Audi S6 4.2 Quattro
Audi S6 4.2 Quattro
[center]Witam, chciałem przedstawić swoje S6 lekko zmęczone życiem
Auto jest z 95 roku prawie w pełnej wersji wyposażeniowej,
telefon, bose, grzana tylna kanapa, tempomat itp
Skusiłem się na C4 ponieważ kiedyś miałem już ten model
z silnikiem 2.6 Quattro i stwierdziłem że jest to cholernie wygodne i dobre auto,
dlatego zdecydowałem się powrócić do modelu C4 ale trochę z innym silnikiem i trafiła się okazja na 4.2
Parę zdjęć zaraz po zakupie ( szału nie ma )
Po krótkim czasie trzeba było ogarnąć trochę środek ponieważ straszył, zwłaszcza opadająca podsufitka :P Przy okazji pojawił się plan pomalowania jej
Niestety nie mam finalnych zdjęć jak wygląda wszystko w czerni, muszę coś zrobić i podesłać, ale każdy plasticzek, lampka, zaślepka itp zostało pomalowane
w między czasie musiałem zrobić coś z kolorem felg ponieważ nie lubię ciemnych aut z ciemnymi kołami :roll:
w między czasie zrobiłem jeszcze szybka korektę lakieru i odświeżenie zacisków.
Ostatnio został ogarnięty silnik, zawieszenie, i wszelkiego rodzaju pierdoły, mam nadzieje że do wiosny spokój z mechaniką i można zacząć dłubać sobie przy małych pierdołach i porobić jakieś mody
[/center]
Auto jest z 95 roku prawie w pełnej wersji wyposażeniowej,
telefon, bose, grzana tylna kanapa, tempomat itp
Skusiłem się na C4 ponieważ kiedyś miałem już ten model
z silnikiem 2.6 Quattro i stwierdziłem że jest to cholernie wygodne i dobre auto,
dlatego zdecydowałem się powrócić do modelu C4 ale trochę z innym silnikiem i trafiła się okazja na 4.2
Parę zdjęć zaraz po zakupie ( szału nie ma )
Po krótkim czasie trzeba było ogarnąć trochę środek ponieważ straszył, zwłaszcza opadająca podsufitka :P Przy okazji pojawił się plan pomalowania jej
Niestety nie mam finalnych zdjęć jak wygląda wszystko w czerni, muszę coś zrobić i podesłać, ale każdy plasticzek, lampka, zaślepka itp zostało pomalowane
w między czasie musiałem zrobić coś z kolorem felg ponieważ nie lubię ciemnych aut z ciemnymi kołami :roll:
w między czasie zrobiłem jeszcze szybka korektę lakieru i odświeżenie zacisków.
Ostatnio został ogarnięty silnik, zawieszenie, i wszelkiego rodzaju pierdoły, mam nadzieje że do wiosny spokój z mechaniką i można zacząć dłubać sobie przy małych pierdołach i porobić jakieś mody
[/center]
W avancie idzie to łatwo
Samo w sobie ściągnięcie podsufitki jest banalne, w przypadku Avanta, łatwą ja wytargać z auta przez bagażnik, jeżeli chodzi o sedana to jest zabawa, nie wiem jak w Audi ale w np lexusie musisz wyjąć szybe.
Samo w sobie ściągnięcie podsufitki jest banalne, w przypadku Avanta, łatwą ja wytargać z auta przez bagażnik, jeżeli chodzi o sedana to jest zabawa, nie wiem jak w Audi ale w np lexusie musisz wyjąć szybe.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2019, 20:50 przez Amor, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogólnie jest to buda Audi 100 (c4), w połowie 94 rokurepek92 pisze:kurde, kojarze tylko 4 od B5 a to mi wyglada na 6 srodek wszystko to samo
dostała oficjalnie oznaczenie A6 (c4).
Tak więc wszystkie S do 94 roku były oznaczone z dupy jako S4.
od 95 roku S było już oznaczone S6 :P
wiec nie mylić tego S4 z buda audi A4 :P
Ostatnio zmieniony 17 sty 2019, 21:01 przez Amor, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga