Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Sporadyczne Błędy lambda i niedoladowanie cnha

Silniki wysokoprężne
neoeinz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:24
Lokalizacja: szczecin

Sporadyczne Błędy lambda i niedoladowanie cnha

Post autor: neoeinz » 04 cze 2022, 14:47

Witam.

Ktoś podpowie gdzie zacząć szukać przyczyny.
Raz na jakiś czas wywali błąd sondy lambda i co jakiś czas choć dziś już 2x nieosiagnieta Granica regulacji wrzucam zapisany log.
Silnik 2.0 CNHA

Najbardziej zastanawia mnie temperatura powietrza zasysanego jest 134st +/-


18111 - Sonda lambda 1; zespół 1; prąd pompy jonowej
P2237 00 [032] - przerwa
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 223339 km
Data: 2022.05.23
Czas: 16:25:38

Prędkość obrotowa silnika: 2334.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 51 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 90 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 109 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
Napięcie zacisku 30: 13.660 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 29
Sonda lamb.rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.reg.prądu pompy: 14
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: jakość sygn.regul.temperatury: 6
Sonda lambda rząd 1 przed katalizatorem utleniającym: elektrycznie skorygowany prąd pompy jonowej: 0.0000000 A
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: sterow.ogrzewania: 0.119 %
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: el.skoryg.wart.czuj.Urie: 1.7661 V
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utleniającym: rezyst.odniesienia: 77.8 Ohm
Sonda lambda rząd 1 przed kat.utlen.: akt.adapt.prądu pompy: 0.8984

19225 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 00 [039] - Nieosiągnięta granica regulacji
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 223780 km
Data: 2022.06.04
Czas: 09:36:53

Prędkość obrotowa silnika: 2338.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 71.0 %
Prędkość pojazdu: 148 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.400 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2809 hPa
Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2364.6 hPa
Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1149.5 mg/stroke
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 %
Średnia dawka wtrysku: 45.84 mg/stroke

25710 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 00 [167] - Nieosiągnięta granica regulacji
MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 223780 km
Data: 2022.06.04
Czas: 09:36:53

Prędkość obrotowa silnika: 2340.50 /min
Unormowana wartość obciążenia: 70.2 %
Prędkość pojazdu: 148 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 134 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 1020 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.420 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Ciśnienie doładowania: wartość wymagana: 2806 hPa
Wejście chłodn.pow.doład.: czuj.ciśn.1 rząd 1: wart.nieprzetw.: 2363.4 hPa
Przepływ.powietrza 1 rząd 1 masa powietrza: wart.nieprzetw.: 1154.0 mg/stroke
Zawór recyrk.spalin:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawn.przepust.1: rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 0.00 %
Nastawnik turbiny:1 rząd 1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 80.88 %
Średnia dawka wtrysku: 45.77 mg/stroke


Kody gotowości: 0 0 0 0 0

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga