Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4 ] Audi A6 1.9TDi 96r ZWIERZU

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zwierzu25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 lip 2009, 09:15
Lokalizacja: trzebinia

[ A6 C4 ] Audi A6 1.9TDi 96r ZWIERZU

Post autor: zwierzu25 » 24 wrz 2010, 05:29

Zawsze o takiej marzyłem.... a teraz ją mam =)
Marzenia się spełniają =D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 24 wrz 2010, 08:41

zwierzu25, marzenia trzeba spełniać.
Ja marzyłem o B4 ,a mam A6.
Przerosły mnie. He,he...
Piękne auto.
Roletki i ciepłe pośladki są to już nie źle.
Ale tym się jedzie co?
Powitać.
<piwo>

Awatar użytkownika
zwierzu25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 lip 2009, 09:15
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: zwierzu25 » 25 wrz 2010, 14:25

Dokładnie nie ma jak AUDI... a najlepiej jeszcze C4 =D do pełni szczęścia brakuje mi tylko jeszcze ori podłokietnika z przodu.. elektryki z tyłu.. no i przydało by się więcej rumaków pod maską.. ale to kiedyś.. myślę ze w przyszłości pokuszę sie o wymianę wtrysków na 0.216 i dobry program.. nie wiem czy zmiana kompa na 16bit też by tu coś pomogła.. a tak swoja drogą mogli byście polecić mi w miarę blisko mojego miejsca zamieszkania gdzie robią te wszystkie rzeczy.. i jak to wygląda mniej więcej cenowo ?

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 25 wrz 2010, 14:33

Motorek troszkę słaby do tej budy, ale za to prosty i nie zawodny.
Prąd z tyłu też mi się marzy.
Popieram.
Bardzo mało było tych aut z szybkami el. na tyle.
Z klimą prawie każde, ale el. szyby tył to rarytas.
Pozdro.
<piwo>
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 19:29 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: klezmer » 29 wrz 2010, 22:56

zwierzu25,
A jestes pewny ze nie masz 16 bitowego?

Awatar użytkownika
zwierzu25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 lip 2009, 09:15
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: zwierzu25 » 01 paź 2010, 22:10

Nie tego nie jestem pewien.. szczerze to niewiem.. laikiem jestem w tych sprawach.. :?: ostatnio uporałem sie z problemem jaki miałem.. tzn auto nie chciało jechac na 4 i 5 powyżej 3000 tys obrotów.. podjechałem na kompa.. okazało sie że n75.. pojechałem kupiłem pierburga wymieniłem i wszystko Git.. <ok> teraz mam kolejny problem.. tylko podczas przyśpieszania na 4 i 5 biegu w zakresie obrotów +- 2000-2300 auto wpada w dziwne drgania.. ten rezonans przenosi sie do kabiny i robi sie strasznie głośno.. :-/ wie ktoś co to może być.. ostatnio jak zmieniałem rozrząd facet twierdził że poduszki są OK =/ 2 problem to auto pisknie przy odpalaniu przez 1-2 sek potem ok.. dzieje sie tak nie zawsze ale częściej niż żadziej.... :-x z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki
Albo AUDI Albo NIC

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 paź 2010, 15:33

Módl się ,żeby to nie dwumas.
Na Alledrogo kosztuje nawet ponad 3000 zeta.
Jak koło dwumasowe daje dupy to robi się głośno i telepie silnikiem.

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: klezmer » 02 paź 2010, 16:00

robak26,
To w 1z jest dwumas? :shock:
Chyba nima. Raczej z czym innym problem.

Lukaszeq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 lut 2010, 20:18
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Lukaszeq » 02 paź 2010, 16:31

W silniku 1z nie ma dwumasu dopiero w silnikach 110 i 115 konnych były.

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 paź 2010, 17:22

Odszczekuję.
Hau,hau...

Pomyliło mi się z moim 2,5TDI.
Ostatnio jestem przewrażliwiony na tym punkcie, jak się dowiedziałem ile to kosztuje.

Ale w 1.9TDI występuje inny problem.
Wyrabia się podstawa koła pasowego.
I dzieją się wtedy jaja.
Kąt wtrysku szaleje.
Sprawdź sobie to.
ÂŻeby to sprawdzić trzeba zdjąć pasek i poruszć ręką za koło na wale.
W prawo , w lewo.
Jak wyczuwasz luz to prawdopodobnie tu leży przyczyna.

Awatar użytkownika
zwierzu25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 lip 2009, 09:15
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: zwierzu25 » 03 paź 2010, 11:38

podstawa koła pasowego raczej ok.. pod auto nie wchodziłem ktoś mi mówił ze może to być też coś od wydechu i żebym sobie skontrolował elastyczny łacznik.. czytałem też gdzieś na forum że może to byc spowodowane nastawnikiem pompy..=/ sam juz nie wiem.. po ostatniej wymianie zaworu n75 wydaje mi sie że tak jak by na 4 biegu przy 2000 drgania występowały ale w mniejszym stopniu.. choc sam juz nie wiem może mi sie tylko wydaje <niewiem>

[ Dodano: 2010-10-03, 12:24 ]
Chciałem zapytac was koledzy.. co musze zrobić zeby mieć centralny z pilota ?
mam alarm, domykanie szyb i przycisk w słupku koło kierowcy służący ponoć do wyłanczania czujników ruchu wew pojazdu.. ale nie ma pilota =/ autko otwieram i zamykam za pomocą kluczyka..poprzedni właściciel mówił mi że też nie posiadał pilota do tego auta.. przy przekręcaniu kluczyka podczas zamykania słychać tylko BEEPP jak by z klaksonu i tyle..
Przy otwieraniu kluczykiem trzeba użyć trochę siły aby przekręcić kluczyk mój 4 letni synek nie może sobie z tym poradzić =) z kolei u ojca w 80 B4 kluczyk chodzi leciutko.. pilota chciałbym mieć dla wygody własnej no i może też z racji nadchodzącej mroźnej zimy <podobno> z góry dzięki za wszystkie wypowiedzi..
Albo AUDI Albo NIC

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 03 paź 2010, 14:30

Dokupić kluczyk z pilotem i zaprogramować immo.
A co do szarpania to dawka może być za mała.
Podepnij VAG i będzie wiadomo.

Awatar użytkownika
Malibu!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 13 wrz 2010, 18:42
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: Malibu! » 07 paź 2010, 19:06

zwierzu25 pisze:Przy otwieraniu kluczykiem trzeba użyć trochę siły aby przekręcić kluczyk mój 4 letni synek nie może sobie z tym poradzić =) z kolei u ojca w 80 B4 kluczyk chodzi leciutko.. pilota chciałbym mieć dla wygody własnej no i może też z racji nadchodzącej mroźnej zimy <podobno> z góry dzięki za wszystkie wypowiedzi..
Jak swoja kupowalem mialem to samo... minuta z WD40 i smiga delikatnie ;-) Poprzedni wlasciciel cos pochrzanil z centralka i musze przekrecac...
Moja Gablota :*

Mercedes W126 260 SE 1987'
Mercedes W123 240D 1983'
Lada 2107 1.3 1987'

Awatar użytkownika
zwierzu25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 06 lip 2009, 09:15
Lokalizacja: trzebinia

poduszka silnika 1.9 tdi

Post autor: zwierzu25 » 10 kwie 2011, 22:33

Witam Was Koledzy.
Mam dziwne buczenia i rezonuje mi cos pod autem w przedziale 1900-2100 RMP
wyciąłem kata.. sprawdzałem wydech mocowania.. zero efektu..
poduszka od strony wtrysków czyli kierowcy wydaje sie być cała i jest chyba ori bo są na gumie 4 pierścienie.. natomiast na 100% nie wiem jak poduszka od strony turbo/pasażera..
chwiałbym ją podmienić na sprawny używany egzemplarz..(lepsza taka niz tani nowy zamiennik za 90PLN) silnik lekko po skosie właśnie na tą stronę poduszki i ona coś mi się wydaje jest bardziej obciążona.. chciałbym zakupić poduszkę używaną z allegro.. ale do 1.9 jest ich na lekarstwo... w związku z tym mam do was dwa pytania.
1. Czy poduszka lewa z prawą są zamienne ? w sensie czy są takie same.. jeżeli nie to jakie między nimi różnice..
2. Czy poduszki od benzynowych 1.8 i 2.0 podejdą.. czy są takie same.. i czy też są olejowe?
Z góry dzięki za info..
Pozdrawiam
Albo AUDI Albo NIC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja