AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna
AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna
Witam, ostatnio weszłam w posiadanie Audi A6 C4 i szczerze mowiąc jestem zadowolona z tego zakupu. Po przejściach z Audi 80 B4 TD jestem po prostu wniebowzieta komfortem jazdy. Zakup auta był dosc szybki, pierwsza oferta, ktorą oglądaliśmy i w sumie wzięta, rdza no w porównaniu do mojej 80siatki, ktorą miałam to jednak jest widoczna, na tamtym złomie nie było jej praktycznie wcale. Podwozie w stanie no bardzo ładnym, byliśmy na podnośniku sprawdzić jak autko wygląda od spodu. To co trzeba zrobic na dzień dzisiejszy to osłona przegubu, jakiś simering między skrzynia a silnikiem, uszczelka koło filtra oleju no i tylni zacisk bo coś tam z niego widac troszke kapie czasem bo jest brudny. ciąglle mnie prześladuja myśli, musze sprawdzic olej, dola olej, czy ja wyprzedze ten samochód, zeby mi nic nie wyjechało z nad przeciwka itp, ale pomału się oswajam z myślą, ze auto może być sprawne hihi
-KLIMA-TRONIK
- ABS
- HAK
- AIR BAG
- EL. SZYBY tylko przednie niestety, w złomie miałam 4x
- EL. PODGRZEWANE LUSTERKA
- EL. PODGRZEWANE FOTELE przednie
- 6-CIO BIEGOWA SKRZYNIA
- KOMPUTER POKÂŁADOWY
- IMMOBILIZER
- CENTRALNY ZAMEK
- REGULACJA FOTELI W ODCINKU LęDÂŹWIOWYM
- DWA PODÂŁOKIETNIKI
- CHROMOWE DODATKI
- RELINGI DACHOWE
- REG. KOLUMNA KIEROWNICZA W DWÓCH PÂŁASZCZYZNACH
- ZDERZAKI I LISTWY W KOLORZE NADWOZIA atan nie za ciekawy do roboty
- LAKIER ZMIERZONY CZUJNIKIEM i no tylko lewe nadkole było robione i to słabo co widac
- KSIÂĄÂŻKA SERWISOWA
a tak wygląda rzeczywicie, czyli bez szału, ale nie jesty wazny wygląd ale mechanika
-KLIMA-TRONIK
- ABS
- HAK
- AIR BAG
- EL. SZYBY tylko przednie niestety, w złomie miałam 4x
- EL. PODGRZEWANE LUSTERKA
- EL. PODGRZEWANE FOTELE przednie
- 6-CIO BIEGOWA SKRZYNIA
- KOMPUTER POKÂŁADOWY
- IMMOBILIZER
- CENTRALNY ZAMEK
- REGULACJA FOTELI W ODCINKU LęDÂŹWIOWYM
- DWA PODÂŁOKIETNIKI
- CHROMOWE DODATKI
- RELINGI DACHOWE
- REG. KOLUMNA KIEROWNICZA W DWÓCH PÂŁASZCZYZNACH
- ZDERZAKI I LISTWY W KOLORZE NADWOZIA atan nie za ciekawy do roboty
- LAKIER ZMIERZONY CZUJNIKIEM i no tylko lewe nadkole było robione i to słabo co widac
- KSIÂĄÂŻKA SERWISOWA
a tak wygląda rzeczywicie, czyli bez szału, ale nie jesty wazny wygląd ale mechanika
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 19:57 przez alicjaaa, łącznie zmieniany 1 raz.
miło spotkać znajomą na innym forum
spalanie w normie,
Te 140KM w serii to trochę jednak mało, a co do rozrządu, to znajdź mechanika który ogarnia te silniki, inaczej jak ktoś źle rozrząd poskłada , to auto zacznie być pasmem nieszczęść...
i rozrząd wymieniaj co 60-70 tys km, niestety producenta poniosła fantazja odnośnie interwałów wymiany rozrządu lub poprostu to co trafia na aftermarket, jnest z "plasteliny".
ja mam w domu co prawda nieco starszą siostrę bo 100 C4 z 2.5TDI, niby 115KM ale spokojnie zjada nawet AEL'e w manualu mimo żę tutaj mam tylko automat i to w dodatku tylko czterobiegowy
spalanie w normie,
Te 140KM w serii to trochę jednak mało, a co do rozrządu, to znajdź mechanika który ogarnia te silniki, inaczej jak ktoś źle rozrząd poskłada , to auto zacznie być pasmem nieszczęść...
i rozrząd wymieniaj co 60-70 tys km, niestety producenta poniosła fantazja odnośnie interwałów wymiany rozrządu lub poprostu to co trafia na aftermarket, jnest z "plasteliny".
ja mam w domu co prawda nieco starszą siostrę bo 100 C4 z 2.5TDI, niby 115KM ale spokojnie zjada nawet AEL'e w manualu mimo żę tutaj mam tylko automat i to w dodatku tylko czterobiegowy
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Ja polecam program od Kostrza z Parczewa, kto miał styczność z jego chipami potwierdzi moje słowa.
po chipie u Kostrza auto nie tylko nie pali więcej ale też czesto się okazuje że spala mniej i to prezy agresywniejszej jeździe
po chipie u Kostrza auto nie tylko nie pali więcej ale też czesto się okazuje że spala mniej i to prezy agresywniejszej jeździe
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga