Witam,
Jestem w trakcie kapitalnego remontu zatartego silnika 3.0 Tdi 218 KM w moim Audi A6. Mechanik który podjął się zadania poinformował mnie, że przyczyną częstego zacierania się tych silników jest właśnie reduktor ciśnienia który przy niskich obrotach obniża ciśnienie.
Zasugerował mi że mogą go obejść w programie, nie wpłynie to na pogorszenie pracy silnika a problem na przyszłość zostanie rozwiazany.
Proszę o info co sądzicie o takim pomyśle i czy napewno jest to bezpieczne dla silnika.
Pozdrawiam,
Sierpek
Reduktor ciśnienia 3.0 Tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Reduktor ciśnienia 3.0 Tdi
Twój mechanik ma rację. Prawdopodobnie to przez ten zawór robisz remont silika. Ten zawór to eko-ściema, to zabija te silniki.
Jeżeli nie zwiększysz ciśnienia oleju po remoncie to za jakiś czas ten silnik znów się zatrze.
Jeżeli nie zwiększysz ciśnienia oleju po remoncie to za jakiś czas ten silnik znów się zatrze.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 350
- Rejestracja: 09 maja 2012, 10:22
- Imię: olyon86
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Reduktor ciśnienia 3.0 Tdi
Tylko zapytaj o ile jest podniesione ciśnienie . Na swoim przykładzie niestety zmuszony byłem reklamować taką usługę .