Panowie, od jakiegoś czasu - 2 tygodni 0 mam taki problem:
jak przyspieszę gwałtownie, ale tak naprawdę w podłogę, to spada mi przewód paliwowy z trójnika przy wtryskiwaczu. Nie ma tam żadnych opasek zaciskowych, więc nic go nie trzyma. Bryzga paliwem po silniku, zatrzymuję się, zakładam i jest git. Ale do następnego wdepnięcia.
Nie chcę zaciskać go niczym, bo skoro nie był fabrycznie zaciśnięty to spadać nie powinien, czyli problem jest pewnie gdzieś dalej - coś jest wąskim gardłem i powoduje nagły wzrost cisnienia.
Pytanie moje: czy ktoś ma rysunek - schemat tego układu - i może mi przesłać, spróbuję rozkręcić to wszystko i poszukać problemu.
Drugi, chyba niezależny problem to mocne wibracje całego auta na biegach 4-7, w momencie gdy obroty są w okolicach dolnych i nagle przyspieszę. Skrzynia nie redukuje i auto wpada w wibracje. Na trybie dynamic nie ma tego efektu bo skrzynia redukuje i obroty są wyższe. Wibracje znikają przy około 2 tys obr.
Obstawiam podporę wału lub półosie wyrobione. Jakie jest wasze zdanie?
[3.0 BiTDI 326] Spadający przewód cyrkulacji paliwa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Lubią sobie wyskoczyć z mocowania.
Ostatni taki przypadek w 3.0TDI
https://m.fotosik.pl/zdjecie/cae215cd3276d66e
Po dodaniu gazu dymił na biało.Ropa poszła do oleju.
Nie polecam regenerowanych. Tylko nowe!
Ostatni taki przypadek w 3.0TDI
https://m.fotosik.pl/zdjecie/cae215cd3276d66e
Po dodaniu gazu dymił na biało.Ropa poszła do oleju.
Nie polecam regenerowanych. Tylko nowe!