Moja C4 S4 4,2 V8- zdjęcia strona 2, 5, 6
kopci czasami przy zapalaniu i po hamowaniu silnikem i mnie to denerwi strasznie
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
ciśnienie -stopień sprężania ma mieć 10,5 - chybaSANT0 pisze:O a czemu myślisz że olejowe do dupci?Dymi troszkę na niebiesko?
To sie nazywa zgranie w czasie :mrgreen:
ÂŻyczę ci tego aby Twój silnik był ładniejszy niż ten który ja zrobiłem heheehehe
Jak będziesz chciał info co i jak mogę pomóc zdjęcia mojego serduszka w mojej galerii.
Te wartości 12 13 to ciśnienie czy przeliczony już stopień sprężania?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
no to właśnie piszęSANT0 pisze:ciśnienie a stopień sprężania to nie to samo
ciśnienie ma 12-13
stopień sprężania wg katalogu ma mieć 10,5
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
z kumplem na dniach mamy się za to zabrać ale chyba on więcej będzie przy niej robił bo mieszka 90 km ode mnie no i w dodatku mu płacę a poza tym to on pracował do niedawna u Bełtowskiego w ASO i się zna na robocie to co mu mam przeszkadzać.SANT0 pisze:Aha to luzik już wszystko wiem.
A kiedy się bierzesz za silnik?Sam będziesz robił?
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
nie robie remontu - zmieniam silnik na inny taki sam albo AEC.mastacrx pisze:i jak remont się udał?
Autko już niestety wybebeszone i szukam silnika.
Musiałem na ten czas kupić sobie jakieś jeździdełko i wybór padł na AX'a :mrgreen:
[ Dodano: 2010-06-24, 23:21 ]
aktualnie komora wygląda tak:
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga