Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S6 C4] 2.2turbo quattro sedan manual gleba 18"

Prezentacja w/w aut.
wilczak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 06 gru 2010, 13:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wilczak » 07 gru 2010, 12:50

a może napisałbyś coś o tym programie od mtm, sam program dał 303km czy jeszcze coś modyfikowałeś?? byłeś na hamowni jakiejś po programie??
aha no i autko... na kozaku :) chociaż wolę avanta
pozdr

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 07 gru 2010, 20:56

mtm jest psisany na 303ps, ale pod inne turbo (k26) i inne wtryski skrótowo mówiąc ;) osobiśnie nie zdążyłem jeszcze na hamownię pojechać, ale jeśli masz zdrowy motor to po zmianie 2 epromów powinno wypluć w granicach 250-260 KM. Jeśli chcesz więcej musisz ingerować "mechanicznie" :)

[ Dodano: 2011-06-09, 15:43 ]
mały update ;) 4x bilstein b8 + eibach przód -35mm tył -30mm :D


przed..
Obrazek
w trakcie..
Obrazek
Obrazek
i po :D
Obrazek

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 09 cze 2011, 19:49

No nareszczie jakaś gleba <rotfl> ale koła mi nie podchodzą <uoee>

Awatar użytkownika
banan1993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 09 lut 2010, 21:16
Lokalizacja: Lubelskie/Chełm

Post autor: banan1993 » 10 cze 2011, 15:28

No fele kiszka jak dla mnie. Spoko że gleba - zacnie wygląda <rotfl>
I LOVE <quattro>

kuba108
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2011, 13:52
Lokalizacja: chelm

Post autor: kuba108 » 11 cze 2011, 14:06

autooo piekne moje marzenie

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 12 cze 2011, 22:21

banan1993 pisze:No fele kiszka jak dla mnie. Spoko że gleba - zacnie wygląda <rotfl>
o gustach się nie dyskutuje. Fele to 15 minut i masz inne. Na zdjęciu nie widać, że w rzeczywistości są nieco ciemniejsze i nawet w miarę się komponują do auta.. Ale póki co 18" rekompensuje to :)

Kazikboy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK

Post autor: Kazikboy » 30 cze 2011, 21:31

ładna ;) bardzo podobna do mojej ;) a w orginale byl 1ba czy 1be zawias ??
pozdrwiam :)
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 01 lip 2011, 23:29

aż tak to nie wiem powiem szczerze.. na sprężynach są tylko kolorowe oznaczenia (3 różne kropki). Nigdy się w to aż tak nie zagłębiałem :)

Kazikboy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 20 kwie 2011, 20:31
Lokalizacja: Gryfino/Szczecin/Helsingor DK

Post autor: Kazikboy » 02 lip 2011, 07:35

w bagazniku jak jek naklejka z kodami to na samym dole i na koncu jak dobrze pamietam jest zawieszenie i jesk kod na jakim zawieszeniu wyjechala :)
moja miestety na najbardziej konfortowym ;/ i sie zastanawiam jak bedzie wygladac na ori z S ale po zdjeciu przed zmiana sugeruje ze byl 1be u mnie wyzej stoi :)
pozdrawiam szerokosci i bezawaryjnosci ;)
MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
Obecnie:
S6 C4 4.2 290PS
POLO Classic SDi
Byłe:
90 Coupe 2.3 NG 136PS,a4 1.9tdi AFN 110PS,Polo 86c2f 1.3 75PS 3F,Escort Cabrio MK4 1.6D 55PS,Honda CBR400RR 0.4 75PS.Polo 86c 1.6 ~80PS ABU,Polo 86c2f 1.3 55PS AAV

OyamaBdg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 18 lut 2010, 17:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: OyamaBdg » 03 lip 2011, 11:18

ÂŁadna furka :) Moc silnika robi wrażenie... Kolor Niuni masz chyba taki sam jak ja, dość rzadko spotykany.

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 25 sie 2011, 23:25

nie, stoi na równym. Nie wiem dlaczego tak jest, no ale itak jest niżej. fakt faktem z tyłu siedzi butla z gazem.. Różnica jest nie tylko w wyglądzie, ale i w prowadzeniu- zakręty już mi niestraszne są jak na serii ;) Czuć, że jest twardo, ale wynika to też z ogumienia (235/40/18), ale wierz mi, że w SPAM do serii to nie ma miażdżącej różnicy w łykaniu dziur a prowadzenie o niebo lepsze

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 04 wrz 2011, 12:58

Mam sentyment do tego motoru , miałem takowy w s2, (sedan) chup na 280km.
Kto zakładał LPG ? Mi w Poznaniu osobiście mapę układali.2 dni jazy, testów ale opłacało się bo na gazie miała o niebo lepszy moment obrotowy niż na benzynie.Na beznzynie miałem turbo dziurę do około 3 tys , a na LPG turbo dziury nie było wcale!!szła od 1,5 tys obrotów jak szalona!
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 04 wrz 2011, 17:58

dareka44 pisze:Mam sentyment do tego motoru , miałem takowy w s2, (sedan) chup na 280km.
szacun- też chciałbym mieć jedną z 306 sztuk s2 limo :)
Gaz zakładałem u siebie i jest wystrojony jak benzyna. Od jazdy na codzień jest gaz, a od wyprzedzania benzyna, więc nie regulowałem gazu, by auto szło z dołu. Chodzi praktycznie tak samo na benz i gazie.. 2,5 jeszcze muł a od 3 tys zaczyna się życie :)

Awatar użytkownika
dareka44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 11 mar 2011, 21:39
Imię: Dariusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: INOWROCLAW

Post autor: dareka44 » 07 wrz 2011, 01:34

Ten silnik ma wielkie możliwości i na prawdę frajda niesamowita jak ciągnie na gazie od samego dołu. To była tak duża różnica , że nie lubiłem jeździć na benzynie.W momencie przełączenia na gaz, to tak jakby doszły z dwa cylindry:-))))Autko było pod stałą "opieką" techniczną L. Koraszewskiego z Biedrzychowic.Silnik był w znakomitej formie(1 litr oleju na 10 tyś) !!W 2004 sprzedałem i podobno po testach z podtlenkiem skończyło żywot i poszło na części <zalamka>
Było
B2 1983 - 1.8, B3 1988 - 1.8 , C4 1992 - 2.8 , A4 1999 - 2.8 QUATTRO, S2 1992 - 2.2 T (sedan)
Jest A4 99 -1.8T, A6 02 -3.0 QUATTRO , A6 C6 - 3.0 D Q

Awatar użytkownika
wujek_maciej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
Lokalizacja: kartuzy/gdynia

Post autor: wujek_maciej » 15 paź 2011, 23:40

Trochę odświeżę temat ;)
różnica między gazem a benzyną to całe 3 KM :mrgreen:
Trochę moment mógłby być większy, ale jak na zmianę tylko samego programu i nieingerowania mechanicznego nie jest źle

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga