A6 C7 BiTdi Competiton zrobilem ok 6,5 tys km. Na ta chwile czeka mnie Inspekcja przy 60 tys przebiegu. Bylem przekonany ze w jej sklad wchodzi wymiana oleju silnikowego filtrow i..... wymiania oleju w skrzyni biegow(pierwszy raz).
Jakiez bylo moje zdziwnienie ze posiadam (nie wiem jakim cudem) skrzynie w ktorej dwumas jest suchy. Mowiac szczerze nawet nie wiedzialem o istnieniu czegos takiego. Doedukowalem sie odrobine i wiem ze montowane one byly w miejszych jednostkach napedowych a ja jakze wyrozniony




Oczywiscie w salonie Audi zostalem poinformowany ze oleju w mojej skrzyni sie nie wymienia...I TERAZ UWAGA ODPOWIEDZ PETARDA OD SERWISANTA........ wymiana oleju jest mozliwa tylko podczas naprawy skrzyni!!!!!!!!


Teraz na powaznie
Mam Gwarancje do kwietnia 2021. Problem przy 60 tys przebiegu to chyba jakies kpiny.
1. auto stoi na niewielkiej gorce (3% nachylenia) rano odpalam silnik i chce wrzucic R odczucie takie jakbym w manualu nie wciasnal sprzegla do konca .......to boli
zdarza sie to sporadycznie ale coraz czesciej.
2. Raz podczas ostrzejszej jazdy na odcinku 24 km auto postawilem na parkingu( oczywiscie po uprzednim odczekaniu na postoju z wylaczeniem silnika) po ok 3 godz wsiadlem i odpalilem auto przez 10 sec poczulem sie jak w 1,9 tdi z wadliwymi pompowtryskami.... :shock: :shock: :shock:
3. Coraz czesciej w trybie Dynamic zmiana biegow zwraca moja uwage delikane szarpniecie przy wyzszych obrotach 1, 2, 3 bieg)
Zapytalem w serwisie czy moglbym wymienic chociaz olej w przekladni ( czekam na odpowiedz)
PROSBA O PORADE!!!!!!
Co w tej sytuacji powieniem zrobic?????
czekac az calkiem padnie ew. jej pomoc

probowac wymienic to co wplynie na poprawe jej pracy?????
czy moze regenerowac dopoki mechatronika w miare funkcjonuje
Napewno jutro zadzwonie do Ingolstadt z pytaniem
Czym sugerowalisciesie montujac akurat w tym egzemplarzu suchej skrzyni i jestem bardzo ciekaw argumentow ktrore uslysze....
Jezeli macie linki do artykulow lub fikmow z tym zwiazanych bede bardzo wdzieczny......