[ A6 C4 ] Audi A6 1.9TDi 96r ZWIERZU
[ A6 C4 ] Audi A6 1.9TDi 96r ZWIERZU
Zawsze o takiej marzyłem.... a teraz ją mam =)
Marzenia się spełniają =D
Marzenia się spełniają =D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dokładnie nie ma jak AUDI... a najlepiej jeszcze C4 =D do pełni szczęścia brakuje mi tylko jeszcze ori podłokietnika z przodu.. elektryki z tyłu.. no i przydało by się więcej rumaków pod maską.. ale to kiedyś.. myślę ze w przyszłości pokuszę sie o wymianę wtrysków na 0.216 i dobry program.. nie wiem czy zmiana kompa na 16bit też by tu coś pomogła.. a tak swoja drogą mogli byście polecić mi w miarę blisko mojego miejsca zamieszkania gdzie robią te wszystkie rzeczy.. i jak to wygląda mniej więcej cenowo ?
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Motorek troszkę słaby do tej budy, ale za to prosty i nie zawodny.
Prąd z tyłu też mi się marzy.
Popieram.
Bardzo mało było tych aut z szybkami el. na tyle.
Z klimą prawie każde, ale el. szyby tył to rarytas.
Pozdro.

Prąd z tyłu też mi się marzy.
Popieram.
Bardzo mało było tych aut z szybkami el. na tyle.
Z klimą prawie każde, ale el. szyby tył to rarytas.
Pozdro.

Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 19:29 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie tego nie jestem pewien.. szczerze to niewiem.. laikiem jestem w tych sprawach.. :?: ostatnio uporałem sie z problemem jaki miałem.. tzn auto nie chciało jechac na 4 i 5 powyżej 3000 tys obrotów.. podjechałem na kompa.. okazało sie że n75.. pojechałem kupiłem pierburga wymieniłem i wszystko Git..
teraz mam kolejny problem.. tylko podczas przyśpieszania na 4 i 5 biegu w zakresie obrotów +- 2000-2300 auto wpada w dziwne drgania.. ten rezonans przenosi sie do kabiny i robi sie strasznie głośno..
wie ktoś co to może być.. ostatnio jak zmieniałem rozrząd facet twierdził że poduszki są OK =/ 2 problem to auto pisknie przy odpalaniu przez 1-2 sek potem ok.. dzieje sie tak nie zawsze ale częściej niż żadziej.... :-x z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki


Albo AUDI Albo NIC
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Odszczekuję.
Hau,hau...
Pomyliło mi się z moim 2,5TDI.
Ostatnio jestem przewrażliwiony na tym punkcie, jak się dowiedziałem ile to kosztuje.
Ale w 1.9TDI występuje inny problem.
Wyrabia się podstawa koła pasowego.
I dzieją się wtedy jaja.
Kąt wtrysku szaleje.
Sprawdź sobie to.
ÂŻeby to sprawdzić trzeba zdjąć pasek i poruszć ręką za koło na wale.
W prawo , w lewo.
Jak wyczuwasz luz to prawdopodobnie tu leży przyczyna.
Hau,hau...
Pomyliło mi się z moim 2,5TDI.
Ostatnio jestem przewrażliwiony na tym punkcie, jak się dowiedziałem ile to kosztuje.
Ale w 1.9TDI występuje inny problem.
Wyrabia się podstawa koła pasowego.
I dzieją się wtedy jaja.
Kąt wtrysku szaleje.
Sprawdź sobie to.
ÂŻeby to sprawdzić trzeba zdjąć pasek i poruszć ręką za koło na wale.
W prawo , w lewo.
Jak wyczuwasz luz to prawdopodobnie tu leży przyczyna.
podstawa koła pasowego raczej ok.. pod auto nie wchodziłem ktoś mi mówił ze może to być też coś od wydechu i żebym sobie skontrolował elastyczny łacznik.. czytałem też gdzieś na forum że może to byc spowodowane nastawnikiem pompy..=/ sam juz nie wiem.. po ostatniej wymianie zaworu n75 wydaje mi sie że tak jak by na 4 biegu przy 2000 drgania występowały ale w mniejszym stopniu.. choc sam juz nie wiem może mi sie tylko wydaje <niewiem>
[ Dodano: 2010-10-03, 12:24 ]
Chciałem zapytac was koledzy.. co musze zrobić zeby mieć centralny z pilota ?
mam alarm, domykanie szyb i przycisk w słupku koło kierowcy służący ponoć do wyłanczania czujników ruchu wew pojazdu.. ale nie ma pilota =/ autko otwieram i zamykam za pomocą kluczyka..poprzedni właściciel mówił mi że też nie posiadał pilota do tego auta.. przy przekręcaniu kluczyka podczas zamykania słychać tylko BEEPP jak by z klaksonu i tyle..
Przy otwieraniu kluczykiem trzeba użyć trochę siły aby przekręcić kluczyk mój 4 letni synek nie może sobie z tym poradzić =) z kolei u ojca w 80 B4 kluczyk chodzi leciutko.. pilota chciałbym mieć dla wygody własnej no i może też z racji nadchodzącej mroźnej zimy <podobno> z góry dzięki za wszystkie wypowiedzi..
[ Dodano: 2010-10-03, 12:24 ]
Chciałem zapytac was koledzy.. co musze zrobić zeby mieć centralny z pilota ?
mam alarm, domykanie szyb i przycisk w słupku koło kierowcy służący ponoć do wyłanczania czujników ruchu wew pojazdu.. ale nie ma pilota =/ autko otwieram i zamykam za pomocą kluczyka..poprzedni właściciel mówił mi że też nie posiadał pilota do tego auta.. przy przekręcaniu kluczyka podczas zamykania słychać tylko BEEPP jak by z klaksonu i tyle..
Przy otwieraniu kluczykiem trzeba użyć trochę siły aby przekręcić kluczyk mój 4 letni synek nie może sobie z tym poradzić =) z kolei u ojca w 80 B4 kluczyk chodzi leciutko.. pilota chciałbym mieć dla wygody własnej no i może też z racji nadchodzącej mroźnej zimy <podobno> z góry dzięki za wszystkie wypowiedzi..
Albo AUDI Albo NIC
Jak swoja kupowalem mialem to samo... minuta z WD40 i smiga delikatniezwierzu25 pisze:Przy otwieraniu kluczykiem trzeba użyć trochę siły aby przekręcić kluczyk mój 4 letni synek nie może sobie z tym poradzić =) z kolei u ojca w 80 B4 kluczyk chodzi leciutko.. pilota chciałbym mieć dla wygody własnej no i może też z racji nadchodzącej mroźnej zimy <podobno> z góry dzięki za wszystkie wypowiedzi..

poduszka silnika 1.9 tdi
Witam Was Koledzy.
Mam dziwne buczenia i rezonuje mi cos pod autem w przedziale 1900-2100 RMP
wyciąłem kata.. sprawdzałem wydech mocowania.. zero efektu..
poduszka od strony wtrysków czyli kierowcy wydaje sie być cała i jest chyba ori bo są na gumie 4 pierścienie.. natomiast na 100% nie wiem jak poduszka od strony turbo/pasażera..
chwiałbym ją podmienić na sprawny używany egzemplarz..(lepsza taka niz tani nowy zamiennik za 90PLN) silnik lekko po skosie właśnie na tą stronę poduszki i ona coś mi się wydaje jest bardziej obciążona.. chciałbym zakupić poduszkę używaną z allegro.. ale do 1.9 jest ich na lekarstwo... w związku z tym mam do was dwa pytania.
1. Czy poduszka lewa z prawą są zamienne ? w sensie czy są takie same.. jeżeli nie to jakie między nimi różnice..
2. Czy poduszki od benzynowych 1.8 i 2.0 podejdą.. czy są takie same.. i czy też są olejowe?
Z góry dzięki za info..
Pozdrawiam
Mam dziwne buczenia i rezonuje mi cos pod autem w przedziale 1900-2100 RMP
wyciąłem kata.. sprawdzałem wydech mocowania.. zero efektu..
poduszka od strony wtrysków czyli kierowcy wydaje sie być cała i jest chyba ori bo są na gumie 4 pierścienie.. natomiast na 100% nie wiem jak poduszka od strony turbo/pasażera..
chwiałbym ją podmienić na sprawny używany egzemplarz..(lepsza taka niz tani nowy zamiennik za 90PLN) silnik lekko po skosie właśnie na tą stronę poduszki i ona coś mi się wydaje jest bardziej obciążona.. chciałbym zakupić poduszkę używaną z allegro.. ale do 1.9 jest ich na lekarstwo... w związku z tym mam do was dwa pytania.
1. Czy poduszka lewa z prawą są zamienne ? w sensie czy są takie same.. jeżeli nie to jakie między nimi różnice..
2. Czy poduszki od benzynowych 1.8 i 2.0 podejdą.. czy są takie same.. i czy też są olejowe?
Z góry dzięki za info..
Pozdrawiam
Albo AUDI Albo NIC