Witam. chciałbym zapytać do czego służy te cięgiełko przy zaworze EGR, dodam ze u mnie była zapieczona i wyrzucalo blad od czujnika N18, teraz piszczy i ciężko chodzi a sterowane jest podcisnieniem. Jakie objawy może powodować jego nie sprawność i jak to najlepiej i najtaniej naprawić? Co spowoduje jazda na otwartym/zamkniętym cięgiełku? Z góry dziękuję za odpowiedź
[CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
[CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Witam. chciałbym zapytać do czego służy te cięgiełko przy zaworze EGR, dodam ze u mnie była zapieczona i wyrzucalo blad od czujnika N18, teraz piszczy i ciężko chodzi a sterowane jest podcisnieniem. Jakie objawy może powodować jego nie sprawność i jak to najlepiej i najtaniej naprawić? Co spowoduje jazda na otwartym/zamkniętym cięgiełku? Z góry dziękuję za odpowiedź
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
moze komus sie przyda. Ostatnio przerabialem to u siebie. Klapa obejsciowa zapieczona byla w pozycji otwartej czyli spaliny caly czas ida przez chłodnice, a tak nie powinno byc. Na poczatku gdy silnik jest zimny gorące spaliny ktore ida do dolotu pomagają szybciej rozgrzać silnik oraz katalizator, dodatkowo podnosi temp sapalin przy wypalaniu dpf. , dopiero po osiągnięciu wymaganej temp spaliny sa chlodzone w chlodniczce. Aby dostac sie do tej klapki/zaworu trzeba wymontowac cala chlodnice z egr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Mam taki sam EGR w VW Transporterze T6 silnik CAAB Niestety rozruszanie , czyszczenie tej klapki w domowych warunkach pomaga na bardzo krótko. Szkoda zachodu z wyjmowaniem EGR-a tylko kupno nowego ok 1000 zł pomaga na dłuższy czas.
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Byc moze. Ja też tak zakladalem. Po tym zabiegu zrobiłem dopiero ok 3k km i narazie działa, ale kto wie jak dlugo...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Dla zainteresowanych jak mój wyglądał po rozebraniu przebieg 141000
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
A jak składałeś chłodniczkę z EGR jak uszczelka metalowa łącząca te dwa elementy nie ma swojego nr czyli nie można jej kupić nowej ?MCGregor76 pisze: ↑14 cze 2020, 22:08Dla zainteresowanych jak mój wyglądał po rozebraniu przebieg 141000
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 cze 2020, 16:50
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A4 B6
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Też szukam tej uszczelki....może ktoś coś?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 268
- Rejestracja: 20 kwie 2019, 18:56
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostróda
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Ja kupiłem cały EGR z chłodnicą.
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Temat stary ale pozwolę sobie odświeżyć.
Czy nie działające tą cięgno o którym mowa (gruszka nie ma siły go podnieść mimo, że wszystko wyczyszczone i ruszając ręką pracuje) może powodować, że ilość sadzy rośnie w oczach? Czy cięgno może być dobre a gruszka uszkodzona?
Mam problem z DPF, czasem ilość sadzy zmierzonej rośnie w oczach, około 10 razy szybciej niż wartość obliczona. Dzisiaj np. ilość sadzy zmierzonej (measured) rosła w oczach, stanąłem na hot doga, po odpaleniu auta i dalszej jeździe rosła już prawie w tempie obliczonej (calculated) czyli zdecydowanie wolniej. Temperatury zachowują się normalnie. Czujnik różnicy ciśnień również.
Dziwne, że po ponownym odpaleniu i ruszeniu w drogę wartości rosły prawidłowo gdzie wcześniej przez 200km rosły bardzo szybko. DPF wypala się co ok. 220-270km. Silnik 2.0 CGLC - soft sprzed diesel gate.
Czy nie działające tą cięgno o którym mowa (gruszka nie ma siły go podnieść mimo, że wszystko wyczyszczone i ruszając ręką pracuje) może powodować, że ilość sadzy rośnie w oczach? Czy cięgno może być dobre a gruszka uszkodzona?
Mam problem z DPF, czasem ilość sadzy zmierzonej rośnie w oczach, około 10 razy szybciej niż wartość obliczona. Dzisiaj np. ilość sadzy zmierzonej (measured) rosła w oczach, stanąłem na hot doga, po odpaleniu auta i dalszej jeździe rosła już prawie w tempie obliczonej (calculated) czyli zdecydowanie wolniej. Temperatury zachowują się normalnie. Czujnik różnicy ciśnień również.
Dziwne, że po ponownym odpaleniu i ruszeniu w drogę wartości rosły prawidłowo gdzie wcześniej przez 200km rosły bardzo szybko. DPF wypala się co ok. 220-270km. Silnik 2.0 CGLC - soft sprzed diesel gate.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 745
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Obejrzyj dzisiejszy odcinek EKG autodyzur na yt. Chlop opowiada wlasnie o tych pomiarach ale na przykladzie A6 C8KANAL pisze: ↑19 lis 2023, 21:46Temat stary ale pozwolę sobie odświeżyć.
Czy nie działające tą cięgno o którym mowa (gruszka nie ma siły go podnieść mimo, że wszystko wyczyszczone i ruszając ręką pracuje) może powodować, że ilość sadzy rośnie w oczach? Czy cięgno może być dobre a gruszka uszkodzona?
Mam problem z DPF, czasem ilość sadzy zmierzonej rośnie w oczach, około 10 razy szybciej niż wartość obliczona. Dzisiaj np. ilość sadzy zmierzonej (measured) rosła w oczach, stanąłem na hot doga, po odpaleniu auta i dalszej jeździe rosła już prawie w tempie obliczonej (calculated) czyli zdecydowanie wolniej. Temperatury zachowują się normalnie. Czujnik różnicy ciśnień również.
Dziwne, że po ponownym odpaleniu i ruszeniu w drogę wartości rosły prawidłowo gdzie wcześniej przez 200km rosły bardzo szybko. DPF wypala się co ok. 220-270km. Silnik 2.0 CGLC - soft sprzed diesel gate.
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Zawór recyrkulacji EGR audi c7 2.0 177 km
Obejrzałem i trochę mnie facet zniesmaczył bo miałem go za góru, opowiedział co może być powodem niesprawności ale po 76km od ostatniego wypalania, wypalił serwisowo DPF w C8 i zadowolony, że różnica ciśnień spadła. Generalnie problemu w tym aucie nie stwierdził, nie usunął. Za 70km znów będzie to samo.axe pisze: ↑19 lis 2023, 22:37Obejrzyj dzisiejszy odcinek EKG autodyzur na yt. Chlop opowiada wlasnie o tych pomiarach ale na przykladzie A6 C8KANAL pisze: ↑19 lis 2023, 21:46Temat stary ale pozwolę sobie odświeżyć.
Czy nie działające tą cięgno o którym mowa (gruszka nie ma siły go podnieść mimo, że wszystko wyczyszczone i ruszając ręką pracuje) może powodować, że ilość sadzy rośnie w oczach? Czy cięgno może być dobre a gruszka uszkodzona?
Mam problem z DPF, czasem ilość sadzy zmierzonej rośnie w oczach, około 10 razy szybciej niż wartość obliczona. Dzisiaj np. ilość sadzy zmierzonej (measured) rosła w oczach, stanąłem na hot doga, po odpaleniu auta i dalszej jeździe rosła już prawie w tempie obliczonej (calculated) czyli zdecydowanie wolniej. Temperatury zachowują się normalnie. Czujnik różnicy ciśnień również.
Dziwne, że po ponownym odpaleniu i ruszeniu w drogę wartości rosły prawidłowo gdzie wcześniej przez 200km rosły bardzo szybko. DPF wypala się co ok. 220-270km. Silnik 2.0 CGLC - soft sprzed diesel gate.
U mnie jest inny problem. Raz masa zmierzona rośnie w oczach (nawet 10 razy szybciej niż obliczona) a raz powoli prawie tak jak obliczona. Żadnych błędów, nigdy kontrolki DPF (bo kontroluję wypalanie i nie przerywam).