lazurowa Agnieszka" (od koloru i kodu silnika) dostała 4 nowe poduszki oraz komplet tarcz i klocków. ...przód już wymieniony, na tył nie miałem już sił
W sumie sporo kasy poszło, ale komfort jazdy polepszył się znacząco (czuć taką zwartość, nic nie ociera, innymi słowy błoga cisza), a co najważniejsze bezpieczeństwo. ...a i wizualnie się dużo poprawiło
[ Dodano: 2016-05-23, 01:34 ]
→ nowe amortyzatory na przód + odboje i odboje na tył (bo wcześniej były zmieniane tylko amortyzatory) - wszystko made by Kayaba ...no i w końcu wymieniłem drugi komplet tarcz i klocków
Trochę twardo teraz na przodzie, ale przynajmniej już nie buja sie jak ulęgałka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
To walka przy aucie zakończona sukcesem i bananem na twarzy
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Czyli przy prędkościach od 150 wzwyż już nie masz bujnięć budą? Bo ja własnie mam i się zastanawiam czy nie czas już na nowy komplet amortyzatory + spreżyny + odboje itp. rzeczy.Moreno pisze: [ Dodano: 2016-05-23, 01:34 ]
→ nowe amortyzatory na przód + odboje i odboje na tył (bo wcześniej były zmieniane tylko amortyzatory) - wszystko made by Kayaba ...no i w końcu wymieniłem drugi komplet tarcz i klocków
Trochę twardo teraz na przodzie, ale przynajmniej już nie buja sie jak ulęgałka
[url=http://images77.fotosik.pl/619/54421cd7d3016993m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images76.fotosik.pl/619/d788a002192d3464m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images78.fotosik.pl/618/51d3269d6b77fd61m.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images78.fotosik.pl/618/b4e8f240e320daf2m.jpg]Obrazek[/URL]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Czasami zdarzają się też jakieś niedociągnięcia i trzeba drugi raz podchodzić do tego samego tematu, ale tym razem było jak w większości, czyli →Michal_ST pisze:To walka przy aucie zakończona sukcesem i bananem na twarzy
Ja nic nie mówiłem o prędkościach. Ale auto teraz jeździ dużo stabilniej. ...już nie robi tzw. przysiadów na wybojach.pearl1985 pisze: Czyli przy prędkościach od 150 wzwyż już nie masz bujnięć budą? Bo ja własnie mam i się zastanawiam czy nie czas już na nowy komplet amortyzatory + spreżyny + odboje itp. rzeczy.
W okolicy mam taki odcinek drogi z wybojami, tak jakby rozmieszczonymi regularnie, że jadąc przykładowo te 100-120km/h to przód auta kołysał się góra-dół i nie potrafił przestać dopóki sie te wyboje nie skończyły. ...kuźwicy można był dostać gdyby to miało długość kilkunastu km. Ale teraz jest duuuża zmiana. ...chyba asfalt wyprostowali
Wiem, że ładnie. ...o takie → http://www.alpine.com.pl/p/Products/blu ... cda-137btimaniocek pisze:Moreno, co to za radyjko masz zamontowane? Te ze zdjec z 3 strony tematu.
Ladnie sie komponuje, a tego wlasnie szukam.
[ Dodano: 2016-05-28, 14:29 ]
Taka mała rzecz, a cieszy
Nowy wydech?Moreno pisze:Taka mała rzecz, a cieszy
I wszystko jasne. U mnie amorki + sprężyny do roboty są. Dzięki jeszcze raz za tak szczegółowe info!Moreno pisze:Ja nic nie mówiłem o prędkościach. Ale auto teraz jeździ dużo stabilniej. ...już nie robi tzw. przysiadów na wybojach.
W okolicy mam taki odcinek drogi z wybojami, tak jakby rozmieszczonymi regularnie, że jadąc przykładowo te 100-120km/h to przód auta kołysał się góra-dół i nie potrafił przestać dopóki sie te wyboje nie skończyły. ...kuźwicy można był dostać gdyby to miało długość kilkunastu km. Ale teraz jest duuuża zmiana. ...chyba asfalt wyprostowali
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Bo w dieslach robią polerki końcówki wydechu
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
A do benzynowych wspawują końcówki, żeby ich 1.4 brzmiał jak 3 czy 4.0L i potem wystaje taka chromowana rura poza zderzak. ...za takie cóś można dowód rejestracyjny stracić.
Jęczy i wyje, a nie "idzie" Nie dla mnie takie "tuningi".
[ Dodano: 2016-06-21, 12:12 ]
Kolejne zabiegi, tzn.:
→ wyczyszczenie i pomalowanie zwrotnic, jarzm zacisków oraz osłon tarczy;
→ ponowne (dokładniejsze) wyczyszczenie i pomalowanie zacisków;
→ wymiana tłoczka i uszczelek w prawym przednim zacisku;
→ wymiana przewodu elastycznego;
→ wymiana (oraz nasmarowanie, rzecz jasna) gumowych tulejek prowadnic zacisków przednich;
Rezultat - wygląda lepiej, a po kilkuset km stwierdzam, że hamuje jeszcze lepiej. ...hehe, jam to nie chwaląc sie sprawił.
PS.
Rurka oczywiście ukręciła się przy odkręcaniu przewodu, ale poradziłem sobie.
Jęczy i wyje, a nie "idzie" Nie dla mnie takie "tuningi".
[ Dodano: 2016-06-21, 12:12 ]
Kolejne zabiegi, tzn.:
→ wyczyszczenie i pomalowanie zwrotnic, jarzm zacisków oraz osłon tarczy;
→ ponowne (dokładniejsze) wyczyszczenie i pomalowanie zacisków;
→ wymiana tłoczka i uszczelek w prawym przednim zacisku;
→ wymiana przewodu elastycznego;
→ wymiana (oraz nasmarowanie, rzecz jasna) gumowych tulejek prowadnic zacisków przednich;
Rezultat - wygląda lepiej, a po kilkuset km stwierdzam, że hamuje jeszcze lepiej. ...hehe, jam to nie chwaląc sie sprawił.
PS.
Rurka oczywiście ukręciła się przy odkręcaniu przewodu, ale poradziłem sobie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Mechaniczny detalista :D
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl