[A6 c5] 1.8T, hybryda k04, tip, fmic, 370ccm, quattro, 1be
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Temat mojego "angolka" trochę opadł to go podniesiemy...
Autko złapało jakiegoś wirusa przez co nie długo cieszyłem się z jazdy a to wszystko przez:
Było już wcześniej przez kogoś wymieniane. Wczorajsza robota. Założyłem komplet LUK-a do awx-a i nowe łożysko igiełkowe, którego ten ktoś przede mną w ogóle nie zakładał pewnie dlatego, że utrudnia to montaż skrzyni.
Cała robota niezbyt problematyczna. Wiadomo - narozkręcać się trzeba
Żałuję tylko jednego - dwumasa niby zdrowa ale można było ją zdjąć i ewentualnie przetoczyć delikatnie. Papier ścierny to mogło być mało. Jazda próbna i było czuć sprzęgło. Dzisiaj na razie nic. Zobaczymy - najwyżej będę zrzucał jeszcze raz.
[ Dodano: 2015-03-29, 17:24 ]
Jedźmy dalej z tematem.
Tu jeszcze setup zimowy przed zmianą.
Na lato koła z minionego lata. Do tego dystanse 5mm na przód. Na tył raczej chyba zbędne.
No i trochę dłubaniny bo jakby to było inaczej
Wymiana sensora airbag. Powodem byl błąd 6535 - uszkodzony.
Małe ryzyko bo nie wiedziałem co będzie z drugim. Ale wyszło ok.
[ Dodano: 2015-04-18, 16:55 ]
Tam gdzie quattro nie wjedzie (bo trochę za niskie):
Sezon rozpoczęty
[ Dodano: 2015-04-24, 21:32 ]
Żeby nie było, że nic sie nie robi
Jak widać powodem był głównie olej na świecach. Dowiedziałem się też, że na 99% jest do wymiany napinacz łańcucha.
No i ginie olej powoli. Jestem na etapie wykluczania czy to nie przez odmę. Rano czy po postoju nie dymi wogóle. Czyli zostaje turbo albo pierścienie....
Autko złapało jakiegoś wirusa przez co nie długo cieszyłem się z jazdy a to wszystko przez:
Było już wcześniej przez kogoś wymieniane. Wczorajsza robota. Założyłem komplet LUK-a do awx-a i nowe łożysko igiełkowe, którego ten ktoś przede mną w ogóle nie zakładał pewnie dlatego, że utrudnia to montaż skrzyni.
Cała robota niezbyt problematyczna. Wiadomo - narozkręcać się trzeba
Żałuję tylko jednego - dwumasa niby zdrowa ale można było ją zdjąć i ewentualnie przetoczyć delikatnie. Papier ścierny to mogło być mało. Jazda próbna i było czuć sprzęgło. Dzisiaj na razie nic. Zobaczymy - najwyżej będę zrzucał jeszcze raz.
[ Dodano: 2015-03-29, 17:24 ]
Jedźmy dalej z tematem.
Tu jeszcze setup zimowy przed zmianą.
Na lato koła z minionego lata. Do tego dystanse 5mm na przód. Na tył raczej chyba zbędne.
No i trochę dłubaniny bo jakby to było inaczej
Wymiana sensora airbag. Powodem byl błąd 6535 - uszkodzony.
Małe ryzyko bo nie wiedziałem co będzie z drugim. Ale wyszło ok.
[ Dodano: 2015-04-18, 16:55 ]
Tam gdzie quattro nie wjedzie (bo trochę za niskie):
Sezon rozpoczęty
[ Dodano: 2015-04-24, 21:32 ]
Żeby nie było, że nic sie nie robi
Jak widać powodem był głównie olej na świecach. Dowiedziałem się też, że na 99% jest do wymiany napinacz łańcucha.
No i ginie olej powoli. Jestem na etapie wykluczania czy to nie przez odmę. Rano czy po postoju nie dymi wogóle. Czyli zostaje turbo albo pierścienie....
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Korzystając z w miarę ładnej pogody między opadami deszczu wrzucam kilka aktualnych fotek.
A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy
[ Dodano: 2015-06-12, 18:41 ]
Wynikła kolejna duża akcja. Turbina powiedziała bye bye. Chodziła i dmuchała do samego końca.
Jeżeli już trzeba to czemu nie coś lepszego od razu. Brałem pod uwagę k03s lub hybrydę. Wybrałem to drugie. No i cały konieczny zestaw niezbędnych gratów.
Przy okazji wyleciał wkład z katalizatora. Jedna jego część była luźna i brzęczało mi coś wcześniej na wolnych obrotach. Teraz już wiem co to było.
Cała robota nawet fajna. Turbo było dość mocno skręcone z kolektorem ale się udało, no i wybicie kata to była niezła zagrywka. Do tego czyszczenie całego dolotu i wymiana termostatu.
Teraz wtryski, może dsmic, korekta softa i może te 240KM wycisnę bo już teraz czuć, że audik chce jechać.
A tu drzwi - z takimi kupiłem, znalazłem w okolicy w kolorze i już jest cacy
[ Dodano: 2015-06-12, 18:41 ]
Wynikła kolejna duża akcja. Turbina powiedziała bye bye. Chodziła i dmuchała do samego końca.
Jeżeli już trzeba to czemu nie coś lepszego od razu. Brałem pod uwagę k03s lub hybrydę. Wybrałem to drugie. No i cały konieczny zestaw niezbędnych gratów.
Przy okazji wyleciał wkład z katalizatora. Jedna jego część była luźna i brzęczało mi coś wcześniej na wolnych obrotach. Teraz już wiem co to było.
Cała robota nawet fajna. Turbo było dość mocno skręcone z kolektorem ale się udało, no i wybicie kata to była niezła zagrywka. Do tego czyszczenie całego dolotu i wymiana termostatu.
Teraz wtryski, może dsmic, korekta softa i może te 240KM wycisnę bo już teraz czuć, że audik chce jechać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
- Imię: Arek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
http://genesisturbo.pl/
[ Dodano: 2015-07-12, 21:59 ]
Wczorajszy mod
W planach też demontaż emblematów z klapy lub zmiana 1.8T na np. 1.2
Przyszły też wtryski z saaba 2.3T i w drodze też fmic. Trzeba brać się za montaż i pod koniec miesiąca może uda się wystroić od razu.
[ Dodano: 2015-07-12, 21:59 ]
Wczorajszy mod
W planach też demontaż emblematów z klapy lub zmiana 1.8T na np. 1.2
Przyszły też wtryski z saaba 2.3T i w drodze też fmic. Trzeba brać się za montaż i pod koniec miesiąca może uda się wystroić od razu.
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Delfor, ładne masz kolego zacięcie i autko . Normalnie to sedan mnie jakoś nie przekonuje w C5 ale akurat jakoś Twojego bym łykną jako drugie autko
Celujesz w jakąś konkretną moc? Czy tylko ile wyjedzie to będzie?
Celujesz w jakąś konkretną moc? Czy tylko ile wyjedzie to będzie?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
- Lokalizacja: mlawa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga