Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Wysoki poziom oleju. 2.0 tdi ultra

Silniki wysokoprężne
MaximusRektus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 paź 2018, 18:46
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: MaximusRektus » 24 mar 2019, 16:21

pomiar na wlaczonym silniku na postoju inaczej nie moge sprawdzic w MMi stanu oleju bo na wylaczonym silniku opcja jest nie dostepna

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 24 mar 2019, 17:27

Pomiar na włączonym silniku :] co to za pomiar? przy wyłączonym silniku i włączonym zapłonie na 100% jest możliwość sprawdzenia i obstawiam że będziesz miał za dużo oleju.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 mar 2019, 17:39

Ale się męczycie :). Kupcie sobie bagnet serwisowy T40178 i będzie po problemie. W razie czego mogę podać konkretne wartości, które należy na nim ustawić, ponieważ najcześciej dodawane są do niego wartości dla C6 (w końcu to zamiennik). W ASO też nie sprawdzają poziomo oleju przez MMI, a za pomocą bagnetu. Jedyną jego wadą jest to, że nie można z nim jeździć, ale można z tym żyć.

nygus069
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 30 sty 2012, 18:50
Imię: tomasz
Rocznik: 2018
Moje auto: A6 C8
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nygus069 » 24 mar 2019, 18:49

Mat wrzuć te wartości jak mozesz .z góry dzięki .

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 mar 2019, 22:15

2.0 TDI CGLC/CGLD/CGLE/CMGB:
- pierścień regulujący: 46
- min: 0
- max: 24

2.0 TDI CNHA/CSUD/CSUE/CZJA/DDCA/DDCB/DDDA:
- pierścień regulujący: 10
- min: 0
- max: 18

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja