A6 2.4 V6 by DaVeRc
A6 2.4 V6 by DaVeRc
Witam wszystkich. Posiadaczem audi jestem od sierpnia. Kupiłem ten samochód ponieważ było w idealnym stanie technicznym z działającym climatronikiem, oraz szukałem samochodu z oryginalnym lakierem, a to audi takowy posiadało. Niestety lakier nie był w idealnym stanie,ale udało się go uratowac. poprzednia właścicielka pani domu raczej jeździła tylko tym samochodem, niz o niego dbała,a 2 jej dzieci zostawiła mi pod fotelami cały worek niespodzianek, od plastików po kredki szkolne:) Całe szczęście plastiki dało się z powrotem wcisnąć na swoje miejsce.
Audi jest z 1998r. Silnik to 2.4 v6 165km. daje rade, moje pierwsze tankowanie wyszło 13l/100km,teraz zeszło do 9.
Jestem drugim właścicielem w kraju. Posiadam książki serwisowe,2 komplety kluczyków.
A6-tka została w 2008 roku sprowadzona z niemiec,z przebiegiem 120tkm,aktualny przebieg wynosi 191tkm i wydaje się być rzeczywisty.
Wyposażenie samochodu:
-climatronic
-parktronic
-abs+esp
-podgrzewane fotele przednie
-centralny zamek z pilota+auto alarm
-radio chorus 1 szkoda ze to tylko kaseciak;/
-4x elektryczne szyby
-el. lusterka
-el roleta tynej szyby
-kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
-wspomaganie kierownicy
-halogeny
-alufelgi 15 cali
Zaraz po kupnie wymieniłem:
-olej castrol gtx 10w40+wszystkie filtry
-świece zapłonowe
-uszczelki pod pokrywami zaworów
-uszczelki nastawnika faz rozrządu
-sterownik absu (najgorszy z możliwych 8e0614111c )
-sondę lambda
-płyn hydrauliczny wspomagania FEBI z zielonym korkiem
-płyn chłodzący G12+
-termostat
-pokrywę pod silnikiem i skrzynią(pod silnikiem była poszarpana a pod skrzynia nie było wcale)
-dywaniki oryginalne firmy PETEX
-2 czujniki parkowania( teraz system jest sprawny)
-wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe
Ponadto:
-oddałem samochód do lakiernika żeby usunąć rudy nalot
-zakonserwowałem wszystkie nadkola+całe podwozie, w profile zamknięte wpryśniety został specjalny środek
-wyprałem tapicerke
-naprawiłem ślizg szyby kierowcy ponieważ były połamane
-naprawiłem opuszczanie fotela, styki były zaśniedziałe w przełączniku
-pomalowałem podkładem pod plastikiem tablicy rejestracyjnej, ponieważ strasznie podrapany w tym miejscu był lakier,po złożeniu nic nie widać
Doprowadziłem samochód do stanu bardzo dobrego co mnie cieszy i z czego jestem dumny:) Na chwile obecną w samochodzie jest wszystko sprawne i wszystko działa. Leję paliwo i jeżdżę:)
Poniżej wrzucam kilka zdjęć samochodu podczas prac i nie tylko, oraz efekt końcowy.
Pozdrawiam.
Dawid.
Ostatnie zdjęcia niestety już na zimówkach..
Audi jest z 1998r. Silnik to 2.4 v6 165km. daje rade, moje pierwsze tankowanie wyszło 13l/100km,teraz zeszło do 9.
Jestem drugim właścicielem w kraju. Posiadam książki serwisowe,2 komplety kluczyków.
A6-tka została w 2008 roku sprowadzona z niemiec,z przebiegiem 120tkm,aktualny przebieg wynosi 191tkm i wydaje się być rzeczywisty.
Wyposażenie samochodu:
-climatronic
-parktronic
-abs+esp
-podgrzewane fotele przednie
-centralny zamek z pilota+auto alarm
-radio chorus 1 szkoda ze to tylko kaseciak;/
-4x elektryczne szyby
-el. lusterka
-el roleta tynej szyby
-kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
-wspomaganie kierownicy
-halogeny
-alufelgi 15 cali
Zaraz po kupnie wymieniłem:
-olej castrol gtx 10w40+wszystkie filtry
-świece zapłonowe
-uszczelki pod pokrywami zaworów
-uszczelki nastawnika faz rozrządu
-sterownik absu (najgorszy z możliwych 8e0614111c )
-sondę lambda
-płyn hydrauliczny wspomagania FEBI z zielonym korkiem
-płyn chłodzący G12+
-termostat
-pokrywę pod silnikiem i skrzynią(pod silnikiem była poszarpana a pod skrzynia nie było wcale)
-dywaniki oryginalne firmy PETEX
-2 czujniki parkowania( teraz system jest sprawny)
-wymieniłem wszystkie wężyki podciśnieniowe
Ponadto:
-oddałem samochód do lakiernika żeby usunąć rudy nalot
-zakonserwowałem wszystkie nadkola+całe podwozie, w profile zamknięte wpryśniety został specjalny środek
-wyprałem tapicerke
-naprawiłem ślizg szyby kierowcy ponieważ były połamane
-naprawiłem opuszczanie fotela, styki były zaśniedziałe w przełączniku
-pomalowałem podkładem pod plastikiem tablicy rejestracyjnej, ponieważ strasznie podrapany w tym miejscu był lakier,po złożeniu nic nie widać
Doprowadziłem samochód do stanu bardzo dobrego co mnie cieszy i z czego jestem dumny:) Na chwile obecną w samochodzie jest wszystko sprawne i wszystko działa. Leję paliwo i jeżdżę:)
Poniżej wrzucam kilka zdjęć samochodu podczas prac i nie tylko, oraz efekt końcowy.
Pozdrawiam.
Dawid.
Ostatnie zdjęcia niestety już na zimówkach..
Ostatnio zmieniony 11 lis 2014, 17:05 przez DaVeRc, łącznie zmieniany 9 razy.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
faktycznie konktetnie to wszystko ogarnąłeś czekamy na dalszy rozwój autka pozrdawiam
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
patrzac na głowice to niestety ale poprzednia wlascicielka oleju za czesto nie zmianiała takie przebarwienia to typowy objaw długiego jezdzenia na jednym oleju co do nowego oleju jaki wlałes tez bym sie zastanowił 2 razy ja osobiscie castrola omijam. Mimo wszystko auto prezentuje sie bardzo ładnie i zmierzasz w dobrym kierunku. Przydała by sie wieksza felga koniecznie!
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
Taki nagar jest spowodowany zapchaną odmą,która niestety taka była w moim samochodzie. Osobiście do Castrola mam większe przekonanie,niż do np. Mobila czy GM.b Kiedyś zrobiłem test: wystawiliśmy 2 butelki litrowe na mróz(castrola i mobila),przy -10 w mobilu zrobiły się takie gródki,a Castrol nie zmienił postaci.Natomiast w silniku diesla 2.0dti w Oplu Vetrze był wlany mobil po zmianie na castrola silnik chodził zdecydowanie ciszej. Poza tym mój tata śmigał 5 lat na castrolu i zero problemow:)DJabeł pisze: patrzac na głowice to niestety ale poprzednia wlascicielka oleju za czesto nie zmianiała takie przebarwienia to typowy objaw długiego jezdzenia na jednym oleju co do nowego oleju jaki wlałes tez bym sie zastanowił 2 razy ja osobiscie castrola omijam.
Plany są a między innymi:
-radio chorus 2 + zmieniarka ew. jakieś niefabryczne, koniecznie pod kolor podświetlenia deski i żeby wkomponować się w deskę rozdzielcza oraz podłączenie p&p
czyli woofer i tylne głosniki.
-Alu na pewno,ori 16 lub 17 (5-ramienne,takie jak w a8d2),możliwe że nawet 18 cali zawita(takie jak DJabeł ma w awatarze),ale to dopiero plany na późną wiosnę. Gleba odpada mieszkam 900m od drogi o nawierzchni asfaltowej 900 metrów muszę doczłapać się gruntówka która nie zawsze jest w dobrym stanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Ja bede chciał sprzedac swoje na zime to sie mozemy dogadacmożliwe że nawet 18 cali zawita(takie jak DJabeł ma w awatarze),ale to dopiero plany na późną wiosnę
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga