Witam, ostatnio weszłam w posiadanie Audi A6 C4 i szczerze mowiąc jestem zadowolona z tego zakupu. Po przejściach z Audi 80 B4 TD jestem po prostu wniebowzieta komfortem jazdy. Zakup auta był dosc szybki, pierwsza oferta, ktorą oglądaliśmy i w sumie wzięta, rdza no w porównaniu do mojej 80siatki, ktorą miałam to jednak jest widoczna, na tamtym złomie nie było jej praktycznie wcale. Podwozie w stanie no bardzo ładnym, byliśmy na podnośniku sprawdzić jak autko wygląda od spodu. To co trzeba zrobic na dzień dzisiejszy to osłona przegubu, jakiś simering między skrzynia a silnikiem, uszczelka koło filtra oleju no i tylni zacisk bo coś tam z niego widac troszke kapie czasem bo jest brudny. ciąglle mnie prześladuja myśli, musze sprawdzic olej, dola olej, czy ja wyprzedze ten samochód, zeby mi nic nie wyjechało z nad przeciwka itp, ale pomału się oswajam z myślą, ze auto może być sprawne hihi
-KLIMA-TRONIK
- ABS
- HAK
- AIR BAG
- EL. SZYBY tylko przednie niestety, w złomie miałam 4x
- EL. PODGRZEWANE LUSTERKA
- EL. PODGRZEWANE FOTELE przednie
- 6-CIO BIEGOWA SKRZYNIA
- KOMPUTER POKÂŁADOWY
- IMMOBILIZER
- CENTRALNY ZAMEK
- REGULACJA FOTELI W ODCINKU LęDÂŹWIOWYM
- DWA PODÂŁOKIETNIKI
- CHROMOWE DODATKI
- RELINGI DACHOWE
- REG. KOLUMNA KIEROWNICZA W DWÓCH PÂŁASZCZYZNACH
- ZDERZAKI I LISTWY W KOLORZE NADWOZIA atan nie za ciekawy do roboty
- LAKIER ZMIERZONY CZUJNIKIEM i no tylko lewe nadkole było robione i to słabo co widac
- KSIÂĄÂŻKA SERWISOWA
a tak wygląda rzeczywicie, czyli bez szału, ale nie jesty wazny wygląd ale mechanika
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 19:57 przez alicjaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
że tak skromnie powiem nie ogarniam jeszcze tego klimatronika, szyby mi paruja, bo teraz ciągle pada, jak ciepło leci paruje mi, jak zimno to wiadomo już nie parują, ale wtedy mi jest zimno heheh, ale mam nadzieje, ze jakos to ogarnę
hehe narazie koszta minimalizuje do tankowania, pochwale sie moim osiągiem spalania na 270km dotankowałam 17 litrow, czyli bardzo skromnie hihi
[ Dodano: 2013-06-10, 16:17 ]
no to osłona przegubu już ogarnięta, niedługo trzeba olej jakiś zakupić i filterek, a następnie będzie jakas wymiana rozrządu
miło spotkać znajomą na innym forum
spalanie w normie,
Te 140KM w serii to trochę jednak mało, a co do rozrządu, to znajdź mechanika który ogarnia te silniki, inaczej jak ktoś źle rozrząd poskłada , to auto zacznie być pasmem nieszczęść...
i rozrząd wymieniaj co 60-70 tys km, niestety producenta poniosła fantazja odnośnie interwałów wymiany rozrządu lub poprostu to co trafia na aftermarket, jnest z "plasteliny".
ja mam w domu co prawda nieco starszą siostrę bo 100 C4 z 2.5TDI, niby 115KM ale spokojnie zjada nawet AEL'e w manualu mimo żę tutaj mam tylko automat i to w dodatku tylko czterobiegowy
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
fakt, ze AEL w serii szatanem nie jest, po modzie lub lepiej sie zbiera. Jakby co mam namiar na Tomka z Bielska Białej, sam robiłem u niego program i teraz auto fajnie lata.
Ja polecam program od Kostrza z Parczewa, kto miał styczność z jego chipami potwierdzi moje słowa.
po chipie u Kostrza auto nie tylko nie pali więcej ale też czesto się okazuje że spala mniej i to prezy agresywniejszej jeździe
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie