[A6 C5] 2.7biturbo Allroad
[A6 C5] 2.7biturbo Allroad
Witajcie. Jakieś 2 miesiące temu nabyłem allroada. Czasu kompletnie brak, więc dopiero teraz sie witam. Ok więc:
-2003r niemiec
-2.7 biturbo 250KM
-248k km (oryginał, chociaż kto to wie
-silnik ARE
-manual z trybem terenowym
Trochę pracy już wykonałem, jeszcze dużo mnie czeka:)
Wykonałem:
Naprawa centralnego
Naprawa zamka tylnej klapy
Poduszka silnika prawa, do lewej nie umiem się dostać
Odrestaurowanie xenonów
Montaż blutacza i zeatawu glośnomówiącego
Wymiana głownej poduszki dyfra (niestety kupiłem samą poduszkę Lamfordera , wprasowałem w łape ale to już nie ten sam Lamforder, chyba kupię całość ori w aso)
Wymiana cewek
Wymiana świec
Miech przód prawy (Limak)
Amorki tył oba (Limak)
Uszczelniacze pokryw
LPG
W weekend robie:
Rozrząd , pompa wody, pasek alternatora (INA)
2 poduszki tylne dyfra (też lamforder;()
Spinki osłony silnika
Wszystkie filtry (MAN)
Olej valvoline 10w60 F1 racing
Olej skrzyni
Ehhh coś jeszcze sobie przypomne , napiszę
Są lekkie wahania obrotów na postoju i błąd lambdy 17521 B1S1 czyli sonda ta od pasażera przy silniku?
-2003r niemiec
-2.7 biturbo 250KM
-248k km (oryginał, chociaż kto to wie
-silnik ARE
-manual z trybem terenowym
Trochę pracy już wykonałem, jeszcze dużo mnie czeka:)
Wykonałem:
Naprawa centralnego
Naprawa zamka tylnej klapy
Poduszka silnika prawa, do lewej nie umiem się dostać
Odrestaurowanie xenonów
Montaż blutacza i zeatawu glośnomówiącego
Wymiana głownej poduszki dyfra (niestety kupiłem samą poduszkę Lamfordera , wprasowałem w łape ale to już nie ten sam Lamforder, chyba kupię całość ori w aso)
Wymiana cewek
Wymiana świec
Miech przód prawy (Limak)
Amorki tył oba (Limak)
Uszczelniacze pokryw
LPG
W weekend robie:
Rozrząd , pompa wody, pasek alternatora (INA)
2 poduszki tylne dyfra (też lamforder;()
Spinki osłony silnika
Wszystkie filtry (MAN)
Olej valvoline 10w60 F1 racing
Olej skrzyni
Ehhh coś jeszcze sobie przypomne , napiszę
Są lekkie wahania obrotów na postoju i błąd lambdy 17521 B1S1 czyli sonda ta od pasażera przy silniku?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Silnik ARE był produkowany:
1) 01/2000 - 06/2002 » A6 C5 Allroad,
2) 04/2001 - 06/2002 » A6 C5.
Od 07/2002 stosowany był już silnik BES.
Niech kolega Zalesq podeśle mi VIN na PW, to zobaczymy co tam powinno być pod maską .
Edit:
Po sprawdzeniu VINu okazało się, że auto jest z lutego 2002 .
1) 01/2000 - 06/2002 » A6 C5 Allroad,
2) 04/2001 - 06/2002 » A6 C5.
Od 07/2002 stosowany był już silnik BES.
Niech kolega Zalesq podeśle mi VIN na PW, to zobaczymy co tam powinno być pod maską .
Edit:
Po sprawdzeniu VINu okazało się, że auto jest z lutego 2002 .
Czyli jednak nie do 2005 jak piszesz.Luboniak pisze:- silnik był produkowany do 08.2005 wiec wcale nie takie dziwne.elwarka1 pisze:2.7T z 2003r i silnik ARE?
Lift w Allroad był trochę inaczej niz w zwykłej i musi się wypowiedzieć jakis spec.
Niemniej mam z przełomu 2001/2002 i mam juz cały srodek poliftowy.
[quote="elwarka1"]Czyli jednak nie do 2005 jak piszesz.[/quote
Sam silnik był produkowany do 08.2005 a gdzie go tam wkładali i do kiedy to juz nie pisałem bo tak dokładnej wiedzy nie posiadam.
Dosyć dziwne że vin wskazuje 2002 a dowód rejestracyjny 2003 ale nasze urzędy to rózne kwiaty w dowodach wsadzają; u mnie wpisali audi Audi A6 Allroad mimo że w audi to auto nazywa się Audi Allroad więc skąd tą a6 wytrzasneli?
Sam silnik był produkowany do 08.2005 a gdzie go tam wkładali i do kiedy to juz nie pisałem bo tak dokładnej wiedzy nie posiadam.
Dosyć dziwne że vin wskazuje 2002 a dowód rejestracyjny 2003 ale nasze urzędy to rózne kwiaty w dowodach wsadzają; u mnie wpisali audi Audi A6 Allroad mimo że w audi to auto nazywa się Audi Allroad więc skąd tą a6 wytrzasneli?
Na wikipedi audi allroad też jest napisane , że produkowany był do 2005r.
Panowie pomożecie?
a6-c5-27biturbo-allroad-vt91880.htm
Kupiłem nasadke do lambdy, dobra będzie?
Czy dobrze zdiagnozowałem która to sonda?
Czy od góry silnika dam radę na przedłużce ją wykręcić?
Czy w gre wchodzi tylko ori aso? Chyba koło 550zł nowa
Przepraszam za jakość. To jest ta od pasażera. Błąd 17521 B1S1 na Vagu.
Panowie pomożecie?
a6-c5-27biturbo-allroad-vt91880.htm
Kupiłem nasadke do lambdy, dobra będzie?
Czy dobrze zdiagnozowałem która to sonda?
Czy od góry silnika dam radę na przedłużce ją wykręcić?
Czy w gre wchodzi tylko ori aso? Chyba koło 550zł nowa
Przepraszam za jakość. To jest ta od pasażera. Błąd 17521 B1S1 na Vagu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Moje dane pochodzą z aktualnej ETKI, która jest używana w ASO. Tak jak pisałem wcześniej, silnik ARE został zastąpiony od lipca 2002 silnikiem BES, który spełniał już normę EU 4.
Sonda B1S1 jest przed katalizatorem od strony pasażera. Numery oryginalnej sondy to 030 906 262 L lub 1K0 998 262 Q (zestaw naprawczy). W ASO dostępny jest tylko ten zestaw naprawczy w cenie ok. 830 zł. W zamienniku możesz kupić BOSCH 0 258 010 032 lub BOSCH 0 258 986 615 (zestaw naprawczy). Obie sondy przed katalizatorem są takie same. Podane numery dotyczą A6 C5 Allroad od roku modelowego 2002 (cyfra 2 na 10 pozycji w VINie).
Sonda B1S1 jest przed katalizatorem od strony pasażera. Numery oryginalnej sondy to 030 906 262 L lub 1K0 998 262 Q (zestaw naprawczy). W ASO dostępny jest tylko ten zestaw naprawczy w cenie ok. 830 zł. W zamienniku możesz kupić BOSCH 0 258 010 032 lub BOSCH 0 258 986 615 (zestaw naprawczy). Obie sondy przed katalizatorem są takie same. Podane numery dotyczą A6 C5 Allroad od roku modelowego 2002 (cyfra 2 na 10 pozycji w VINie).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga