[S6 C4] 2.2turbo quattro sedan manual gleba 18"
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
mtm jest psisany na 303ps, ale pod inne turbo (k26) i inne wtryski skrótowo mówiąc osobiśnie nie zdążyłem jeszcze na hamownię pojechać, ale jeśli masz zdrowy motor to po zmianie 2 epromów powinno wypluć w granicach 250-260 KM. Jeśli chcesz więcej musisz ingerować "mechanicznie"
[ Dodano: 2011-06-09, 15:43 ]
mały update 4x bilstein b8 + eibach przód -35mm tył -30mm :D
przed..
w trakcie..
i po :D
[ Dodano: 2011-06-09, 15:43 ]
mały update 4x bilstein b8 + eibach przód -35mm tył -30mm :D
przed..
w trakcie..
i po :D
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
- Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK
ładna bardzo podobna do mojej a w orginale byl 1ba czy 1be zawias
pozdrwiam
pozdrwiam
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
- Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK
w bagazniku jak jek naklejka z kodami to na samym dole i na koncu jak dobrze pamietam jest zawieszenie i jesk kod na jakim zawieszeniu wyjechala
moja miestety na najbardziej konfortowym i sie zastanawiam jak bedzie wygladac na ori z S ale po zdjeciu przed zmiana sugeruje ze byl 1be u mnie wyzej stoi
pozdrawiam szerokosci i bezawaryjnosci
moja miestety na najbardziej konfortowym i sie zastanawiam jak bedzie wygladac na ori z S ale po zdjeciu przed zmiana sugeruje ze byl 1be u mnie wyzej stoi
pozdrawiam szerokosci i bezawaryjnosci
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
nie, stoi na równym. Nie wiem dlaczego tak jest, no ale itak jest niżej. fakt faktem z tyłu siedzi butla z gazem.. Różnica jest nie tylko w wyglądzie, ale i w prowadzeniu- zakręty już mi niestraszne są jak na serii Czuć, że jest twardo, ale wynika to też z ogumienia (235/40/18), ale wierz mi, że w SPAM do serii to nie ma miażdżącej różnicy w łykaniu dziur a prowadzenie o niebo lepsze
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Mam sentyment do tego motoru , miałem takowy w s2, (sedan) chup na 280km.
Kto zakładał LPG ? Mi w Poznaniu osobiście mapę układali.2 dni jazy, testów ale opłacało się bo na gazie miała o niebo lepszy moment obrotowy niż na benzynie.Na beznzynie miałem turbo dziurę do około 3 tys , a na LPG turbo dziury nie było wcale!!szła od 1,5 tys obrotów jak szalona!
Kto zakładał LPG ? Mi w Poznaniu osobiście mapę układali.2 dni jazy, testów ale opłacało się bo na gazie miała o niebo lepszy moment obrotowy niż na benzynie.Na beznzynie miałem turbo dziurę do około 3 tys , a na LPG turbo dziury nie było wcale!!szła od 1,5 tys obrotów jak szalona!
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
szacun- też chciałbym mieć jedną z 306 sztuk s2 limodareka44 pisze:Mam sentyment do tego motoru , miałem takowy w s2, (sedan) chup na 280km.
Gaz zakładałem u siebie i jest wystrojony jak benzyna. Od jazdy na codzień jest gaz, a od wyprzedzania benzyna, więc nie regulowałem gazu, by auto szło z dołu. Chodzi praktycznie tak samo na benz i gazie.. 2,5 jeszcze muł a od 3 tys zaczyna się życie
- dareka44
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 119
- Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: INOWROCLAW
Ten silnik ma wielkie możliwości i na prawdę frajda niesamowita jak ciągnie na gazie od samego dołu. To była tak duża różnica , że nie lubiłem jeździć na benzynie.W momencie przełączenia na gaz, to tak jakby doszły z dwa cylindry:-))))Autko było pod stałą "opieką" techniczną L. Koraszewskiego z Biedrzychowic.Silnik był w znakomitej formie(1 litr oleju na 10 tyś) !!W 2004 sprzedałem i podobno po testach z podtlenkiem skończyło żywot i poszło na części
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga