Wracając z urlopu moim A6 C7 3.0TFSI postanowiłem po odbiciu pistoletu do tankowania dolać powoli więcej paliwa prawie chyba pod korek

Podczas jazdy zauważyłem, że zaświecił mi sie Check engine - auto chodzi normalnie żadnych oznak innej pracy silnika.
Podczas kolejnego tankowania problem zniknął ale po kilku dniach przerwy podczas jazdy znowu sie zaświecił i nawet podczas tankowania już nie zgasł.
Chciałbym również nadmienić, że zawsze jeżdzę na 95 ale stwierdziłem, że na wyjazd będę go zalewał 98. Ostatnie tankowanie po zapaleniu sie rezerwy juz 95 i nadal świeci.
Czy ktoś z szanownych Kolegów może coś podpowiedzieć - dzwoniłem do serwisu gdyż autko jest na bieżąco serwisowane - przebieg obecnie 56 tys. i powiedziano mi, że mogło zostać zalane odpowietrzenie i żę check powinien zgasnąć i tak się stało jak już pisałem wcześniej ale znowu sie zapalił.
Planuje podjechać do serwisu, żeby go podpięli pod komputer ale mam prośbę czy ktoś możę wie co go zabolało i boli nadal.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-08-08, 17:37 ]
Witam.
Serwis zaliczony.
Okazało się, że w maju ogłoszono jakąś akcje serwisową dla Mojego modelu z uwagi na niepoprawną prace katalizatorów (nie zdążyli mnie powiadomić lub olali temat) mająca na celu aktualizację oprogramowania sterownika silnika.
Świecący check engine nie był więc spowodowany moimi obawami lecz niepoprawną pracą katalizatorów co podobno możę wyświetlić błąd w postaci check-a (tak było w opisie akcji serwisowej).
Pracownicy serwisu poinformowani mnie, że katalizatory nie zostały uszkodzone i że zmiana oprogramowania powinna na stałe wykluczyć zapalanie sie check engine z tego powodu.
Pozdrawiam