drugi raz mnie dopadła awaria nastawnika małej turbiny, ponownie zmielony półksieżyc zębatki.
Na allegro znalazłem niby nowy poprawiony serwisowo (metalowy ślimak) nastawnik z oznaczeniem G-98.
W jaki numer mam celować by nie było niespodzianek?
A6 C7 2013r CGQB nr starego nastawnika 6NW009550 G83
Nastawnik małej turbiny 3.0 Bitdi 313KM - poprawiona wersja
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
Bierz G-98 to zamiennik tego G-83. Sam taki wstawialem i jest ok.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
nie, sam wymienialem potem adaptacja vcds
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
wstawilem nowy g98 bo taki zalatwil mi moj mechanik ale nie wiem czy ma to znaczenie w tym przypadku, nie slyszalem przynajmniej o zadnych problemach z adaptacja uzywanego w bitdi, procedura wyglada tak samo.
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
410PS @780Nm
Front brake: 390x34 DBA full floating rotor with 6pot caliper
Rear brake: 356x22 full foating rotor
Active Sound Gateway Wifi
Active Suspension Control Wifi
-------------------------------------------------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 06 lis 2014, 18:57
- Imię: Norbert
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Re: Nastawnik małej turbiny 3.0 Bitdi 313KM - poprawiona wersja
Panowie, a możecie mnie uświadomić jakie są symptomy uszkodzonego sterownika?
Powiem sczerze, że też go podejrzewam, a u mnie problem wygląda następująco:
Przy przyspieszaniu na stosunkowo niskich prędkościach obrotowych, jest nierównomierne przyspieszanie, podczas wykonywania logów na hamowni wartości zadane turbinie i otrzymane były odmienne, natomiast kiedy już duża turbina brała się do roboty, zadane i otrzymane wartości są ok.
Bardzo uciążliwy temat i koniecznie chcę go usunąć.
Z góry dzięki.
Powiem sczerze, że też go podejrzewam, a u mnie problem wygląda następująco:
Przy przyspieszaniu na stosunkowo niskich prędkościach obrotowych, jest nierównomierne przyspieszanie, podczas wykonywania logów na hamowni wartości zadane turbinie i otrzymane były odmienne, natomiast kiedy już duża turbina brała się do roboty, zadane i otrzymane wartości są ok.
Bardzo uciążliwy temat i koniecznie chcę go usunąć.
Z góry dzięki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 cze 2024, 22:35
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kij
Re: Nastawnik małej turbiny 3.0 Bitdi 313KM - poprawiona wersja
Witam kolegę. Poradziłeś sobie z tym problemem bo mam podobnie u siebie?Norbiak pisze: ↑15 cze 2020, 14:03Panowie, a możecie mnie uświadomić jakie są symptomy uszkodzonego sterownika?
Powiem sczerze, że też go podejrzewam, a u mnie problem wygląda następująco:
Przy przyspieszaniu na stosunkowo niskich prędkościach obrotowych, jest nierównomierne przyspieszanie, podczas wykonywania logów na hamowni wartości zadane turbinie i otrzymane były odmienne, natomiast kiedy już duża turbina brała się do roboty, zadane i otrzymane wartości są ok.
Bardzo uciążliwy temat i koniecznie chcę go usunąć.
Z góry dzięki.