Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c5] 1.8T, hybryda k04, tip, fmic, 370ccm, quattro, 1be

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 14 lut 2015, 21:58

Delfor, u mnie nie ma z tym problemu ;)

Troszku się dzieje ;) Spryski się przydadzą co by miśki się nie czepiały no i cokolwiek było widać jak się zasyfią lampy ;) Ładnie się dzieję <okok>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 24 kwie 2015, 21:32

Temat mojego "angolka" trochę opadł to go podniesiemy... ;)
Autko złapało jakiegoś wirusa <rotfl> przez co nie długo cieszyłem się z jazdy a to wszystko przez:

Obrazek

Było już wcześniej przez kogoś wymieniane. Wczorajsza robota. Założyłem komplet LUK-a do awx-a i nowe łożysko igiełkowe, którego ten ktoś przede mną w ogóle nie zakładał pewnie dlatego, że utrudnia to montaż skrzyni.

Obrazek

Cała robota niezbyt problematyczna. Wiadomo - narozkręcać się trzeba ;)

Obrazek

Żałuję tylko jednego - dwumasa niby zdrowa ale można było ją zdjąć i ewentualnie przetoczyć delikatnie. Papier ścierny to mogło być mało. Jazda próbna i było czuć sprzęgło. Dzisiaj na razie nic. Zobaczymy - najwyżej będę zrzucał jeszcze raz.

[ Dodano: 2015-03-29, 17:24 ]
Jedźmy dalej z tematem.
Tu jeszcze setup zimowy przed zmianą.

Obrazek

Na lato koła z minionego lata. Do tego dystanse 5mm na przód. Na tył raczej chyba zbędne.

Obrazek

No i trochę dłubaniny bo jakby to było inaczej :p
Wymiana sensora airbag. Powodem byl błąd 6535 - uszkodzony.
Małe ryzyko bo nie wiedziałem co będzie z drugim. Ale wyszło ok.

Obrazek

[ Dodano: 2015-04-18, 16:55 ]
Tam gdzie quattro nie wjedzie (bo trochę za niskie):

Obrazek

Obrazek

Sezon rozpoczęty <lol>

[ Dodano: 2015-04-24, 21:32 ]
Żeby nie było, że nic sie nie robi

Obrazek

Obrazek

Jak widać powodem był głównie olej na świecach. Dowiedziałem się też, że na 99% jest do wymiany napinacz łańcucha.
No i ginie olej powoli. Jestem na etapie wykluczania czy to nie przez odmę. Rano czy po postoju nie dymi wogóle. Czyli zostaje turbo albo pierścienie.... :|

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 24 kwie 2015, 23:22

Odmy wyczyść/wymień i zobacz czy się nie poprawi <okok> Kubek z wizytownikiem ogarnięte, więc i ten dekor w końcu byś EU założył ;p
motostacja - części samochodowe.

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 12 cze 2015, 18:41

Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy <okok>

Obrazek

[ Dodano: 2015-06-12, 18:41 ]
Wynikła kolejna duża akcja. Turbina powiedziała bye bye. Chodziła i dmuchała do samego końca.

Obrazek

Jeżeli już trzeba to czemu nie coś lepszego od razu. Brałem pod uwagę k03s lub hybrydę. Wybrałem to drugie. No i cały konieczny zestaw niezbędnych gratów.

Obrazek Obrazek

Przy okazji wyleciał wkład z katalizatora. Jedna jego część była luźna i brzęczało mi coś wcześniej na wolnych obrotach. Teraz już wiem co to było.

Obrazek

Cała robota nawet fajna. Turbo było dość mocno skręcone z kolektorem ale się udało, no i wybicie kata to była niezła zagrywka. Do tego czyszczenie całego dolotu i wymiana termostatu.

Obrazek

Teraz wtryski, może dsmic, korekta softa i może te 240KM wycisnę bo już teraz czuć, że audik chce jechać.

zibione
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 21 wrz 2014, 07:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zibione » 12 cze 2015, 21:49

Gdzie kupowałeś hybrydę ?

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 12 lip 2015, 21:59

http://genesisturbo.pl/

[ Dodano: 2015-07-12, 21:59 ]
Wczorajszy mod

Obrazek

W planach też demontaż emblematów z klapy lub zmiana 1.8T na np. 1.2 <figielek>
Przyszły też wtryski z saaba 2.3T i w drodze też fmic. Trzeba brać się za montaż i pod koniec miesiąca może uda się wystroić od razu.

Obrazek

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 13 lip 2015, 14:20

Super coraz wiecej dlubanych 1.8t:) icek dedykowany czy sam kombinujesz? No ciekawe ile wyjdzie:) ja jeszcze poogarniam swoje i zobacsymy co wyjdzie bo ciagle czasu brak.powodzenia:)
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 13 lip 2015, 18:14

MrcZk pisze:icek dedykowany czy sam kombinujesz?
O taki, dzisiaj przyjechał:

Obrazek[/url]
jpg images

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 13 lip 2015, 20:42

No to chyba taki sam jak u mnie czyli w zupelnosci wystatczajacy. Dzisiaj ogarnialem u siebie wszystkie obejmy tak wiec coraz spokojniejszy jestem :p polecam odrazu zrobic na szerokie mocne obejmy bo w trasie jak cos spadnie to dramat:d
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 13 lip 2015, 21:47

Taki sam. Twój temat też obserwuję. Ja albo będę spawał albo mniej więcej Twoim sposobem. Tylko że na krawędziach rur będę robił jakieś zgrubienia żeby właśnie nie zrywało silikonów. Albo cienki spaw dookola albo roztoczę sam brzeg. Zobaczymy co i jak będzie szło.

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 13 lip 2015, 22:01

Delfor, ładne masz kolego zacięcie i autko <okok> . Normalnie to sedan mnie jakoś nie przekonuje w C5 ale akurat jakoś Twojego bym łykną jako drugie autko :)

Celujesz w jakąś konkretną moc? Czy tylko ile wyjedzie to będzie?
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 08 sie 2015, 11:19

IreK_PV808, Dzięki za dobre słowo <skromny>
Konkretnych celów nie mam. Po prostu będę chciał wycisnąć z tego zestawu ile będzie można.


Obrazek


Uwaga.Będzie rzeźba. Aż sam jestem ciekaw efektu końcowego. Szykuje się sporo cięcia i "klejenia". Trochę to potrwa bo czasu mało na takie zabawy.

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 09 sie 2015, 15:01

co to za turbo? jaki to ma wirnik bo wygląda jak k03s więc wątpię w wynik 240KM
na kole kompresji 2080 bardziej realne
gratki za auto poświęcony czas i nakład pln-ów <okok>

MrcZk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 07 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MrcZk » 09 sie 2015, 21:24

Dzialaj dzialaj ja tez staram sie ale ostatnio odpuscilem i korzystam z pogody.
1.8T MrcZk'a hybryda itd

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 14 sie 2015, 21:44

Efekt wieczornego zaniedbywania żony od początku tygodnia. Dobrze, że wyrozumiała i nie było <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus>

Obrazek

Obrazek

Dolot spawany własnoręcznie ale jest błąd w pomiarach <mysli> . Będę musiał zrezygnować z halogenów :[

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga