Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c5] 1.8T, hybryda k04, tip, fmic, 370ccm, quattro, 1be

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 31 sty 2015, 12:10

Przynajmniej po browara bliżej sięgać <figielek>
I nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło <okok> <okok> <okok>
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Krzysiek93ZS » 31 sty 2015, 16:27

Sprawne, oko ja bym za nic nie zwrócił uwagi ,że po przekładce:)

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 01 lut 2015, 21:02

Ja też miałem niesprawne oko :p Trzeba było wcześniej przeglądać to forum. Ale dla mnie to nie jakaś wada. Nie ma samochodów idealnych <figielek> <figielek> Przecież to tylko kierownica z prawej na lewą stronę przełożona. Reszta ta sama. <rotfl>

[ Dodano: 2015-02-01, 21:02 ]
Tu taki mały mod. Zaczynam od detali :) Zamiast żółtego podświetlania zimny biały.

Obrazek Obrazek

Gotowe żarówki led nie wytrzymują zbyt długo z racji napięcia w instalacji >14v. Zobaczymy ile wytrzyma taki projekt :>

A tu kolejny gadżet, który zadziała pewnie dopiero na wiosnę <uoee>

Obrazek

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 21:45

Delfor pisze:Przecież to tylko kierownica z prawej na lewą stronę przełożona. Reszta ta sama. <rotfl>
Kolego życzę Ci miliona kilometrów bez awarii, ale przede wszystkim tyle met ile startów <okok> ale miej na uwadze, że A6C5 samo w sobie nie należy do aut bardzo bezpiecznych w przypadku kolizji, a co dopiero przekładaniec, w którym poważnie ingerowano i osłabiono konstrukcją auta - bo wycinka i wspawanie ściany grodziowej jest takim osłabieniem.

Powtarzałem to wielokrotnie i powtórzę także tutaj - spawy są najsłabszym elementem każdej konstrukcji, a tu mamy do czynienia z powtórnym wspawaniem takiego samego, bardzo istotnego dla bezpieczeństwa i sztywności konstrukcji przodu elementu. Z tym, że w fabryce działo się to na czystych materiałach z uwzględnieniem takich danych jak moment przegrzewania podczas procesu i rozmieszczenia spoin / zgrzewów.
A tutaj ktoś zrobił to w warunkach warsztatowych, zwykłym migomatem w miejscach krytycznie blisko pierwszych spoin, zgrzewów itd... W miejscach, którym dawno daleko było do czystej blachy, niejednokrotnie na źle oczyszczonych miejscach z farby, konserwacji, czy zwłaszcza skutecznie zaburzającego i zanieczyszczającego spawanie ocynku.

Takie auto można porównać do pojazdu po dość poważnym wypadku i odbudowanym z uwzględnieniem wymiany elementów stalowych. Wyniki crash-testów zawsze pokazywały, że takie auta chroniły znacznie, znacznie gorzej - elementy zachowywały się nieprzewidzianie.

A tego auta nie robił nikt dla siebie co pozwoliłoby choć troszkę zbliżyć jakość do oryginału... Zrobił to by sprzedać, bez głębszego wnikania co by było gdyby...

Błędów nie unikniemy czasem, ale gdybym teraz dowiedział się, że moje auto to "zlepek twórczości na angolu" to wybrał bym zdrowie i życie, a nie bagatelizował sprawę...

Czy nadal
Delfor pisze:...to tylko kierownica z prawej na lewą stronę przełożona. Reszta ta sama.
według Ciebie ??

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 01 lut 2015, 22:17

tomekkk1 pisze:ale miej na uwadze, że A6C5 samo w sobie nie należy do aut bardzo bezpiecznych w przypadku kolizji, a co dopiero przekładaniec, w którym poważnie ingerowano i osłabiono konstrukcją auta - bo wycinka i wspawanie ściany grodziowej jest takim osłabieniem...
Spawy faktycznie nie są już fabrycznej klasy ale też wycięcie >fragmentu< ściany grodziowej (a przecież tu jest jakby podwójna) jakoś w krytyczny sposób nie osłabi konstrukcji samochodu. Nie jest to przecież wycięty cały przód auta z podłużnicami, słupkami itp. Nie zamierzam tego testować w żaden sposób (nie wiadomo też co mi jest pisane) ale też nie wierzę, że w razie (tfu tfu tfu) kolizji samochód złoży mi się do tylnej kanapy jakby był z tektury. Poza tym blacha ściany grodziowej nie jest grubości jak typowe elementy nośne odpowiedzialne za sztywność czy bezpieczeństwo całej konstrukcji. Spierać się jednak nie będę bo fizyka rządzi się swoimi prawami a moja teoria to takie racjonalne domysły.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 22:29

Delfor, ściana grodziowa jest niezmiernie ważnym elementem wzmacniającym przednią konstrukcję auta, jest też ważnym elementem klatki bezpieczeństwa przedziału pasażerskiego. Wyobraź sobie silnik ustawiony wzdłużnie nieoczekiwanie wpychany głębiej do owej - pasażerskiej części auta... Co stoi na jego przeszkodzie - ściana grodziowa. Sama dolna rama w takim przypadku niewiele pomaga... W idealnej sytuacji skrzynia i silnik powinny wędrować ku dołowi, nie ku tyłowi.
Dla zwiększenia sztywności szyby przednie współcześnie się klei - zamiast oprawiania w uszczelce. To wszystko razem jest także zespołem bezpieczeństwa - bardzo często pomijanym w wypowiedziach, lecz niezmiernie istotnym kolego :)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 01 lut 2015, 22:45

Dajcie już spokój chłopakowi... Jak dobrze pospawane to może być nawet lepiej jak fabryka... nie przeżywajcie tak ;)

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 22:52

bboykoti pisze:Dajcie już spokój chłopakowi... Jak dobrze pospawane to może być nawet lepiej jak fabryka... nie przeżywajcie tak ;)

Pozdro
Naprawdę chciałbym żeby tak było. I mówię to jako doświadczony projektant, spawacz i konstruktor... Ale także jako osoba, która życie ceni bardziej niż chęć posiadania auta :)

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 01 lut 2015, 23:00

tomekkk1 pisze:Ale także jako osoba, która życie ceni bardziej niż chęć posiadania auta :)
tomekkk1 pisze:Ale także jako osoba, która życie ceni bardziej niż chęć posiadania auta
Ale przecież masz jakiś samochód...? Życie ryzykuje każdy kto wogóle wsiada do jakiegokolwiek samochodu.
bboykoti pisze:... nie przeżywajcie tak ;)Pozdro
Właśnie. <dokuczacz> <dokuczacz> Przeżywają bardziej niż sam właściciel :p ;p
Ostatnio zmieniony 01 lut 2015, 23:08 przez Delfor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 01 lut 2015, 23:04

Delfor, ależ spoko, Twój wybór - dorosły jesteś <luzik>
Pomijając tą okoliczność furka bardzo ładna i rzucająca się w oko <okok>

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 06 lut 2015, 19:07

Kolejna rzecz do zrobienia. Kiedy to wszystko robić... ;)

Obrazek

Jeszcze świece i klocki tył.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 06 lut 2015, 22:40

Delfor, widzę operacja podobna mnie czeka w poniedziałek :P
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 06 lut 2015, 22:50

Tylko u Ciebie x2 :p Chyba, że tylko jedną stronę robisz. Mi pewnie zatkana odma to zrobiła - poci się dookoła i świece troche zalane.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 06 lut 2015, 23:15

Delfor, oczywiście razy 2 :) U mnie jeszcze dochodzi miska. Po myciu silnika w celu zlokalizowania wycieków okazało się, że wali spod dekli i na misce jest fajne pęknięcie :/
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 14 lut 2015, 18:18

Ja podobnie miałem w poprzedniej a4 2.8. Zdjąć miskę - masakra. Umnie winna była winna tylko uszczelka.

[ Dodano: 2015-02-14, 18:18 ]
Pora podnieść temat ;) Było ostatnio troszkę roboty z potrzeby to i czemu by nie porobić coś poza klasyfikacją <rotfl>
Musiałem wymienić drążek i końcówkę kierowniczą z lewej po pokazały się luzy a prawą stronę zrobiłem zapobiegawczo. Zbieżność - zrobiona.

Obrazek Obrazek

Montaż spryskiwaczy i ksenonków. Zostało tylko założyć pompkę i podłączyć. Węże już mam rozprowadzone. Wiadomo, że poliftowe ładniejsze. :p

Obrazek Obrazek Obrazek

Co do samych ksenonów to oczywiście hid. Barwa 5000k, przetwornice standardowe - umieszczone pod lampą. Jeszcze "poziomowanie" żeby był komplet.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga