silniki w nowych c7 2.0 tdi 177km 2012-2014
silniki w nowych c7 2.0 tdi 177km 2012-2014
Witam,
noszę się z zamiarem kupna nowego C7,
interesują mnie silniki wysokoprężne,
2.0 TDI 177ps,co polecacie co odradzacie,
jak wychodzi eksploatacja auta, rozrząd oleje itp, czy te silniki są wadliwe czy nie ma się czego obawiać,na co zwrócić uwagę przy kupnie
noszę się z zamiarem kupna nowego C7,
interesują mnie silniki wysokoprężne,
2.0 TDI 177ps,co polecacie co odradzacie,
jak wychodzi eksploatacja auta, rozrząd oleje itp, czy te silniki są wadliwe czy nie ma się czego obawiać,na co zwrócić uwagę przy kupnie
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
Nie chce sie wdawac w rozwazania o wyzszosci A nad B, ale sam jezdze 2.0 TDI z multitronic-kiem, na nic nie narzekam, ale nie robie tez duzych rocznych przebiegow, ani nie musze jezdzic 180-200 km/hŁ-y-S-y pisze:No jezeli mialbym kupowac to celowal bym ZDECYDOWANIE w 3.0
nie zaplacilbym np. 22 tys. zl wiecej (ja przywizalem roczne auto od dealera z Niemiec) zeby jezdzic 3.0 (bo zaraz bym myslal o kolejnych rzeczach: quattro i triptronic-u i zwiekszal budzet o nastepne xx tys. - a ja tego zwyczajnie nie potrzebuje za takie pieniadze, bo nie mowie, ze bym wzgardzil

no przeciez napisalem, ze jezdze i jestem happypan42 pisze:Kolega jasno pyta o silnik 2.0 TDI 177KM i oczywiście nic się o nim nie dowiedział, bo dyskusja dotyczy wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Czy nikt na forum nie jeździ C7 z takim silnikiem????

obecnie 70 tys. km przebiegu i brak problemow z silnikiem, skrzynia, rozrzadem itd.
(kupowalem 10 miesieczny samochod dealera w Niemczech z przebiegiem 15 tys. km wiec nie mialem co sprawdzac

jesli nie ma potrzeb scigania sie, to jak dla mnie 2.0 jezdzi i zachowuje sie jak nalezy
( i ponownie zeby nie dyskutowac - wolal bym 3.0 , ale tylko dla zwiekszenia marginesu w sytuacjach ekstremalnych (wiec <<< 1%), dla mnie oznacza to, ze nie warto doplacac - jesli dla kogos wprost przeciwnie to jego sprawa i nie dyskutujmy o tym, bo kolega nie o to pyta)
olej i filtr zmieniam za to co 15 tys. km, a nie co wymagane 30 tys. km, bo to wg mnie cos co sie zwraca i ma sens

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
Witam,
Też mam 2.0 tdi manual i jestem zadowolony.
Na gwarancji miałem wymienioną pompe wody bo ciekła a przy tym rozrząd bo zachlapało płynem (gratis dla mnie
)
Mam go już prawie 2 lata i nie narzekam.
Mogłby miec automat ale cóż jak siekupuje używany to nie zawsze można miec wszystko.
Jedyne co mnie trochę denerwuje topodstawowy MMi w którym nie można oglądać wideo jak i również kosztowne update-y map w nawigacji bo tylko można w Audi zrobić.
Sama jazda i osiagi... jak na 2 litry są OK.
Kupisz 3.0 to obok podjedzie ktoś z 3.2 lub 4.2 izawsze bedziesz patrzył że ktos ma lepiej.
Miałem RS6 to patrzyli na mnie z3.0 4.2 ale krótko patrzyli
Też mam 2.0 tdi manual i jestem zadowolony.
Na gwarancji miałem wymienioną pompe wody bo ciekła a przy tym rozrząd bo zachlapało płynem (gratis dla mnie

Mam go już prawie 2 lata i nie narzekam.
Mogłby miec automat ale cóż jak siekupuje używany to nie zawsze można miec wszystko.
Jedyne co mnie trochę denerwuje topodstawowy MMi w którym nie można oglądać wideo jak i również kosztowne update-y map w nawigacji bo tylko można w Audi zrobić.
Sama jazda i osiagi... jak na 2 litry są OK.
Kupisz 3.0 to obok podjedzie ktoś z 3.2 lub 4.2 izawsze bedziesz patrzył że ktos ma lepiej.

Miałem RS6 to patrzyli na mnie z3.0 4.2 ale krótko patrzyli

VODKA- connecting people
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 29 lis 2013, 09:49
- Imię: Janek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jeleniogórskie
PRZESIADKA NA C7
Też rozglądam się za C7 z silnikiem 2.0 TDI i szukam informacji na temat eksploatacji tego samochodu. Celuję w rocznik 2011 w którym produkowano C6 i pod koniec roku C7. Różnica w cenie między C6 i C7 wynosi ok. 3 tys. euro. Biorę pod uwagę tylko zakup w Niemczech, porównywałem ceny i tak auto które w Niemczech kosztuje 90 tys. w Polsce za porównywalne żądają 120 tys. ( w salonie) kupowanie z ogłoszenia to loteria i eliminowanie kolejnych oszustów to strata czasu i pieniędzy na sprawdzanie. Różnica w mocy między 2.0 i 3.0 jest niewielka bo to raptem 27 KM ale kultura pracy silnika 6 cylindrowego jest oczywiście dużym plusem, minusem jest wymiana rozrządu która może kosztować nawet 8 tys. Silniki benzynowe 2.0 TFSI to porażka producenta z powodu wady konstrukcyjnej pierścieni zgarniających olej spalanie oleju dochodzi do 1,5 l/1000 km. Z tego powodu Audi i pochodne marki stosujące te silniki zwiększyły normy fabryczne ubytków oleju aby uniknąć kosztownych napraw. Oczywiście spalanie benzyny na poziomie 6 litrów na trasie to bajka, trzeba się przygotować na 9 - 10 litrów. Tak prestiżowa marka samochodu a praktycznie nie ma wyboru.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
- Lokalizacja: Marston Moretaine
Witam
Mam 2.0 tdi 177KM i jestem zadowolony. Robię ok 15-20 tyś km rocznie.
Pompa wody mi ciekła jak był jeszcze na gwarancji to wymienili przy okazji rozrząd
. Mam go już trzeci rok i tylko tankuje i serwisuje( twu twu, odpukać w namalowane).
Tak jak piszą koledzy, jak masz zamiar wystartowywać ze świateł jak z procy za każdym razem żeby komuś coś udowodnić to potrzebujesz większego silnika. 2.0 też pojedzie 200km/h tylko zajmie to parę sekund dłużej ale za to tak samo się przy 200 rozpiździsz o drzewo
Pozdrawiam
Mam 2.0 tdi 177KM i jestem zadowolony. Robię ok 15-20 tyś km rocznie.
Pompa wody mi ciekła jak był jeszcze na gwarancji to wymienili przy okazji rozrząd

Tak jak piszą koledzy, jak masz zamiar wystartowywać ze świateł jak z procy za każdym razem żeby komuś coś udowodnić to potrzebujesz większego silnika. 2.0 też pojedzie 200km/h tylko zajmie to parę sekund dłużej ale za to tak samo się przy 200 rozpiździsz o drzewo


Pozdrawiam
VODKA- connecting people
2.0 tdi 177 km
Hej , Ja rowniez jezdze a6 c7 2.0 tdi z konca 2012 roku . Posiadalem a6c6 2.0 tdi 140km i to byl slaby motor . W tych modelach w polaczeniu z multitronic jezdzi sie naprawde przyjemnie . Zupelnie inna kultura pracy silnika ..to wciaz nie 3.0 ale cos za cos ..Ja jestem zadowolony z tego motorka a co do awaryjnosci - jak widzisz nie zawiele postow na jej temat
U mnie pompa wody rowniez ciekla .. teraz jak zrobilo sie zimno termostat do wymiany bo auto sie nie dogrzewa ale mysle ,ze to nie sa jakies wielkie usterki !
Pozdr

Pozdr
Ciachu
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji
177 Królików Mocarnych
A6 C7 CGLC 2.0 Tedeji

Hej.
U mnie silnik niedogrzany. Muszę wymieć termostat. Już go zamówiłem i czekam bo nie ma go od ręki. Mało chodliwa rzecz. Nie psuje się? a u mnie się zepsuł.
Ktoś wymieniał u siebie termostat? Po wymianie była poprawa bo czytałem, że różnie z tym może być.
pozdr
[ Dodano: 2017-02-07, 13:13 ]
Ciachu, wymieniłeś termostat? pomogło?
U mnie silnik niedogrzany. Muszę wymieć termostat. Już go zamówiłem i czekam bo nie ma go od ręki. Mało chodliwa rzecz. Nie psuje się? a u mnie się zepsuł.
Ktoś wymieniał u siebie termostat? Po wymianie była poprawa bo czytałem, że różnie z tym może być.
pozdr
[ Dodano: 2017-02-07, 13:13 ]
Ciachu, wymieniłeś termostat? pomogło?
A6 C7 avant 2.0 TDI CGLC 177 KM